coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات تبلت اوپو پد 3 (Oppo Pad 3) پیش از عرضه رسمی فاش شد

یک تبلت پرچمدار جدید از برند اوپو در راه است و به زودی شاهد عرضه آن در بازارهای مختلف خواهیم بود. در بررسی مشخصات تبلت اوپو پد 3 همراه ما باشید.

شایعه شده است که اوپو در حال کار بر روی یک تبلت جدید پرچمدار با مشخصات درجه یک است. احتمال داده می‌شود که نام این تبلت Oppo Pad 3 باشد. اما حالا پیش از عرضه رسمی، برخی از مشخصات و ویژگی‌های کلیدی این دستگاه به بیرون درز پیدا کرده که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات تبلت اوپو پد 3

افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، به تازگی پستی را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده و در آن مدعی شده که تبلت اوپو Pad 3 دارای یک صفحه نمایش بزرگ 12.1 اینچی LCD با وضوح 3000 در 2120 پیکسل (3K) و نرخ نوسازی 144 هرتزی خواهد بود.

مشخصات تبلت اوپو پد 3

گفته می‌شود که این نمایشگر نسبت صفحه نمایش به بدنه 7:5 و حداکثر روشنایی 900 نیت را ارائه خواهد داد. شایان ذکر است که این اطلاعات با نشت‌های قبلی کاملا مطابقت دارند و از این رو احتمال درست بودن آنها به شدت بالا است.

به گفته این افشاگر، قلب تپنده این تبلت، تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام خواهد بود و با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی جفت خواهد شد. منبع تغذیه اوپو Pad 3 یک باتری عظیم 9510 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 67 واتی خواهد بود.

همچنین گفته می‌شود که طراحی اوپو پد 3 با بدنه تمام فلزی، بسیار شیک و مدرن خواهد بود. از دیگر مشخصات احتمالی این تبلت که Digital Chat Station به آنها اشاره داشته می‌توان از پوسته سفارشی ColorOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی، پشتیبانی از قلم Oppo Pencil 2 و بهبود موتور خطی نام برد. این تبلت اخیرا در پلتفرم صدور گواهی 3C نیز قرار گرفته، از این رو عرضه آن بسیار نزدیک و قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات تبلت اوپو پد 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر