coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

به‌روزرسانی One UI 6.1.1 قابلیت‌های دوربین گلکسی اس 24 اولترا را بهبود می‌بخشد

در حال حاضر همه منتظر رونمایی از گلکسی زد فولد و زد فلیپ 6 هستند. احتمالا گوشی‌های هوشمند بعدی سامسونگ اوایل جولای در رویداد پاریس معرفی خواهند شد. قطعا آنها با به‌روزرسانی One UI 6.1.1 عرضه می‌شوند.پس از مجهزشدن گلکسی زد فولد و زد فلیپ 6 به به‌روزرسانی One UI 6.1.1 نوبت سایر پرچمداران است تا از این نسخه استفاده کنند. احتمالا خانواده گلکسی اس 24 و اس 24 اولترا در صدر جدول دریافت به‌روزرسانی سامسونگ خواهند بود.


بیشتر بخوانید:


به‌روزرسانی One UI 6.1.1 عملکرد دوربین‌های گلکسی اس 24 اولترا را بهبود می‌بخشد

Ice Universe امروز گزارش جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد این بزرگترین به‌روزرسانی است که اس 24 اولترا از زمان عرضه تا کنون دریافت کرده؛ اما قسمت جالب ماجرا اینجاست که به‌روزرسانی One UI 6.1.1 قرار است قابلیت‌های دوربین گلکسی اس 24 اولترا را ارتقا دهد.بنابراین کاربرانی که عملکرد دوربین این دستگاه را ضعیف عنوان کرده‌اند می‌توانند امیدوار باشند.

گرچه این به‌روزرسانی نمی‌تواند سخت‌افزار را تغییر دهد اما انتظار می‌رود مشکلات موجود را از میان بردارد. این مشاور همچنین اعلام کرد که سامسونگ قبل از عرضه به مدت زیادی این به‌روزرسانی را آزمایش می‌کند. بنابراین افرادی که به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را دریافت می‌کنند می‌توانند از یک تجربه بدون اشکال لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره به‌روزرسانی One UI 6.1.1 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر