coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

قیمت جهانی اپل ویژن پرو مشخص شد

چند روز پیش در جریان مراسم اپل رسما اعلام شد که هدست ابن کمپانی امسال سفر خود را آغاز می‌کند. اکنون در گزارش‌های جدید قیمت جهانی اپل ویژن پرو مشخص شده است.همانطور که اعلام شده تا 28 ژوئن چندین کشور این هدست را دریافت کرده و برخی دیگر باید تا 12 ژوئیه برای خرید آن منتظر بمانند. برخی هزینه‌های اضافی نیز وجود دارد، مانند ۱۱۵ یورو برای لنزهای اپتیکال Zeiss و ۱۷۰ یورو برای نسخه تجویزی.


بیشتر بخوانید:


قیمت جهانی اپل ویژن پرو

در هنگام خرید یکی از ویژن پروها می‌توانید یک کیف مسافرتی با قیمت 220 یورو برای آن تهیه کنید حتی اگر آسیب‌های احتمالی شما را نگران کرده، می‌توانید پشتیبانی اپل یعنی AppleCare+ را برای Vision Pro خود برای یک سال کامل را به مبلغ 550 یورو تهیه کنید.

در ادامه لیست قیمت جهانی اپل ویژن پرو برای پایه 256 گیگابایتی را در قالب جدول مشاهده می‌کنید.

قیمت جهانی اپل ویژن پرو مشخص شد

کیت استاندارد شامل یک بند Solo Knit و یک بند Dual Loop، یک مهر و موم نوری شخصی‌سازی شده، یک پوشش، پارچه تمیز کننده، کابل شارژ USB-C و آداپتور برق است. توجه داشته باشید که برای استفاده از “مهر و موم نوری شخصی‌سازی شده”، نیاز به یک آیفون یا آیپد با Face ID دارید تا صورت شما را اسکن کند. این کار به منظور اطمینان از درست بودن اندازه و شکل هدبند و مهر و موم نوری است. همچنین، اگر به لنزهای تجویزی Zeiss نیاز دارید، می‌توانید اطلاعات نسخه خود را از طریق Apple Health وارد کنید.

توجه داشته باشید این هدست با سیستم عامل visionOS 1.2 از جعبه خارج می‌شود و به‌روزرسانی visionOS 2.0 که در پاییز امسال در دسترس خواهد بود را دریافت می‌کند.

ییشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قیمت جهانی اپل ویژن پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر