coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اپلیکیشن جدید مدیریت پسورد اپل در رویداد WWDC 2024 رونمایی خواهد شد

بلومبرگ گزارش کرده که اپل از اپلیکیشن جدید مدیریت پسورد در iOS 18 و macOS 15 را در رویداد WWDC 2024 رونمایی می‌کند. این اپلیکیشن جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی و امنیت بیشتری به وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارها وارد شوند. پیش از این، کاربران اپل پسوردهای خود را از طریق تنظیمات مشاهده می‌کردند اما اکنون این امکان در قالب یک اپلیکیشن مجزا فراهم شده است.


بیشتر بخوانید:


اپلیکیشن جدید مدیریت پسورد اپل

این اپلیکیشن که با استفاده از سرویس iCloud Keychain اپل کار می‌کند، پسوردها و نام‌های کاربری را بین دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی می‌کند و قابلیت وارد کردن پسوردها از سرویس‌های دیگری مانند 1Password و LastPass را نیز دارد.

اپلیکیشن جدید مدیریت پسورد اپل علاوه بر پشتیبانی از تمامی پلتفرم‌های این شرکت مانند آیفون، آیپد، مک و حتی Vision Pro در ویندوز نیز قابل استفاده خواهد بود.

بلومبرگ گفته که این اپلیکیشن دارای فهرستی از لاگین‌های کاربران بوده و اطلاعات را در دسته‌بندی‌های مختلفی مانند حساب‌ها، شبکه‌های Wi-Fi و Passkeys، که جایگزینی برای پسوردهای سنتی با استفاده از Face ID و Touch ID هستند، تقسیم می‌کند. همانند بیشتر مدیران پسورد، این داده‌ها می‌توانند به صورت خودکار در وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها پر شوند.

این نرم‌افزار همچنین بر روی هدست Vision Pro و کامپیوترهای ویندوزی کار خواهد کرد و می‌تواند کدهای تأیید را پشتیبانی کرده و به عنوان یک اپلیکیشن احراز هویت مشابه Google Authenticator عمل کند.

اپل قرار است در هفته آینده iOS 18 و سایر پلتفرم‌های نرم‌افزاری جدید خود را در WWDC معرفی کند. این مراسم با یک رویداد ویژه در روز دوشنبه، ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: 9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر