coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ویژگی جدید واتساپ: تولید عکس پروفایل با هوش مصنوعی

واتساپ هوش مصنوعی را به برنامه خود اضافه می‌کند. این بار این پیام‌رسان محبوب قصد دارد تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی را به چت‌های شما بیاورد.واتساپ که به عنوان پردانلودترین اپلیکیشن های سال 2024 شناخته می‌شود، بیش از 2.4 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. البته این خیلی هم عجیب نیست چرا که این پلتفرم هرروز با اضافه کردن ویژگی‌های جدید سعی دارد یک راه امن، قابل اعتماد و سرگرم کننده برای برقراری ارتباط به کاربران خود ارائه دهد. اکنون در گزارش‌های جدید اعلام شده که واتساپ قصد دارد تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی را به چت های شما بیاورد.


بیشتر بخوانید:


افزایش جذابیت مکالمات واتساپ با تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی

شایعات اخیر حاکی از آن است که واتساپ در حال تقویت یکپارچگی با هوش مصنوعی است. هفته گذشته، اطلاعاتی منتشر شد که نشان می‌داد این اپلیکیشن پیام‌رسان در حال کار بر روی تولید عکس‌های پروفایل با هوش مصنوعی برای کاربرانی است که می‌خواهند در مکالمات خود متمایز باشند.

به نظر می‌رسد که یکپارچگی تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی نیز به چت‌های شما راه پیدا خواهد کرد، زیرا WABetaInfo فاش کرده که واتساپ “در حال کار بر روی ویژگی‌ای برای ایجاد سریع تصاویر با قدرت هوش مصنوعی است که در به‌روزرسانی آینده در دسترس خواهد بود!”

همانطور که گفتیم این ویژگی هنوز در دسترس نیست و باید منتظرش بمانیم. با این حال وقتی روی گزینه Imagine که در منو قرار دارد، ضربه می‌زنیم علاوه بر ارسال تصاویر، موقعیت مکانی و اسناد، می‌توانیم ببینیم که چگونه کاربران تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی را اضافه می‌کنند.

به هر حال این ویژگی جدید تاکنون فقط در نسخه بتا واتس اپ برای اندروید 2.24.12.4 یافت شده است اما می‌توان انتظار داشت در هفته های آینده شاهد تغییرات شگفت‌انگیزی در این پیام‌رسان باشیم.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی ارسال تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی در واتساپ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع:androidpolice

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر