coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

موتورولا ریزر 50 (Motorola Razr 50) با تراشه مدیاتک در گیک‌بنچ ظاهر شد

موتورولا ریزر 50 پس از حضور در مراجع صدور گواهی مختلف مانند TENAA و 3C، حالا در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است. این گوشی به زودی در بازارهای جهانی معرفی خواهد شد.

گفته می‌شود که موتورولا در آینده‌ای نزدیک از سری Razr 50 خود در بازار رونمایی خواهد کرد. این مجموعه شامل دو مدل با نام‌های موتورولا Razr 50 و موتورولا Razr 50 Ultra می‌شود. این دو گوشی، جانشین گوشی‌های سری Razro 40 سال گذشته خواهند بود.

شکل ظاهری و طراحی این دو دستگاه با پخش یک‌سری رندر احتمالی لو رفته، از سوی دیگر موتو Razr 50 در چندین مرجع صدور گواهی از جمله TENAA و 3C دیده شده است. اکنون، مشخصات این گوشی تاشو در پلتفرم بنچمارک Geekbench قرار گرفته است. برای آگاهی از جدیدترین اخبار مربوط به این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات موتورولا ریزر 50

لیست مربوط به موتورولا Razr 50 در Geekbench، مادربرد این دستگاه را با کد aito نشان داده است. طبق اطلاعات موجود در این وب‌سایت، این گوشی از یک پردازنده با چهار هسته 2 گیگاهرتزی و چهار هسته 2.50 گیگاهرتزی برخوردار خواهد بود. پردازنده گرافیکی نیز Mali G615 MC2 خواهد بود. با توجه به این اطلاعات، چیپست این دستگاه می‌تواند دایمنسیتی 7300X مدیاتک باشد که به زودی معرفی می‌شود.

موتورولا ریزر 50

علاوه بر این، داده‌های Geekbench نشان می‌دهند که موتورولا Razr 50 دارای 8 گیگابایت رم داخلی خواهد بود و با سیستم عامل اندروید 14 به بازار عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی موفق شده که در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای پلتفرم گیک بنچ، به ترتیب امتیازهای 1033 و 2751 را کسب کند.

از دیگر مشخصات فاش شده این گوشی می‌توان به صفحه نمایش اصلی 6.9 اینچی POLED با نرخ نوسازی 120 هرتز، صفحه نمایش ثانویه 3.6 اینچی OLED، دوربین پشتی دوگانه (50 مگاپیکسلی + 13 مگاپیکسلی)، باتری 4200 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی و رنگ‌بندی دوگانه (خاکستری و خاکی) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو موتورولا ریزر 50 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر