coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

رندرهای گلکسی زد فلیپ 6 بازطراحی دوربین و اسپیکر را نشان می‌دهند

رندرهای گلکسی زد فلیپ 6 پیش از عرضه رسمی، طراحی آن را لو دادند. این گوشی از دوربین‌های بزرگ‌تر با اسپیکر متفاوت نسبت به نسل قبلی برخوردار خواهد بود.

انتظار می‌رود که سامسونگ از نسل ششم تاشوهای خود در کنار محصولاتی مانند گلکسی بادز 3 و گلکسی رینگ در رویداد Galaxy Unpacked که قرار است در تاریخ 10 جولای در پاریس برگزار شود، رونمایی کند. حال، رندرهای جدیدی از Galaxy Z Flip 6 منتشر شده که طراحی آن را به نمایش می‌گذارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندرهای گلکسی زد فلیپ 6

همان‌طور که گفته شد، سامسونگ در رویداد معرفی خود از گوشی تاشو گلکسی Z Flip 6 رونمایی خواهد کرد. حال پیش از برگزاری رویداد، جزئیات مربوط به طراحی گلکسی زد فلیپ 6 به لطف رندرها فاش شده است. در این تصاویر، این گوشی تاشو با قاب محافظ به نمایش گذاشته شده و آن‌طور که پیداست تنها چند تغییر جزئی نسبت به نسل‌های قبلی خود خواهد داشت.

رندرهای گلکسی زد فلیپ 6
Galaxy Z Flip 6

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، لبه‌های قاب گلکسی زد Flip 6 در مقایسه با Galaxy Z Flip 5 تیزتر هستند. تغییر دیگری که در طراحی به وجود آمده، شکل اسپیکر است. در این نسل از تاشوهای سامسونگ مانند سری گلکسی S24 به جای سوراخ‌های جداگانه از یک سوراخ عریض استفاده شده است.

علاوه بر این، حلقه‌های دوربین، بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی شده‌اند و فضای بین دو حلقه نیز کاهش یافته است. همچنین اگر دقت کنید متوجه دو سوراخ در قاب بالای گوشی می‌شوید، در حالی که گلکسی Z Flip 5 فقط یک سوراخ داشت. با این حال، به نظر می‌رسد که اشتباهی در کار است، چرا که گلکسی زد فلیپ 5 تمام سنسورهای لازم (یکی در قاب بالا دوتا در قاب پایین) را دارد و ترتیب این سنسورها در گلکسی اس 24 اولترا هم به همین صورت است. بنابراین وجود چهار سوراخ در گلکسی Z Flip 6 بعید به نظر می‌رسد.

رندرهای گلکسی زد فلیپ 6
Galaxy Z Flip 6

البته توجه داشته باشید که تمام این اطلاعات بر مبنای رندرهای لو رفته هستند و هنوز هیچ تصویری از محصول واقعی منتشر نشده است. تا زمان عرضه این گوشی چند روزی فاصله باقی مانده، بنابراین بهتر است تا آن زمان صبر کنیم تا با طراحی اصلی آشنا شویم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رندرهای گلکسی زد فلیپ 6 و طراحی آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر