coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اپل در حال اضافه کردن افکت‌های متنی جدید به پیام‌ها در iOS 18 است

اپل تجربه جدیدی از iMessage را در iOS 18 ارائه می‌کند! شنیده‌ها حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد افکت‌های متنی جدید iOS 18 را معرفی کند که می‌توانند پیام‌ها را حتی هنگام ارسال به کاربران اندروید نیز زیباتر کنند.با توجه به اینکه رونمایی رسمی از iOS 18 در WWDC (کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل) که به زودی برگزار می‌شود، انتظار می‌رود، نباید مدت زیادی برای تأیید این ویژگی‌ها و بیشتر منتظر بمانیم. در ادامه خواهیم گفت که افکت‌های متنی جدید ios 18 چه تغییراتی در پیام‌ها ایجاد خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:


افکت‌های متنی جدید iOS 18 چیست و چه می‌کند؟

متن‌های متحرک: با پیام‌های متنی ثابت خداحافظی کنید. ممکن است iMessage در iOS 18 به شما اجازه دهد کلمات منفرد در یک جمله را متحرک کنید. تصور کنید که یک “تولدت مبارک” بفرستید که کلمه “تولدت” در بارانی از کاغذهای رنگی منفجر شود، یا یک “تبریک” که با آتش‌بازی‌های درخشان برجسته شود. به گزارش MacRumors، این افکت‌ها یک گام فراتر از انیمیشن‌های موجود مانند بالون‌ها و باران‌های کاغذهای رنگی خواهند بود.

سازگاری با پلتفرم‌های مختلف: این ویژگی یکی از قسمت‌های جالب افکت‌های متنی جدیدی است که به ios 18 اضافه شده. در حالی که iMessage در حال حاضر افکت‌های زیبا را به کاربران آیفون محدود می‌کند، تأیید پشتیبانی از پیام‌رسانی RCS در iOS 18 این امکان را مطرح می‌کند که این افکت‌های متنی جدید بتوانند به دستگاه‌های اندروید نیز ارسال و در آن‌ها مشاهده شوند. RCS (Rich Communication Services) یک استاندارد پیام‌رسانی بوده که هدفش پر کردن شکاف بین ویژگی‌های SMS و iMessage است.

علاوه بر این افکت‌های متنی، شایعات حاکی از آن است که iMessage در iOS 18 می‌تواند از قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل به شکل‌های هیجان‌انگیزی بهره‌برداری کند. تصور کنید که iMessage بتواند براساس توضیحات شما تصویری ایجاد کرده و سپس آن را به‌طور یکپارچه در پیام شما ارسال کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر