coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان ؛ معرفی برترین برنامه‌ها که نباید از دست بدهید

این مطلب به شما کمک می‌کند تا بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان را انتخاب کنید و زبان‌های جدید را راحت‌تر و کم هزینه‌تر از همیشه یاد بگیرید.

یادگیری یک زبان جدید می‌تواند کار سختی باشد، اما خوشبختانه حالا شرایط تغییر کرده و نیاز به تهیه و خرید انواع کتاب‌ها و دوره‌های آموزشی ندارید. هنوز هم اختلاف نظرهای زیادی بر سر مزایای مربی انسانی و هوش مصنوعی برای یادگیری زبان وجود دارد؛ اما به لطف پیشرفت‌های اخیر فناوری هوش مصنوعی و انواع شاخه‌های آن، آموزش زبان بسیار راحت‌تر از همیشه شده است.

در این مطلب، به شما توضیح می‌دهیم که ابزارهای هوش مصنوعی چطور می‌توانند به ارتقای مهارت‌های زبانی کمک کنند. همچنین، تعدادی از بهترین ابزارهای این حوزه را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان را انتخاب کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید


بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان

توسعه فناوری هوش مصنوعی باعث ایجاد ابزارهایی شده که کار و زندگی افراد را راحت‌تر می‌کنند؛ از جمله انواع سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی یا طراحی لوگو با هوش مصنوعی که روزبروز مجهزتر و پیشرفته‌تر می‌شوند. حالا این فناوری، در حوزه یادگیری زبان هم کاربرد پیدا کرده و به ارتقای فرایند یادگیری زبان کمک می‌کند.

بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان
بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان

همانطور که در جریان هستید، یادگیری زبان مستلزم تقویت مهارت‌های مختلف است؛ از جمله مهارت صحبت کردن، خواندن، نوشتن و درک مطلب. در این مطلب، با بهترین برنامه های یادگیری زبان برای مهارت‌های مختلف آشنا می‌شوید که به تقویت مهارت‌های نوشتاری، شنیداری و غیره کمک می‌کنند.

در حال حاضر، بهترین برنامه های آموزش زبان با در نظر گرفتن امکانات و قابلیت‌های آموزشی عبارتند از:

1. TextCortex AI

جدا از ابزارهای متمرکز بر آموزش زبان انگلیسی با هوش مصنوعی می‌توانید از TextCortex برای ارتقای مهارت‌های زبانی خودتان هم استفاده کنید.

بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان

TextCortex مجهز به یک هوش مصنوعی مکالمه‌ای به نام ZenoChat است که قابلیت تولید خروجی به بیشتر از 25 زبان مختلف را دارد. این ابزار یک دستیار نویسندگی به نام Zeno Assistant هم دارد. می‌توانید از این دو قابلیت برای تقویت مهارت‌های یادگیری زبان خودتان به روش‌های مختلف استفاده کنید.

Zeno Assistant امکانات مختلفی دارد که به تقویت مهارت‌های نوشتن و خواندن برای بیشتر از 25 زبان مختلف کمک می‌کنند. برای نوشتن رساله‌های علمی می‌توانید از قابلیت اصلاح خطاهای نوشتاری و گرامری این ابزار استفاده کنید.

می‌توانید از ZenoChat برای یادگیری زبان با هوش مصنوعی به روش‌های مختلف استفاده کنید. یکی از این روش‌ها، انجام گفتگوهایی ساده، به زبان مورد نظر با ZenoChat است. این یکی از راحت‌ترین روش‌های یادگیری مکالمه به زبان مورد نظر است.

روش بعدی استفاده از ZenoChat به عنوان یک ابزار یادگیری زبان با هوش مصنوعی ، قابلیت ترجمه این ابزار است. هنگام یادگیری یک زبان جدید، ممکن است با کلمات پیچیده و سختی روبرو شوید که معنای آنها را نمی‌دانید. می‌توانید از این قابلیت ZenoChat برای یادگیری مفهوم واژه‌ها استفاده کنید.

امکان استفاده از قابلیت تبدیل متن به گفتار ZenoChat هم برای ارتقای مهارت‌های تلفظ وجود دارد.

روش بعدی استفاده از این ابزار برای یادگیری زبان انگلیسی با هوش مصنوعی ، تعامل با دستیار هوش مصنوعی به نام لیزا است که با هدف کمک به زبان آموزان طراحی شده است.

2. Duolingo

می‌توان گفت که Duolingo شناخته شده‌ترین و بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان در سطح جهان است. با استفاده از این اپلیکیشن که مجهز به امکانات مختلف و قابلیت پشتیبانی از هوش مصنوعی است، می‌توانید سطح مهارت‌های زبانی خودتان را افزایش دهید.

بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان

این ابزار که بسیاری از زبان آموزان با آن به عنوان یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای یادگیری زبان آشنایی دارند، سطح زبان افراد را آزمایش کرده و تمرین‌هایی اختصاصی برای محک زدن گرامر، واژگان، تلفظ و غیره تولید می‌کند. Duolingo به کاربران امکان می‌دهد که با چت‌باتی مجهز به هوش مصنوعی، گفتگوهایی شبیه به مکالمات انسانی انجام دهند.

می‌توانید با این ابزار آموزش زبان با هوش مصنوعی بیشتر از 20 زبان مختلف را تمرین کرده و مهارت‌های خودتان را برای زبان‌های مختلف تقویت کنید.

بیشتر بخوانید

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی گوگل

3. Memrise

معرفی بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی یادگیری زبان را با Memrise ادامه می‌دهیم. این پلتفرم یادگیری زبان با هوش مصنوعی بیش از 12 سال سابقه فعالیت دارد و حالا با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی، قابلیت گفتگو با رباتی به نام Membot را برای زبان آموزان فراهم کرده است. این فناوری باعث شده که Memrise تبدیل به یکی از بهترین سایت های هوش مصنوعی در حوزه زبان آموزی شود.

بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان

با استفاده از Memrise که از نظر بسیاری از کاربران، بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان انگلیسی است، می‌توانید سطح مهارت‌های زبانی خودتان را به میزان چشمگیری افزایش دهید. این پلتفرم، امکان یادگیری 23 زبان مختلف را با استفاده از هوش مصنوعی فراهم کرده است.

4. Mondly

Mondly یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای یادگیری زبان است که در قالب اپلیکیشن‌های اندروید و iOS طراحی شده و یک اپلیکیشن تحت وب هم دارد. این ابزار، امکان یادگیری بیشتر از 30 زبان مختلف را فراهم کرده است. چت بات هوش مصنوعی Mondly که موضوعات گفتگوی روزمره را پوشش می‌دهد، می‌تواند به تقویت مهارت‌های زبان آموزان کمک زیادی کند.

بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان

اگر به دنبال بهترین هوش مصنوعی رایگان برای یادگیری یک زبان جدید یا تقویت مهارت‌های زبانی فعلی خودتان هستید، حتماً Mondly را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید

بهترین بازی های پلی استیشن از نظر هوش مصنوعی

بهترین بازی های قدیمی از نظر هوش مصنوعی

5. Andy

اگر به دنبال بهترین هوش مصنوعی برای آموزش زبان انگلیسی هستید، حتماً Andy را امتحان کنید. Andy درس‌هایی برای آموزش گرامر در اختیار کاربران قرار داده و هر روز به آنها واژگان جدید آموزش می‌دهد. علاوه بر این، در این ابزار آموزش زبان با هوش مصنوعی تمرین‌هایی هم برای محک زدن سطح زبان انگلیسی کاربران وجود دارد.

بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان

همانطور که اشاره شد، برای کاربرانی که به دنبال یادگیری زبان انگلیسی با هوش مصنوعی هستند، Andy می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

جمع‌بندی

با توجه به پیشرفت‌های روزافزون فناوری هوش مصنوعی، حالا می‌توانید از این فناوری برای یادگیری زبان‌های مختلف استفاده کنید. ابزارهای طراحی شده برای آموزش زبان با هوش مصنوعی، تأثیر چشمگیری در یادگیری گرامر، املاء، تلفظ و درک مطلب به یک زبان جدید دارند. امیدواریم که این مطلب به شما جهت انتخاب بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان کمک کرده باشد.

سوالات پرتکرار

آیا می‌توان از هوش مصنوعی برای یادگیری یک زبان جدید استفاده کرد؟

بله، امروزه انواع ابزار یادگیری زبان با هوش مصنوعی طراحی شده‌اند که به تقویت سطح گرامر، املاء، تلفظ و مکالمه زبان آموزان کمک کرده و با ارایه آزمون‌های مرتبط، میزان پیشرفت آنها را ارزیابی می‌کنند.

چه اپلیکیشن‌هایی مجهز به بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان انگلیسی هستند؟

دولینگو و اندی از جمله بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی هستند.

بهترین ابزار رایگان برای یادگیری یک زبان جدید چه ابزاری است؟

دولینگو یکی از شناخته شده‌ترین و بهترین برنامه های یادگیری زبان است که زبان آموزان بسیار زیادی از آن استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید

نظر شما بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان چیست؟ شما تجربه استفاده کدامیک از این ابزارها را دارید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر