coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

وان پلاس نورد 4 و وان پلاس Nord CE 4 لایت گواهی Bluetooth SIG را دریافت کردند

دو گوشی جدید از برند وانپلاس با نام‌های وان پلاس نورد 4 و وان پلاس Nord CE 4 لایت در مرجع صدور گواهی Bluetooth SIG ظاهر شده‌اند. این مسئله از نزدیک بودن زمان عرضه خبر می‌دهد.

دو گوشی OnePlus Nord 4 و OnePlus Nord CE 4 Lite به تازگی، در مرجع صدور گواهی Bluetooth SIG ظاهر شده‌اند و این مسئله به عرضه قریب‌الوقوع آنها اشاره دارد. افشاگری‌های قبلی نیز حاکی از آن بودند که نورد 4 در هفته سوم ماه جولای در کشور هند عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات وان پلاس نورد 4 و وان پلاس Nord CE 4 لایت

طبق اطلاعات موجود در پلتفرم صدور گواهی Bluetooth SIG، هر دو گوشی وان پلاس Nord 4 و وان پلاس Nord CE4 Lite دارای بلوتوث 5.3 خواهند بود. به نظر می‌رسد که Nord 4 با داشتن چیپست اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 کوالکام، یک میان رده متمرکز بر عملکرد خواهد بود. علاوه بر این، گفته می‌شود که این گوشی یک نسخه تغییر نام یافته از OnePlus Ace 3V انحاری بازار چین، خواهد بود.

وان پلاس نورد 4
Bluetooth SIG certification

مشخصات مورد انتظار برای این گوشی شامل مواردی مانند 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR5X، حافظه داخلی از نوع UFS 4.0، باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی، صفحه نمایش 6.74 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی روان 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2150 نیت می‌شود. این دستگاه به احتمال زیاد دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر OIS و یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

از سوی دیگر، وان پلاس نورد CE 4 لایت، به عنوان یک میان رده مقرون‌به‌صرفه با مشخصات مناسب معرفی شده است. گفته می‌شود که این مدل، یک نسخه‌ تغییر نام یافته از اوپو A3 بوده و با مشخصاتی مانند صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی، شارژ سریع 33 واتی، حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و پردازنده اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دو گوشی وان پلاس نورد 4 و وان پلاس نورد CE 4 لایت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر