coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شیائومی کابل داده USB-A به USB-C با قابلیت شارژ سریع 120 وات را معرفی کرد

شیائومی به تازگی کابل داده جدیدی به نام شیائومی 6A را در بازار چین معرفی کرده است. کابل داده USB-A به USB-C شیائومی می‌تواند تا 120 وات را در صورت استفاده با شارژرهای شیائومی انتقال دهد.کابل داده USB-A به USB-C شیائومی که برای کار با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها طراحی شده قادر است با جریان خروجی 6A، شارژ قابل توجهی را ارائه دهد.

این کابل از شارژ گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها، پوشیدنی‌ها و سایر دستگاه‌های الکترونیکی پشتیبانی می‌کند، که این امر آن را به گزینه‌ای همه‌کاره برای کاربران با دستگاه‌های مختلف تبدیل می‌کند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات کابل داده USB-A به USB-C شیائومی

یکی از عناصر کلیدی طراحی این کابل، استفاده از سیلیکون سازگار با پوست است. این ماده باعث می‌شود که کابل به راحتی در دست قرار گیرد، از گره خوردن جلوگیری کند و ذخیره‌سازی آن را آسان‌تر سازد. علاوه بر این، شیائومی ادعا می‌کند که این کابل می‌تواند بیش از 10000 بار اتصال و جدا کردن را در سمت گوشی تحمل کند که به معنی عمر طولانی آن است.

شیائومی کابل داده USB-A به USB-C با قابلیت شارژ سریع 120 وات را معرفی کرد

کابل شیائومی 6A که 2 متر طول دارد سرعت انتقال داده 480Mbps را ارائه می‌دهد که انتقال فایل‌ها بین دستگاه‌ها را روان می‌سازد.

وبسایت شیائومی به طور مشخص اعلام نکرده که کدام شارژرها از پتانسیل کامل 120 وات با پورت USB-A پشتیبانی می‌کنند. در حال حاضر، تنها دو شارژر 120 وات یا بیشتر شیائومی دارای پورت USB-A هستند: شارژر 120 وات GaN و شارژر 140 وات GaN سه‌پورت.

این کابل که 2 متر طول دارد در سه رنگ سفید، بنفش و آبی عرضه می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا رنگی را که با سبک خود هماهنگ است انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر