coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ گلکسی M35 با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی رونمایی شد

کاربران برزیلی اکنون می‌توانند سامسونگ گلکسی M35 را خریداری نمایند. این گوشی هوشمند بسیار شبیه به گلکسی A35 است اما با باتری بزرگ‌تر.

عرضه گوشی سامسونگ گلکسی M35 در برزیل آغاز شده و کاربران می‌توانند با پرداخت 2430 BRL (470 دلار / 435 یورو) آن را تهیه کنند. این دستگاه بسیار به گوشی‌های سری A شباهت دارد. تنها تفاوتی که بین این دو مدل وجود دارد این است که ظرفیت باتری گلکسی M35 تقریبا 1000 میلی آمپر ساعت بیشتر است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات سامسونگ گلکسی M35

گلکسی M35 که شاخصه‌های آن شباهت‌های زیادی به بهترین گوشی های میان رده 2024 دارد، مجهز به تراشه  اگزینوس 1380 با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌علاوه یک اسلات microSD است. این دستگاه اندروید 14 را بدون نسخه (One UI 6.1) اجرا کرده و 4 سال به روز رسانی سیستم عامل و 5 سال وصله امنیتی دریافت خواهد کرد.

این گوشی دارای صفحه نمایش OLED با اندازه ۶.۶ اینچ و رزولوشن FHD+ با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است که روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. در مورد نوع شیشه محافظ اطلاعاتی ارائه نشده است. باتری بزرگ‌تر باعث شده است که این گوشی نسبت به مدل A35 ضخیم‌تر و سنگین‌تر باشد؛ به طوری که ضخامت آن ۹.۱ میلی‌متر و وزن آن ۲۲۲ گرم است، در حالی که A35 دارای ضخامت ۸.۲ میلی‌متر و وزن ۲۰۹ گرم است.

در بخش دوربین، گلکسی M35 دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال (OIS) و یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی است. همچنین یک ماژول ماکرو ۲ مگاپیکسلی به جای ماژول ۵ مگاپیکسلی در این گوشی قرار گرفته است. این گوشی قابلیت فیلم‌برداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و همچنین ۲۴۰ فریم بر ثانیه در رزولوشن 720p را دارد. دوربین سلفی نیز ۱۳ مگاپیکسلی است که به صورت حفره‌ای در نمایشگر تعبیه شده است.

گلکسی M35 اولین گوشی سری M3x است که دارای بلندگوهای استریو و پشتیبانی از Dolby Atmos می‌باشد. اما برخلاف انتظار، این گوشی جک هدفون ندارد. حسگر اثر انگشت این مدل برخلاف A35 در کنار گوشی و در دکمه پاور قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از Wi-Fi 6 (ax) و بلوتوث ۵.۳، و همچنین درگاه USB-C (با استاندارد USB 2.0 و بدون پشتیبانی از DeX) اشاره کرد. این درگاه همچنین وظیفه شارژ گوشی را با شارژر سیمی ۲۵ واتی برعهده دارد.

گلکسی M35 در سه رنگ آبی تیره، آبی روشن و خاکستری در فروشگاه آنلاین سامسونگ در برزیل عرضه شده است و فعلاً تنها در این کشور قابل دسترسی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سامسونگ گلکسی M35 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر