coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اکانت یوتیوب وزارت خارجه ایران مسدود شد

در اقدامی بسیار عجیب اکانت یوتیوب وزارت خارجه ایران مسدود شده است. گفتنی‌ست که پس از انتشار ویدئویی جدید از سمت این وزارتخانه، این اتفاق افتاده است.

خبر رسیده که پلتفرم یوتبوب (بزرگترین پلتفرم ویدئویی جهان) در اقدامی عجیب اکانت یوتیوب وزارت خارجه ایران را مسدود کرده است. اگرچه از عنوان خبر برمی‌آید که اقدام بسیار عجیب است ولی ظاهراً پای قوانین یوتبوب وسط است و این پلتفرم در قوانین خود مسر و بسیار محافظه‌کارانه عمل می‌کند.

قوانین انتشار ویدئو در یوتیوب لایحه‌های مختلفی دارد و یوتیوبر یا اکانت‌های یوتیوب موظف‌اند در آپلود ویدئوهای خود نهایت دقت را داشته باشند والا از سمت آن مسدود می‌شود. در ادمه مطلب با جزئیات خبر همراه تکراتو باشید.

پیشتر بخوانید: ایده های تولید محتوای یوتیوب برای تازه کارها [+معرفی ایده‌های بدون چهره]

اکانت یوتیوب وزارت خارجه ایران مسدود شد

رسانه‌های داخلی ساعتی پیش خبر داده‌اند که صفحه رسمی یوتیوب وزارت خارجه ایران توسط این پلتفرم به دلیل انتشار ویدئویی که ظاهراً نقض قوانین یوتیوب تلقی می‌شود، مسدود شده است.

عنوان ویدئوی وزارت خارجه «مقاومت، تنها گزینه فلسطین» است  و که زبان انگلیسی منتشر شده است. عمده هدف ایران از انتشار این ویدئو، تنبیه اسرائیل برشمرده شده است. به عقیده یوتیوب محتوای این ویدئو نقض جدید یا مکرر قوانین سازمان‌های جنایی خشن ارزیابی می‌شود.

اکانت یوتیوب وزارت خارجه ایران مسدود شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما مخاطبین تکراتو نسبت به مسدود شدن اکانت یوتیوب وزارت خارجه چیست؟

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر