coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت جدید مرورگر گوگل کروم تجربه کاربری در گوشی‌های اندروید را بهبود می‌بخشد

گوگل به تازگی آپدیت کوچک اما بسیار مهم برای مرورگر کروم منتشر کرده که وعده بهبود تجربه کاربری را در گوشی‌های اندرویدی می‌دهد. آپدیت جدید مرورگر گوگل کروم باعث می شود تا در هنگام جابجایی بین اپلیکیشن‌های بومی و محتوای وب کاربر راحت‌تر جابجا شده و به نوعی در زمان صرفه جویی کند. پیش از این آپدیت جدید مرورگر گوگل کروم ، کاربران مجبور بودند هنگام جابجایی بین یک صفحه وب و یک اپلیکیشن، مرورگر کروم خود را ببندند. با آپدیت کروم به نسخه M124، این امکان فراهم شده که بدون بستن مرورگر، حداقل برای برخی از اپلیکیشن‌های اندرویدی این کار را انجام دهند.


بیشتر بخوانید:


آپدیت جدید مرورگر گوگل کروم

ویژگی جدیدی به نام “تب‌های سفارشی کوچک‌شده” (Minimized Custom Tabs) به کاربران این امکان را می‌دهد که با فشردن دکمه پایین در نوار ابزار تب‌های سفارشی کروم (Chrome Custom Tabs)، یک تب سفارشی را به یک پنجره جمع‌وجور و شناور در حالت تصویر در تصویر کوچک کنند.

با لمس پنجره شناور، تب به اندازه اصلی خود بازگردانده می‌شود. اگر از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید، باید نماد کوچک‌سازی را در نوار ابزار تب سفارشی کروم ببینید.

به گفته گوگل، توسعه‌دهندگانی که از تب‌های سفارشی کروم استفاده می‌کنند، باید به صورت خودکار شاهد اعمال این تغییر از نسخه مشخص کروم (M124) باشند.

البته این ویژگی تنها با اپلیکیشن‌های اندرویدی که از تب‌های سفارشی کروم استفاده می‌کنند، کار خواهد کرد و می‌توانید ببینید که آیا دکمه پایین جدید در گوشه بالا-چپ صفحه وب درون‌برنامه‌ای ظاهر می‌شود یا خیر.

بیشتر بخوانید: 

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر