;
coinex

بهترین شارژرهای وایرلس 2024 ؛ راهنمای خرید شارژر وایرلس برای آیفون، اندروید، ساعت و هدفون

بهترین شارژرهای وایرلس 2024 به شما اجازه می‌دهند که از شر کابل‌های اضافی خلاص شوید و بسیاری دستگاه‌های خود را فقط با یک شارژر وایرلس شارژ کنید.

قبل از خرید بهترین مدل های شارژر وایرلس بهتر است بدانید که این گجت‌ها کاملا بی سیم نیستند. پد شارژر بی سیم به کابل مجهز شده و با اتصال مستقیم به پریز برق می‌تواند انرژی لازم برای شارژ گوشی‌ها و گجت‌های شما را تامین کند. دستگاه روی پد شارژر قرار می‌گیرد و به‌‌ این ترتیب، به‌صورت وایرلس یا بی سیم شارژ می‌شود. نکته دیگر اینکه سرعت شارژ این پدها به‌اندازه‌ی شارژرهای باسیم نیست؛ پس نباید از آنها انتظار داشت که گوشی یا گجت شما را با سرعت بالا شارژ کنند.

اما مزیت‌هایی هم وجود دارند که ارزش خرید شارژرهای وایرلس را بالا می‌برند؛ برای مثال، تنها با یک شارژر بی سیم می‌توانید دستگاه‌های مختلفی را که از این تکنولوژی پشتیبانی می‌کنند، شارژ کنید و نیازی ندارید که همیشه تعداد زیادی شارژر را همراه خود داشته باشید. اگر می‌خواهید بهترین، ارزانترین یا حتی گرانترین شارژهای وایرلس را بشناسید و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید، این راهنمای خرید را از دست ندهید. علاوه‌براین، در انتهای مطلب به شما توضیح می‌دهیم که هنگام خرید شارژر بی سیم باید چه نکاتی را در نظر داشته باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین شارژرهای وایرلس 2024

شارژرهای بی‌سیم از نوآوری‌های کارآمد در دنیای فناوری امروز محسوب می‌شوند. فناوری شارژ بی‌سیم همیشه در حال پیشرفت مستمر بوده و به عنوان یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های الکترونیکی رده‌بالا به‌شمار می‌آید. این شارژرها به کمک انتقال انرژی از طریق میدان‌های elecromagnetic یا induction، توانسته‌اند سرعت و راحتی شارژ را به یک سطح جدید ارتقاء دهند.

بهترین شارژرهای وایرلس 2024
بهترین شارژرهای وایرلس 2024

بهترین شارژرهای بی سیم بازار به کاربران این امکان را می‌دهند که دستگاه‌های‌شان را بدون نیاز به کابل، روی یک سطح شارژینگ قرار دهند و نیازی به کابل‌های دست و پا گیر نداشته باشند. در ادامه با ما همراه شوید تا به شما بگوییم بهترین شارژرهای وایرلس آیفون و اندروید کدامند.

شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe

بهترین شارژرهای وایرلس 2024

شارژر مگ سیف اپل بهترین شارژر وایرلس برای آیفون 8 به بالاست که به‌صورت آهنربایی اتصال را برقرار می‌کند. جالب است بدانید که این شارژر حتی امکان شارژ گوشی‌های اندرویدی را نیز فراهم کرده و هیچگونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

مگ ‌سیف قابلیت ارائه حداکثر توان 15 وات را دارد و به شما این امکان را می‌دهد که حتی هدفون‌های خود را نیز به صورت بی‌سیم شارژ کنید (البته که این قابلیت نیازمند پشتیبانی هدفون از شارژ بی‌سیم است).

شارژر وایرلس مگ‌ سیف اپل انتخابی بسیار مطمئن برای شارژ تمامی دستگاه‌های اپل با قابلیت شارژ بی‌سیم است. این شارژر بی‌سیم با آداپتورهایی تا حداکثر 20 وات ارتباط برقرار می‌کند و توان، جریان و ولتاژ خروجی‌اش به طور هوشمندانه با آداپتور مرتبط تنظیم می‌شود. این شارژر دارای یک درگاه خروجی است و امکان شارژ تنها یک دستگاه را ممکن می‌سازد.

با وجود اینکه شارژر مگ‌ سیف اپل از ویژگی‌های خاصی محروم است و از امکاناتی مانند Quick Charge یا نشانگر LED برخوردار نیست، اما جزء بهترین شارژرهای وایرلس آیفون و دستگاه‌های اندرویدی به حساب می‌آید و کیفیت مطمئنی را ارائه می‌کند.

حداکثر بازدهی شارژ بی‌سیم با Apple MagSafe تنها برای دستگاه‌هایی حاصل می‌شود که از فناوری مگ‌ سیف پشتیبانی می‌کنند؛ اما دستگاه‌های دیگر با قابلیت شارژ بی‌سیم نیز می‌توانند با این شارژر با سرعت کمتری شارژ شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024

بهترین هدست های پلی استیشن 4

شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-N5100

بهترین شارژر های بی سیم

شارژر وایرلس مدل EP-N5100 یکی از بهترین شارژرهای وایرلس سامسونگ است که با کیفیت بالایی ساخته شده و امکان شارژ گوشی‌های مختلف از جمله گوشی‌های سامسونگ و دیگر برندها را فراهم می‌آورد.

این محصول با توان خروجی ۹ وات به شما اجازه می‌دهد که به صورت متوسط و با سرعت مناسب گوشی خود را شارژ نمایید. این ویژگی، تجربه‌ی شارژ کاربران را بهبود می‌بخشد.

شارژر وایرلس شیائومی مدل MDY-13-EL

بهترین شارژر های وایرلس شیائومی

استند شارژر شیائومی MDY-13-EL به عنوان یکی از سریع‌ترین و بهترین شارژرهای وایرلس 2024 شناخته می‌شود. این استند وایرلس از تکنولوژی Qi پشتیبانی کرده و با توان خروجی ۱۰۰ وات، توانایی شارژ گوشی‌هایی با قابلیت شارژ بی‌سیم را دارد. این استند می‌تواند گوشی شیائومی میکس 4 با باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی را در زمان کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ نماید. ولتاژ ورودی این شارژر بین ۲۰ تا ۵ ولت و شدت جریان آن ۶ آمپر است.

ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی همچون قابلیت شارژ در دو جهت (عمودی و افقی)، فن خنک‌کننده‌ی هوشمند و پشتیبانی از ۶ لایه‌ی محافظتی که شامل تشخیص جسم خارجی، محافظت در برابر الکتریسیته‌ی ساکن، گرما، جریان و ولتاژ بیش از حد و محافظت در برابر ولتاژ پایین، از جمله ویژگی‌های هستند که MDY-13-EL را به یکی از بهترین شارژرهای وایرلس شیائومی تبدیل می‌کنند.

ساختار این استند از جنس مواد با کیفیت پلی کربنات (PC) ساخته شده است که قابلیت ضد لک و ضد چربی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل

بهترین میکروفون های گیمینگ 2024

شارژر بی سیم راوپاور مدل Fast wireless

بهترین شارژر های بی سیم اندروید

اگر به‌دنبال بهترین شارژر وایرلس با قابلیت شارژ سریع هستید، شارژر بی‌سیم RAVPower را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این دستگاه توانایی شارژ گوشی‌های آیفون را دارد. همچنین با گوشی‌های اندرویدی که از فناوری Qi پشتیبانی می‌کنند نیز سازگار است. عملکرد شارژ سریع این دستگاه، به ویژه برای گوشی‌هایی که از شارژ سریع یا Qi پشتیبانی می‌کنند، بسیار کارآمد است و تا 10 وات توان انتقالی ارائه می‌دهد.

RAVPower به ایمنی دستگاه توجه ویژه‌ای دارد و به‌لطف سیستم‌های حفاظتی، اطمینان حاصل می‌کند که گوشی شما در برابر جریان بیش از حد، ولتاژ بیش از حد و افزایش دما، همیشه جریان مناسبی از برق را دریافت کند. شارژر RAVPower طراحی مشابهی با اکثر شارژرهای بی‌سیم دارد و در واقع، یک دیسک با پوشش لاستیکی است که از سقوط گوشی در حین شارژ جلوگیری می‌کند.

شارژر بی سیم مک دودو مدل CH-7340

بهترین مدل های شارژر وایرلس

محصول دیگری که نامش در لیست بهترین شارژرهای وایرلس 2024 قرار می‌گیرد، پایه شارژر مک دودو مدل CH-7340 است که توانایی خوبی برای شارژ گوشی‌های آیفون دارد. این شارژر به عنوان یک پایه بر روی میز قرار می‌گیرد و امکان اتصال آسان آیفون سری 12 به بعد را به صورت آهنربایی به خودش فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های برتر این دستگاه نسبت به مدل‌های قبلی، وجود یک پد اضافی برای شارژ کردن هدفون‌ها و ایرپادهای مختلف، از جمله ایرپادهای اپل است. به یاد داشته باشید که هدفون مورد نظر باید از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند تا بتوانید از این امکان استفاده کنید. این مدل با سرعت 15 وات، از بهترین شارژرهای وایرلس آیفون است و امکان انتقال انرژی کافی به هدفون‌های بی‌سیم را هم فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست های پلی استیشن 2024

بهترین هدفون های انکر 2024

شارژر بی سیم سامسونگ مدل Trio EP-P6300

بهترین شارژر های وایرلس سامسونگ

اگر به‌دنبال بهترین شارژر بی سیم با قابلیت شارژ همزمان چند گوشی و گجت هستید، شارژر بی سیم سامسونگ مدل Trio EP-P6300 برای شما بهترین گزینه است. این شارژر به شما اجازه می‌دهد تا گوشی، ساعت و هدفون خود را به صورت بی‌سیم شارژ کنید. این دستگاه به همراه یک آداپتور درون جعبه عرضه می‌شود که از ابتدا می‌توانید به راحتی پد را به آداپتور متصل کرده و از آن استفاده کنید.

از ویژگی‌هایی که باعث شده Trio EP-P6300 را جزء بهترین شارژرهای وایرلس سامسونگ بدانیم، این است که به‌خاطر وجود سه چراغ LED با رنگ‌های سبز و قرمز، دقیقا می‌تواند به شما نشان ‌دهد که کدام جایگاه‌ها در حال استفاده هستند. حداکثر توان خروجی این مدل 9 وات است.

شما می‌توانید گوشی خود را حتی با کاور محافظ هم بر روی پد شارژ قرار دهید. در صورتی که ضخامت قاب کمتر از 3 میلی‌متر باشد، اتصال به خوبی برقرار خواهد شد.

شارژر وایرلس بلکین مدل Boost Up Qi

بهترین شارژر های بی سیم اندروید

شارژر Belkin Boost Up Qi از بهترین شارژرهای وایرلس اندروید به حساب می‌آید. این پنل شارژر به صورت یک دیسک دایره‌ای ساده با قطر کمتر از 5 اینچ طراحی شده است. این پنل دارای یک حلقه لاستیکی در وسط است که از سر خوردن گوشی جلوگیری کرده و آن را به صورت مطلوب در جایگاه خود حفظ می‌کند. استفاده از شارژر وایرلس بلکین مدل Boost Up Qi بسیار آسان است، فقط کافی است آن را به برق وصل کنید و گوشی خود را بر روی آن قرار دهید تا شارژ شود.

یکی از دلایل محبوبیت شارژر Belkin Boost Up Qi و قرار گرفتن آن در لیست بهترین شارژرهای وایرلس بازار، سازگاری این وسیله با تمام گوشی‌های اندروید و آیفون‌های جدید است. شارژر شرکت بلکین از دو نوع شارژر با توان 15 وات برای تلفن‌های اندرویدی (با قابلیت شارژ بی‌سیم سریع) و 5.7 وات برای مدل‌های آیفون بهره می‌برد. جالب است بدانید که هر دو پنل، به دلیل پشتیبانی از استاندارد Qi، هم گوشی‌های آیفون و هم گوشی‌های اندروید را به راحتی شارژ می‌کنند و به همین دلیل هم در لیست راهنمای خرید بهترین شارژرهای وایرلس 2024 قرار می‌گیرند.

به دلیل کشش بالا و سطح نگهدارنده عالی، گوشی از روی پد شارژر سُر نمی‌خورد و به‌لطف فناوری شارژ سریع، به سرعت گوشی را شارژ می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های 2024

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe Duo

بهترین شارژر های وایرلس آیفون

MagSafe Duo از جمله انتخاب‌های ایدئال برای افرادی است که به برند اپل وفادار هستند و نیاز دارند دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنند. ناگفته نماند که این علاقه‌مندان وفادار به اپل باید هزینه بالایی را برای خرید MagSafe Duo پرداخت کنند، چون این دستگاه جزء گرانترین شارژرهای وایرلس بازار به شمار می‌رود.

این پد شارژ با سرعت بی‌سیم حداکثر 11 وات، از یک درگاه USB Type-C بهره‌مند است و از تکنولوژی‌های شارژ بی‌سیم Qi و MagSafe پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل می‌توان از آن برای شارژ آیفون، اپل واچ و ایرپاد استفاده کرد. حتی می‌توان دستگاه‌های غیر از اپل با قابلیت شارژ بی‌سیم را نیز با سرعت کمتر شارژ کرد. با خرید این دستگاه یکی از بهترین شارژرهای وایرلس 2024 را خواهید داشت که گوشی و گجت‌های اپل و اندرویدی شما را با خیال راحت شارژ می‌کند.

شارژر بی‌سیم اپل MagSafe Duo از ویژگی‌هایی همچون Quick Charge و نشانگر LED برخوردار نیست؛ اما از قابلیت‌های ایمنی مهمی از جمله محافظت در برابر اتصال کوتاه، شارژ و دشارژ بیش از حد، افزایش ولتاژ، جریان و دما پشتیبانی می‌کند.

شارژر بی سیم باسئوس مدل Simple Mini 2 Magnetic Wireless Charger

بهترین شارژرهای بی سیم بازار

یکی دیگر از برترین شارژرهای وایرلس آیفون و اندروید، شارژر باکیفیت Simple Mini 2 Magnetic Wireless Charger از برند باسئوس است. این دستگاه 108 گرمی به شکل آهنربایی به آیفون شما متصل می‌شود و تا حداکثر خروجی 15 وات را فراهم می‌کند.

این شارژر بی‌سیم دارای یک نمایشگر کوچک است که به شما جریان خروجی را نمایش می‌دهد. با این ویژگی می‌توانید تغییرات را با دقت بیشتری تحت نظر داشته باشید و بفهمید که گوشی شما با چه سرعتی در حال شارژ شدن است. با این محصول می‌توانید دستگاه‌هایی مانند ایرپاد 3 یا سایر محصولاتی که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند را نیز شارژ کنید. به عبارت دیگر، شما نیازی به خرید جداگانه شارژر برای انواع گجت‌های خود ندارید؛ چون این دستگاه قادر به شارژ اپل واچ و ایرپاد شما نیز هست. با توجه به ویژگی‌های فوق و کیفیت برجسته محصولات باسئوس، می‌توان این مدل را در رده بهترین شارژرهای بی سیم بازار قرار داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های گیمینگ 2024

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2024

شارژر بی سیم مک دودو مدل CH-706 3 in 1

بهترین شارژر های wireless

محصول دیگری که باید آن را در لیست بهترین شارژرهای بی سیم اندروید قرار دهیم، شارژر بی سیم مک دودو مدل CH-706 3 in 1 است که با توجه به قیمتش، جزء برترین‌های بازار به حساب می‌آید و ارزش خرید بالایی دارد. این دستگاه با قابلیت شارژ همزمان یک گوشی، یک ساعت هوشمند و یک هدفون به صورت بی‌سیم، تجربه‌ای فوق‌العاده و جذاب را فراهم می‌کند.

از دیگر ویژگی‌هایی که باعث شده تا نام این محصول در لیست بهترین شارژرهای وایرلس 2024 قرار بگیرد، این است که امکان شارژ گوشی‌های آیفون، گجت‌های اپل، گوشی‌ها و لوازم جانبی اندرویدی را هم فراهم می‌کند و از این نظر هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد. وزن تقریبی این شارژر بی‌سیم حدود 180 گرم است و قدرت خروجی آن تا 15 وات می‌رسد.

این محصول با دارا بودن تکنولوژی‌های محافظتی مانند ولتاژ، جریان حد، حداکثر گرمای مجاز، مقاومت در برابر تداخل مغناطیسی، تطبیق تجهیزات و حفاظت از جسم خارجی، از ایمنی روند شارژ اطمینان حاصل می‌کند. وضعیت شارژ این دستگاه از طریق نمایشگر LED قابل مشاهده است و در نهایت، تکنولوژی PD+QC 3.0 نیز به منظور افزایش کارایی در نظر گرفته شده است. پس اگر به دنبال یک شارژر بی‌سیم با کیفیت و همچنین با قیمت مناسب هستید که توانایی شارژ سه دستگاه اصلی شما را داشته باشد، حتما این محصول را در نظر داشته باشید تا یکی از بهترین شارژرهای Wireless بازار را از دست ندهید.

شارژر وایرلس شیائومی مدل Mi 20W Wireless Car Charger

ارزانترین شارژر های وایرلس

شارژر Mi 20W Wireless Car Charger از بهترین شارژرهای وایرلس شیائومی در بازار است. این محصول، یک دستگاه جذاب و کوچک با امکان استفاده به عنوان هولدر در داخل خودرو است که تجربه‌ی شارژ بی‌سیم را به یک سطح جدید ارتقا می‌دهد. این شارژر که طراحی مدرنی دارد، به داشبورد، شیشه و دریچه‌ی کولر خودرو متصل می‌شود تا کاربر به‌راحتی به آن دسترسی داشته باشد. برای قرار دادن گوشی، تنها کافی‌است آن را به نزدیکی هولدر ببرید تا مادون قرمز شارژر، گیره‌های هولدر را به‌طور خودکار باز کند و پس از قرارگیری گوشی، آن‌ها را ببندد.

این شارژر بی‌سیم خودرو با استفاده از استاندارد شارژ سریع، سرعت شارژ بی‌سیم تا ۲۰ وات را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این شارژر می‌توان به سیستم خنک‌کننده و فن مستقل اشاره کرد. این شارژر همچنین از پنل شیشه‌ای 2.5D و پد حرارتی بهره می‌برد تا حرارت تولید شده در حین شارژ به بهترین شکل کنترل شود و از آسیب به باتری جلوگیری کند. همچنین، این محصول با تضمین حفاظت در برابر گرما، جریان و ولتاژ بیش از حد، اطمینان می‌دهد که گوشی شما در هر لحظه بهترین شرایط شارژ را تجربه کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین مانیتورهای برنامه نویسی 2024

بهترین مانیتور ها برای ترید

شارژر بی سیم‌ ای اِس آر مدل HaloLock 2-in-1 With MagSafe EFC004O

بهترین شارژر های وایرلس اندروید

شارژر بی سیم اِس آر HaloLock EFC004O یکی از بهترین شارژرهای وایرلس 2024 است که می‌توانید آن را به‌راحتی به دستگاه‌هایی نظیر گوشی‌های آیفون متصل کنید. یک نکته جذاب در مورد این شارژر، این است که هنگام شارژ گوشی می‌توانید از این شارژر برای شارژ هدفون و ساعت هم استفاده کنید.

توان شارژ این محصول 10 وات است و به‌دلیل پشتیبانی از فناوری‌های ایمنی مثل USB PD، جزء بهترین شارژرهای بی سیم اندروید و آیفون به شمار می‌رود.

شارژر بی سیم سامسونگ مدل Fast Charge Wireless Convertible Stand

گرانترین شارژر های وایرلس

اگر به‌دنبال یک محصول شیک از برند سامسونگ هستید، شارژر Samsung Fast Charge Wireless Convertible Stand را به شما معرفی می‌کنیم که از بهترین شارژرهای وایرلس سامسونگ محسوب می‌شود.

شارژر Convertible Stand یک پایه از جنس چرم مصنوعی نرم و صاف دارد که به عنوان یک پنل شارژر بی‌سیم و یا به عنوان یک نگهدارنده گوشی در حالت ایستاده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پایه دارای یک آداپتور خروجی و یک فن داخلی است که در زمان شارژ سریع، حرارت تولید شده را کاهش می‌دهد. همچنین، این شارژر دارای چند سیم پیچ شارژ و یک چراغ LED است که نشان‌دهنده اتصال صحیح دستگاه به شارژر و وضعیت شارژ است. مجموعه‌ی چنین مشخصات رده‌بالایی باعث شده تا شارژر بی سیم سامسونگ مدل Fast Charge Wireless Convertible Stand با گرانترین شارژرهای وایرلس رقابت کند.

سامسونگ اعلام کرده که فناوری شارژ سریع این شارژر یکی از بهترین شارژرهای بی سیم برای سامسونگ است و تنها با گوشی‌های این برند سازگاری دارد. بنابراین، سرعت شارژ ممکن است با سایر گوشی‌های اندرویدی سازگار با Qi یا آیفون‌های جدید متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدفون های با سیم 2024

بهترین موس گیمینگ 2024

شارژر وایرلس مک دودو مدل CH-115

بهترین شارژر های وایرلس 2024

شارژر چندکاره مک دودو مدل CH-115 به‌عنوان جایگزینی بهینه و با کیفیت برای MagSafe Duo معرفی شده و از بهترین شارژرهای بی سیم 2024 به حساب می‌آید. این محصول که از ارزانترین شارژرهای وایرلس بازار هم هست، امکان شارژ همزمان سه دستگاه مختلف، یعنی آیفون، ایرپاد و اپل واچ را با توان کمتری نسبت به محصولات مشابه فراهم می‌کند. مجموع توان این شارژر ۲۵ وات است که به شما اجازه می‌دهد تا گوشی خود را با توان حداکثر ۱۵ وات و ایرپاد و اپل واچ را با توان حداکثر ۵ وات به‌راحتی شارژ نمایید.

از ویژگی‌های منحصر به‌فرد این شارژر می‌توان به طراحی تاشو و قابل حمل اشاره کرد. به‌لطف این ویژگی می‌توانید از شارژر CH-115 به‌عنوان یک هولدر رومیزی هم استفاده کنید. این شارژر با آیفون‌های سری 12 به‌ بالا و گوشی‌های اندرویدی سازگار است، افزون بر اینکه به‌عنوان یک ابزار چندمنظوره عمل می‌کند و از نظر استحکام و انعطاف پذیری بسیار قابل اعتماد است.

روی بدنه‌ی این شارژر از سه چراغ LED استفاده شده که وضعیت شارژ، تشخیص جسم بیگانه و افزایش دما را به‌صورت واضح نمایش می‌دهد؛ به این ترتیب، اطلاعات کاملی از وضعیت عملکرد دستگاه در اختیار خواهید داشت.

شارژر بی سیم شیائومی مدل WPC02ZM

بهترین شارژر های وایرلس شیائومی

از دیگر مدل‌هایی که نامش در لیست بهترین شارژرهای وایرلس شیائومی قرار می‌گیرد، مدل WPC02ZM است. این دستگاه با توان ۲۰ وات به سرعت و کارآیی بالا، گوشی را در زمان کمی به‌طور کامل شارژ می‌کند.

در ویژگی‌های این دستگاه ذکر شده که می‌تواند در ۳۵ دقیقه تا ۵۰ درصد باتری گوشی شیائومی Mi 9 Pro با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت را شارژ کند. البته این میزان شارژ می‌تواند در سایر گوشی‌های اندرویدی با توان‌های مختلف، کمی متفاوت باشد.

این شارژر بی‌سیم امکان شارژ گوشی را در حالت‌های عمودی و افقی فراهم می‌کند. درصورتی‌که ضخامت قاب گوشی کمتر از ۴ میلی‌متر باشد، می‌توان گوشی را بدون نیاز به جدا کردن قاب محافظ،‌ به‌سادگی شارژ کرد.

شارژر بی سیم شیائومی مدل WPC02ZM از ارزانترین شارژرهای وایرلس بازار است و به‌دلیل ویژگی‌های ایمنی و حفاظتی، از جمله محافظت در برابر حرارت و ولتاژ بالا، جلوگیری از اتصال کوتاه و شناسایی اجسام خارجی، ارزش خرید بالایی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کیبورد های گیمینگ 2024

بهترین هندزفری های گردنی 2024

شارژر وایرلس باسئوس مدل TZWXJK- B01

بهترین شارژر های بی سیم

اگر می‌خواهید یک شارژر بی سیم خوب با قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه را داشته باشید، پد شارژ بی‌سیم باسئوس TZWXJK- B01 را به شما پیشنهاد می‌کنیم که می‌تواند دو گوشی موبایل یا یک گوشی و یک ایرپاد را به‌طور همزمان شارژ کند. این محصول باسئوس با ولتاژ ورودی ۹ ولت و جریان ۲ آمپر، در نسخه‌های ۱۵، ۱۸ و ۲۴ واتی موجود است که تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و می‌توانند گوشی‌ها و گجت‌هایی با قابلیت شارژ بی‌سیم 5 وات را شارژ کنند.

طراحی شارژر بی‌سیم باسئوس بسیار شیک و باکیفیت است و جزء بهترین مدل های شارژر وایرلس به شمار می‌آید. این محصول از آلیاژ آلومینیوم و پلی‌کربنات با سطحی شیشه‌ای ساخته شده است و مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار و حرارت دارد. ضخامت ۸ میلی‌متری و ابعاد کوچک این شارژر، امکان حمل آسان آن را فراهم می‌سازد و کاربر می‌تواند در هر مکانی از آن استفاده کند.

در این شارژر از ویژگی هوشمند Automatic Sleep استفاده شده که به‌طور خودکار، جریان شارژ را بعد از تکمیل شارژ دستگاه‌ها قطع می‌کند. این ویژگی از دستگاه‌های شما در برابر دشارژ و شارژ بیش از حد، افزایش جریان و ولتاژ بیش از حد حفاظت می‌کند.

شارژر باسئوس به چراغ LED در حاشیه بدنه مجهز شده تا وضعیت و سلامت شارژ محصول را نشان دهد. در حین شارژ، چراغ‌ها چشمک‌زن می‌شوند؛ اگر سرعت چشمک زدن افزایش یابد، به معنای حضور جسمی خارجی بین شارژر و دستگاه است.

در آخر باید گفت که این محصول از فن و قابلیت فست شارژ برخوردار نیست؛ اما اگر بخواهید یکی از ارزانترین شارژرهای بی سیم بازار را داشته باشید، احتمالا از این موارد چشم‌پوشی می‌کنید.

شارژر بی سیم انکر مدل B2514 PowerWave 7.5

ارزانترین شارژر های وایرلس

محصول دیگری که می‌توانیم در لیست بهترین شارژرهای وایرلس 2024 به آن اشاره کنیم، شارژر بی‌سیم انکر مدل B2514 PowerWave 7.5 است که سرعت خوبی در شارژ دستگاه‌ها دارد. وزن این شارژر به 303 گرم می‌رسد و با دستگاه‌های موبایل Android و iOS سازگاری دارد. یکی از ویژگی‌های برجسته این شارژر، بهره‌گیری از فناوری Multi Protect برای حفاظت از دستگاه در برابر آسیب و ارائه عملکرد شارژ سریع است. ولتاژ ورودی این شارژر 12 ولت و ولتاژ خروجی آن 7.5 ولت است. حداکثر جریان خروجی این شارژر به 1.6 آمپر می‌رسد که برای استفاده در گوشی‌های موبایل و سایر دستگاه‌هایی با جریان حدود 1.5 آمپر بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست بلوتوثی 2024

بهترین اندروید باکس 2024

شارژر وایرلس هیسکا مدل AH320

بهترین شارژرهای وایرلس

بسیاری از شارژرهای بی‌سیم تنها قابلیت شارژ بی‌سیم یک گوشی را دارند، اما هیسکا AH320 اینطور نیست. این محصول که از بهترین شارژرهای Wireless بازار است، به‌عنوان یک دستگاه شارژ بسیار کامل شناخته می‌شود و از جدیدترین فناوری‌های جهان پشتیبانی می‌کند. با قرار دادن گوشی بر روی این شارژر، فرآیند شارژ به صورت خودکار آغاز می‌شود.

مدل AH320 علاوه بر شارژ بی‌سیم، از سه درگاه USB-A و یک درگاه Type-C نیز بهره می‌برد. بنابراین، می‌توان 4 دستگاه را به‌صورت باسیم و یک دستگاه را به‌صورت بی‌سیم شارژ کرد.

دو درگاه USB-A (که با رنگ سبز مشخص شده‌اند) از قابلیت Auto ID بهره می‌برند که به سرعت توان مورد نیاز هر دستگاه را تشخیص می‌دهند و خروجی را به‌طور خودکار تنظیم می‌کنند.

درگاه USB-A با رنگ نارنجی از قابلیت QC (شارژ سریع) پشتیبانی می‌کند و درگاه Type-C نیز دارای فناوری PD (توانایی انتقال توان بالا) است. حداکثر توان خروجی این شارژر 32 وات است. این محصول از قابلیت‌های ایمنی مثل محافظت در برابر افزایش ناگهانی جریان، ولتاژ، اتصال کوتاه، شارژ بیش از اندازه، گرم شدن باتری و دیگر خطرات ممکن برخوردار شده و اجازه نمی‌دهد که باتری دستگاه شما آسیب ببیند. مجموع این مشخصات در کنار هم باعث شده تا هیسکا مدل AH320 یکی از بهترین شارژرهای وایرلس 2024 باشد.

شارژر وایرلس سامسونگ مدل P5400

بهترین شارژر های بی سیم 2024

شارژر بی‌سیم سامسونگ P5400 از بهترین شارژرهای وایرلس اندروید به‌ویژه گوشی‌های سامسونگ است که با فناوری شارژ بی‌سیم Qi مطابقت دارد. این پد شارژر با توان خروجی ۱۵ وات، قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه را فراهم می‌کند. در سمت راست این پد می‌توان ساعت هوشمند و هدفون‌های بلوتوث را شارژ کرد و سمت چپ آن برای شارژ گوشی‌های هوشمند طراحی شده است. این محصول برای شارژ بی سیم آیفون با توان ۷.۵ وات نیز مناسب است.

اگر به‌دنبال شارژر بی سیم با قابلیت شارژ سریع هستید، سامسونگ P5400 برای شما مناسب خواهد بود؛ چون این تکنولوژی در کنار سیستم خنک‌کننده با فن داخلی قرار گرفته که مصرف انرژی کمتری دارد و گوشی را در مدت زمان کوتاه‌تری شارژ می‌کند. چراغ LED جهت نمایش وضعیت شارژ دستگاه، تشخیص جسم خارجی بین شارژر و دستگاه و امکان شارژ ایمن برای حفاظت از دستگاه در برابر دما، رطوبت بالا و گرمای بیش از حد، از جمله ویژگی‌هایی هستند که ارزش خرید شارژر بی‌سیم سامسونگ P5400 را افزایش داده و نامش را در لیست بهترین شارژرهای بی سیم 2024 قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل

بهترین گجت ها برای نویسندگان

نکات مهم برای خرید بهترین شارژرهای وایرلس

قبل از خرید شارژ بی سیم مناسب باید به چند نکته توجه کنید که از جمله آن‌ها می‌توان به سازگاری با دستگاه، طراحی، توان خروجی، سرعت و کارایی شارژ، طراحی و جنس، ویژگی‌ها و گواهینامه‌های ایمنی اشاره کرد. در ادامه، نکات مهمی را مورد بررسی قرار می‌دهیم که قبل از خرید بهترین شارژر وایرلس بازار باید به آنها توجه کنید:

  • سازگاری شارژر با دستگاه: ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که شارژر بی‌سیم با دستگاه‌های شما سازگار است. بررسی کنید که دستگاه‌های شما از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کنند یا خیر. برای کاربران آیفون جدید، توجه به سازگاری با فناوری MagSafe نیز حائز اهمیت است.
  • توان خروجی شارژر: توان خروجی شارژر باید با مشخصات دستگاه شما هماهنگ باشد. دستگاه‌های جدیدتر ممکن است به توان ۱۰، ۱۵ یا حتی ۲۰ وات نیاز داشته باشند، در حالی‌که گوشی‌های قدیمی‌تر با حداقل توان ۵ وات شارژ می‌شوند.
  • سرعت شارژ: در نظر داشته باشید که تکنولوژی شارژ بی‌سیم کندتر از شارژ سیمی است. اما با انتخاب یک شارژر با توان خروجی بالا می‌توانید سرعت شارژ را افزایش دهید؛ البته این موضوع به سطح خروجی دستگاه شما نیز بستگی دارد.
  • طراحی و جنس: شارژرها با سبک‌ها و طرح‌های متفاوتی عرضه می‌شوند؛ از پدها و پایه‌ها گرفته تا شارژرهای چنددستگاهی. انتخاب بهترین طراحی بستگی به نیازهای شما دارد. همچنین، جنس شارژر نیز بر دوام و اتلاف حرارت آن تأثیرگذار است.
  • ویژگی‌ها و گواهینامه‌های ایمنی: همیشه به ایمنی شارژر توجه کنید. ویژگی‌هایی مانند کنترل دما، تشخیص جسم خارجی (FOD) و محافظت در برابر شارژ بیش از حد از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. نشانگرهای LED، سیستم‌های خنک‌کننده و فن نیز کارایی و ایمنی شارژر را افزایش می‌دهند.

سوالات متداول

بهترین شارژرهای وایرلس با قابلیت شارژ چند دستگاه به‌صورت همزمان کدامند؟

شارژر بی سیم مک دودو CH-706 3 in 1 و سامسونگ مدل Trio EP-P6300 از بهترین شارژرهای بی سیم با قابلیت شارژ چند دستگاه به صورت همزمان هستند. این شارژرها می‌توانند گوشی، هدفون و ساعت هوشمند را همزمان شارژ کنند. شارژر مک دودو مدل CH-115 هم برای شارژ همزمان آیفون، ایرپاد و اپل واچ مناسب است.

بهترین شارژرهای وایرلس آیفون کدامند؟

اپل MageSafe، مک دودو مدل CH-7340، اپل MagSafe Duo و شارژر سه‌کاره مک دودو ch-115 از جمله بهترین شارژرهای بی سیم برای گوشی های آیفون هستند.

به نظر شما بهترین شارژرهای بی سیم 2024 کدامند؟ کدام محصول را می‌شناسید که باید در این راهنمای خرید به آن اشاره می‌کردیم؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر