coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت امنیتی می 2024 برای گلکسی نوت 20 (Galaxy Note 20) منتشر شد

آپدیت امنیتی می 2024 برای گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا منتشر شد. این آپدیت به صورت جهانی منتشر شده و در تمام کشورها در دسترس است.

سامسونگ بی‌وقفه در حال انتشار آخرین وصله امنیتی خود برای گوشی‌های هوشمند است. جدیدترین گوشی‌هایی که به لیست دریافت‌کنندگان این آپدیت اضافه شده‌اند، گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت امنیتی می 2024 برای گلکسی نوت 20

آپدیت امنیتی سامسونگ برای Galaxy Note 20 به صورت گسترده و در سراسر جهان منتشر خواهد شد. در حال حاضر این آپدیت در برخی از کشورهای اروپایی و همچنین در ایالات متحده برای نسخه‌های قفل‌شده و آنلاکد گلکسی Note 20 و نوت 20 اولترا منتشر شده است. شماره ساخت نسخه اروپایی به HXE9 و شماره ساخت نسخه موجود در ایالات متحده به HXE3 ختم می‌شود.

آپدیت امنیتی می 2024 برای گلکسی نوت 20

وصله امنیتی می 2024 حدودا 45 مشکل امنیتی و نقاط آسیب‌پذیر کشف شده در نسخه‌های قبلی اندروید و One UI را برطرف می‌کند. 33 مورد از این اصلاحات، مشکل‌هایی هستند که تقریبا همه گوشی‌های اندرویدی را تحت تأثیر قرار می‌دهند، یکی از آنها بحرانی و 26 مورد به عنوان پرخطر شناخته شده‌اند. 12 مورد دیگر مشکلاتی هستند‌ که فقط در دستگاه‌های گلکسی یافت می‌شوند و خوشبختانه با این آپدیت به طور کلی حذف خواهند شد.

برای دریافت پچ امنیتی می 2024 کافی است که به منوی تنظیمات بروید و با کلیک بر روی گزینه به‌روزرسانی نرم‌افزار، آخرین آپدیت موجود را دانلود و نصب کنید. همچنین شما می‌توانید فایل‌های آپدیت را از بایگانی وب‌سایت سامسونگ دانلود کرده و به صورت دستی، با استفاده از یک رایانه ویندوزی، روی گوشی خود نصب کنید.

هدف این به‌روزرسانی فقط و فقط افزایش امنیت گوشی شماست. پشتیبانی سامسونگ از سری نوت 20 با انتشار رابط کاربری One UI 5.1 به پایان رسیده و این دو گوشی دیگر به روزرسانی‌های اندرویدی با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید را دریافت نخواهند کرد. این دو گوشی تا پایان سال 2024، پشتیبانی از به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه را هم از دست خواهند داد و پس از آن هر سه ماه یک‌بار وصله‌های امنیتی جدید را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت امنیتی می 2024 برای گلکسی نوت 20 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر