coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نحوه دانلود پوکو لانچر APK با آخرین ویژگی‌ها [آموزش تصویری دانلود و نصب]

در این مطلب با نحوه دانلود پوکو لانچر APK ، مراحل دانلود و حذف آن و همچنین امکانات و تغییراتی که برای کاربران پوکو به همراه دارد، آشنا می‌شوید.

بالاخره انتظارها برای کاربران پوکو به سر رسید. حالا آپدیت نرم‌افزاری جدیدی در قالب لانچر سیستم‌عامل HyperOS برای این گروه منتشر شده که خبر خیلی خوبی برای کاربران پوکو محسوب می‌شود.

شیائومی، این آپدیت را برای دستگاه پوکو F5 منتشر کرده که یک نسخه جدید از پوکو لانچر APK است. این آپدیت جدید، شامل تغییراتی مثل اضافه شدن پوشه‌ها و آیکن‌های بزرگ است. در ادامه مطلب نحوه دانلود پوکو لانچر APK را به شما آموزش داده و شما را با ویژگی‌های این لانچر آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید


نحوه دانلود پوکو لانچر APK

پوکو لانچر یک راه‌انداز سیستمی اختصاصی است که برای گوشی‌های پوکو تولید شده و قبلاً یکسری امکانات و قابلیت‌های منحصربفرد را در اختیار کاربران این برند قرار می‌داد. اما حالا با رونمایی از HyperOS که قبلاً در مقاله بررسی HyperOS شما را با ویژگی‌ها و مزایای آن آشنا کردیم، پوکو لانچر و راه‌انداز سیستم آلفا، هر دو امکانات و قابلیت‌های جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

نحوه دانلود پوکو لانچر APK
نحوه دانلود پوکو لانچر APK

از جمله امکانات پوکو لانچر می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • طراحی جدید پوشه‌ها: می‌توانید پوشه‌ها را با سبک‌هایی متفاوت به صفحه اصلی اضافه کنید؛ یعنی سبک‌های معمولی، بزرگنمایی شده و XXL. این قابلیت، باعث تغییر ظاهر صفحه می‌شود.
  • انیمیشن‌های جدید: می‌توانید برای واکنش به لمس، حالت‌های مختلف انیمیشنی باز و بسته شدن اپلیکیشن‌ها را انتخاب کنید؛ از جمله Relaxed، Balanced یا Fast که باعث روان‌تر به نظر رسیدن واکنش‌ها می‌شود.

نحوه دانلود پوکو لانچر APK

  • منوی Recents: می‌توانید برای دیدن اپلیکیشن‌هایی که اخیراً باز شده‌اند، حالت عمودی یا افقی را انتخاب کنید.
  • ویجت‌های جدید: در این نسخه، ویجت‌های بیشتری در دسترس هستند؛ از جمله ویجت‌های مربوط به آب و هوا، سلامت و امنیت.

نحوه دانلود پوکو لانچر APK

نحوه دانلود و نصب HyperOS POCO Launcher APK

قبل از آموزش دانلود هایپر او اس پوکو لانچر لازم به ذکر است که این لانچر صرفاً مختص گوشی‌های پوکو نیست بلکه با همه دستگاه‌های اندرویدی که با اندروید 10 و بالاتر کار می‌کنند، سازگار است. با توجه به اینکه پوکو لانچر هنوز در مرحله بتا قرار دارد، فایل آن در پلی استور منتشر نشده؛ اما در ادامه، نحوه دانلود پوکو لانچر APK را توضیح می‌دهیم:

  • اپلیکیشن پوکو لانچر شیائومی را دانلود کنید.
  • فایل منیجر را باز کرده و جدیدترین دانلودهای APK را پیدا کنید.
  • پوکو لانچر را روی گوشی نصب کنید.
  • پس از نصب، وارد مسیر Settings > Home Screen شده و برای ایجاد تجربیات بهتر، لانچر پیش فرض را به پوکو تغییر دهید.

بیشتر بخوانید

ریست فکتوری در گوشی های اندرویدی

قابلیت های مخفی در گوشی های اندرویدی

نحوه حذف پوکو لانچر

پس از یادگیری نحوه دانلود پوکو لانچر APK و نصب آن، در ادامه مطلب مراحل حذف آن را بررسی می‌کنیم. اگر به هر دلیلی پوکو لانچر و قابلیت‌های آن مورد پسند شما نبود، می‌توانید به راحتی آن را از روی دستگاه حذف کنید.

  • اپلیکیشن Settings را باز کنید.
  • روی Apps > Manage Apps کلیک کنید.
  • POCO Launcher را جستجو و باز کنید.
  • روی Uninstall Update در پایین صفحه کلیک کنید.

جمع‌بندی

همانطور که در ابتدای آموزش دانلود هایپر او اس پوکو لانچر اشاره شد، پوکو لانچر هنوز در مرحله تست بتا قرار دارد و به زودی در پلی استور برای همه منتشر می‌شود. در حال حاضر، پوکو لانچر برای گوشی‌های پوکو در چین در دسترس است اما می‌توانید آن را روی هر دستگاهی که با MIUI 13 و MIUI 14 کار می‌کند نصب کنید.

به نظر می‌رسد که شیائومی با آپدیت‌های جدید سیستمی خودش در حال ارتقای تجربیات کاربری است و کاربران پوکو هم آپدیت جدید HyperOS را به دلیل امکانات و قابلیت‌های جدید آن می‌پسندند. امیدواریم که آموزش نحوه دانلود پوکو لانچر APK برای شما مفید بوده باشد.

سوالات پرتکرار

پوکو لانچر چیست و چه کاربردی دارد؟

پوکو لانچر یک راه‌انداز سیستمی اختصاصی است که برای گوشی‌های پوکو تولید شده و به سازماندهی جنبه‌های مختلف اندروید کمک می‌کند.

چطور پوکو لانچر را نصب کنیم؟

پس از دانلود اپلیکیشن پوکو لانچر شیائومی، فایل منیجر را باز کرده و جدیدترین دانلودهای APK را پیدا کنید. پوکو لانچر را روی گوشی نصب کنید. پس از نصب، وارد مسیر Settings > Home Screen شده و لانچر پیش فرض را به پوکو تغییر دهید.

چطور پوکو لانچر را حذف کنیم؟

اپلیکیشن Settings را باز کرده و روی Apps > Manage Apps کلیک کنید. POCO Launcher را جستجو و باز کنید. روی Uninstall Update در پایین صفحه کلیک کنید.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره نحوه دانلود پوکو لانچر APK چیست؟ شما تجربه استفاده از پوکو لانچر را دارید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر