coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بازی همستر کامبت از دید برخی مراجع حرام اعلام شد!

بازی همستر کامبت با وجود اینکه به تازگی آمده اما توانسته در میان کاربران جا باز کند.همین موضوع باعث شده تا برخی احساس نگرانی کنند.یکی از مراجع امروز حکم شرعی این بازی ربات تلگرامی را اعلام کرده است.

باتوجه به استقبال کاربران ایرانی از بازی همستر کامبت،برخی ها از این بابت احساس نگرانی کرده اند.همین موضوع باعث شده تا رسانه های مختلف نظر برخی مراجع را در این باره جویا شوند.

بیشتر بخوانید:پلیس فتا اپیدمی همستر کامبت را ارزیابی می‌کند

در همین رابطه پرسشی به شرح زیر به دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید شیعه ارسال شد.

پرسش:«طی یک ماه اخیر در بستر تلگرام، انواع مختلف بازی‌ها مانند نات کوین، همستر و … راه اندازی شده است که توجه بخش قابل توجهی از جمعیت کشور را به خود جلب کرده است. مطابق وعده‌ای که مدیران این بازی‌ها داده اند پس از کسب امتیاز در قالب سکه، این سکه‌ها قیمت گذاری شده و قابل خرید و فروش خواهد بود. برای نمونه یکی از این بازی ها، فرآیند‌های خود را تکمیل کرده و در نهایت تبدیل به ارز دیجیتال شده و هم اکنون عده‌ای از آن بهره‌مند شده اند.به نظر حضرتعالی آیا مشارکت در این برنامه‌ها و کسب درآمد احتمالی از این روش مجاز است یا خیر؟»

حضرت آیت الله مکارم شیرازی پاسخ داد:« با توجه به ابهامات زیادی که این نوع ارز‌ها دارند، از جمله اینکه منشاء استخراج آن روشن نیست و نیز غالبا اعتبار آن از سوی دولت‌ها پذیرفته نشده و همچنین منشاء سوء استفاده‌های زیادی شده است، معامله، سرمایه گذاری و درآمد حاصل از آن‌ها جایز نیست.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی همستر کامبت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر