coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تبلت پوکو پد فایوجی (Poco Pad 5G) به زودی در کشور هند عرضه خواهد شد

تبلت پوکو پد فایوجی در مراجع صدور گواهی هندی قرار گرفته و احتمالا به زودی در این کشور عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که بیشتر مشخصات مشابه نسخه وای‌فای باشند.

همان‌طور که می‌دانید، اولین تبلت پوکو با نام POCO Pad به تازگی در بازارهای جهانی عرضه شده است. این تبلت میان رده به عنوان یک دستگاه چند رسانه‌ای و متمرکز بر بهره‌وری به بازار عرضه شده و از این رو از یک صفحه نمایش با وضوح بالا در نسبت تصویر 16:10 برخوردار است. در حال حاضر، فقط نسخه وای‌فای این تبلت در بازار موجود است، اما ظاهرا یک مدل 5G نیز در راه هند است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات تبلت پوکو پد فایوجی (Poco Pad 5G)

تبلت Poco Pad 5G با شماره مدل 24074PCD2I در وب‌سایت‌های صدور گواهی هندی مشاهده شده است. به نظر می‌رسد که این نسخه از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند، شماره مدل آن نیز به Redmi Pad Pro 5G شباهت زیادی دارد. ردمی پد پرو فایوجی تبلتی است که به تازگی در چین عرضه شده و دارای شماره مدل 24074RPD2I است. انتظار می‌رود که به جز اتصال فایوجی، سایر مشخصات مشابه نسخه وای‌فای باشند.

تبلت پوکو پد فایوجی
گواهی BIS پوکو پد فایوجی

یعنی پوکو Pad 5G احتمالا دارای یک صفحه نمایش 12.1 اینچی LCD با نرخ نوسازی 120 هرتز، وضوح 2.5K، نسبت تصویر 16:10 و حداکثر روشنایی 600 نیت خواهد بود. هنگامی که از این تبلت در روشنایی پایین‌ استفاده می‌کنید، برای کاهش فشار روی چشم‌های شما، نور DC به صورت خودکار فعال می‌شود. علاوه بر این، گواهی‌های Dolby Atmos و Dolby Vision در پخش ویدیوی پیشرفته تاثیر بسزایی داشته و لذت کار با تبلت را دو چندان می‌کنند.

تبلت پوکو پد فایوجی

در بخش سخت افزار از تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 کوالکام بهره گرفته شده که با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. مانند مدل وای‌فای، انتظار می‌رود که نسخه 5G نیز دارای اسلات کارت حافظه microSD باشد. این درگاه، میزان فضای ذخیره‌سازی را تا 1.5 ترابایت افزایش می‌دهد.

برای تصویربرداری، می‌توانیم انتظار یک سنسور 8 مگاپیکسلی را در جلو و عقب داشته باشیم. منبع تغذیه نیز به احتمال زیاد یک باتری با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت و شارژ سریع 33 واتی خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که این تبلت با رابط کاربری HyperOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت پوکو پد فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر