;
coinex

بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل از جمله محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی سبک بتل رویال است. در این مطلب به معرفی بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل می‌پردازیم.

در چند سال اخیر و با توجه به رشد و گسترش شمار بازی‌های موبایلی، توجه به صنعت بازی‌های موبایلی هم بیشتر شده و به خصوص عناوین شوتر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

در این بین بازی پابجی موبایل به عنوان یکی از نخستین بازی‌های سبک بتل رویال موفقیت چشمگیری کسب کرد و به الگویی برای شرکت‌های دیگر بدل شد تا به تدریج انواع عناوین بتل رویال از فورتنایت گرفته تا کالاف دیوتی موبایل عرضه شود.

حالا کالاف دیوتی موبایل با توجه به سابقه اکتیویژن یکی از محبوب‌ترین عناوین بتل رویال است و به همین مناسب در این مطلب قصد داریم بهترین گجت های برای کال آف دیوتی موبایل را معرفی کنیم. با ما باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


 بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل

این روزها با توجه به پیشرفت شگرفت صنعت گوشی به موازات صنعت بازی‌های موبایلی، گوشی‌های موبایل مناسب بازی در رده قیمتی میانرده هم پرشمار هستند و همین مسئله روز به روز بر شمار گیمرهای موبایلی می‌افزاید.

با توجه به این مهم و اقبال گسترده به انواع بازی‌های موبایلی، در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین گجت های گیمینگ موبایل بپردازیم.

هدف از طراحی و تولید بهترین گجت های گیمینگ برای موبایل بهبود تجربه گیمینگ کاربران و گیمرها است تا در ساعات طولانی بازی کردن خسته نشوند. اما بهترین گجت های برای کال آف دیوتی موبایل کدامند؟

کیبورد گیمینگ باسئوس GMGK01-01

بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل
بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل

کیبورد گیمینگ موبایلی باسئوس یکی از بهترین گجت های گیمینگ مخصوص کال آف دیوتی موبایل و دیگر عناوین شوتر و بتل رویال محسوب می‌شود که برای پلیرهای حرفه‌ای می‌تواند انتخاب بسیار ایده‌آلی باشد.

شاید از خود بپرسید که مگر می‌توان در بازی موبایلی هم از ماوس و کیبورد استفاده کرد؟ پاسخ این سوال مثبت است و باید گفت که اتفاقا در مواردی مانند کالاف دیوتی و پابجی استفاده از یک کیبورد گیمینگ می‌تواند در واکنش سریعتر در بازی و در مجموع بازدهی بهتر موثر باشد.

کیبوردهای گیمینگ موبایلی که البته از جمله گران ترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل هستند در انواع و ابعاد مختلفی توسط شرکت‌های گوناگون عرضه می‌شوند، اما مدلی که در این بخش به عنوان یکی از بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل معرفی می‌کنیم از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌شوند.

کیبورد باسئوس GAMO One-Handed GMGK01-01 به صورت سیمی و با پورت USB به دستگاه متصل می‌شود و در نتیجه امکان استفاده از آن در کامپیوتر هم وجود دارد. دکمه‌های این کیبورد کیفیت ساخت بالایی دارد و از نوع مکانیکال است که نوع محبوب گیمرهای حرفه‌ای است.

به عنوان یکی از بهترین گجت های گیمینگ موبایل این محصول از نور پس‌زمینه زیبا و نارنجی‌رنگی برخوردار است و سرعت پاسخ‌دهی 0.0001 میلی‌ثانیه‌ای آن سبب می‌شود تا هیچ نوع تاخیری در زمان استفاده حس نکنید. این کیبورد مجموعا 35 کلید دارد.

ایرباد ریزر Hammerhead True Wireless

بهترین گجت های برای کال آف دیوتی

ایربادها از کاربردی‌ترین گجت‌های گیمینگ موبایلی هستند که برای استفاده از آن‌ها در بازی، کیفیت صدا و تاخیر کم بسیار ضروری است. با درنظرگرفتن این نکته، هندزفری ریزر Hammerhead True Wireless از جمله بهترین گجت های گیمینگ برای موبایل محسوب می‌شود که برند سرشناس ریزر آن را معرفی کرده است.

طراحی این مدل با ساقه‌های کشیده و لوگوی جذاب ریزر روی هر پاد بسیار جذاب است. این ایرباد از سری‌های نرم سیلیکونی در ابعاد مختلف برخوردار است که امکان قرارگیری راحت‌تر آن در گوش را فراهم می‌کند.

این ایرباد به عنوان یکی از بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل از قابلیت حذف نویز فعال و نورپردازی RGB برخوردار است و در مجموع یکی از بهترین گجت های گیمینگ مخصوص کال آف دیوتی موبایل محسوب می‌شود. از دیگر قابلیت‌های ایرباد Hammerhead True Wireless می‌توان به وجود یک برنامه اختصاصی برای شخصی‌سازی تنظیمات دستگاه، فعال یا غیرفعال کردن قابلیت حذف نویز و تنظیم اکولایزر اشاره کرد.

این ایرباد به عنوان یکی از بهترین گجت های گیمینیگ برای موبایل همچنین از میکروفون قدرتمندی برخوردار است که با کیفیت بالای خود، در محیط‌های شلوغ و پرسروصدا عملکرد ایده‌آلی ارائه می‌کند. زمان تاخیر این دستگاه نیز تنها 60 میلی‌ثانیه است که برای گیمرها قانع‌کننده است، اما در مجموع باید بدانید که با یکی از گران ترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل مواجه هستید.

بیشتر بخوانید:

بهترین دستگاه تصفیه هوا

بهترین گجت های مسافرتی

خنک‌کننده بلک شارک Cooler 2Pro

بهترین گجت های گیمینگ موبایل

گیمرهای موبایلی همیشه باید در زمان اجرای بازی‌های سنگین یا بازی طولانی مدت با گوشی مراقب حرارت بیش از حد گوشی باشند. داغ شدن گوشی در فرایند بازی‌های سنگین می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری برای گوشی و قطعات حساس آن به دنبال داشته باشد و برای جلوگیری از بروز این اتفاق بهتر است همه گیمرهای موبایلی از خنک‌کننده‌های اختصاصی موبایل که از جمله بهترین گجت های برای کال آف دیوتی موبایل هستند استفاده کنند.

خنک‌کننده بلک شارک Cooler 2Pro در این مورد یکی از بهترین گجت های گیمینگ برای موبایل محسوب می‌شود که آمار فروش بالا و محبوبیت زیادی دارد و توسط زیربرند گیمینگ شیائومی عرضه شده است.

این دستگاه به عنوان یکی از ارزان ترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل از نورپردازی RGB برای داشتن ظاهری زیباتر برخوردار است و می‌تواند اطلاعاتی از دمای دستگاه در وضعیت‌های مختلف ارائه کند.

از دیگر مزایای بلک شارک Cooler 2Pro باید به سروصدای بسیار کم آن اشاره کرد. این مورد از بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل همچنین یک برنامه اختصاصی دارد که با استفاده از آن می‌توانید عملکردهای مختلف خنک‌کننده را تنظیم کنید.

ایرباد سونی WF-1000XM5 Truly Wireless

بهترین گجت های گیمینگ برای موبایل

ایرباد سونی WF-1000XM5 Truly Wireless نیز از جمله گران ترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل محسوب می‌شود. عمده گیمرهای موبایلی امروزه برای تجربه ایده‌آل بازی به دنبال گجت‌های صوتی بسیار باکیفیتی هستند و ایربادهای سونی در این زمینه از بهترین موارد محسوب می‌شوند.

ایرباد جدید سونی WF-1000XM5 Truly Wireless کیفیت ساخت و وضوح صدای بسیار مناسبی دارد و در مجموع یکی از بهترین گجت های گیمینیگ مخصوص کال آف دیوتی موبایل به شمار می‌رود.

سونی در ایرباد WF-1000XM5 Truly Wireless کیفیت صدا و بازتولید صدا را افزایش داده و در مجموع توازن بهترین بین باس و صدای زیر در این مدل از بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل شاهدیم.

ایرباد WF-1000XM5 Truly Wireless حالا گوشی‌های کوچکتری با طراحی دایره‌ای و سری‌های سیلیکونی دارد که در مجموع قرارگیری راحت آن در گوش را ممکن می‌کند. سری‌های سیلیکونی این ایرباد نیز در سایزهای گوناگونی تولید شده‌اند.

به عنوان یکی از بهترین گجت های گیمینگ موبایل این محصول از قابلیت حذف نویز پشتیبانی می‌کند و با همه سیستم‌عامل‌ها سازگار است.

هاب و هولدر باسئوس Gamo GMGA01-01

بهترین گجت های گیمینگ مخصوص کال آف دیوتی موبایل

 

هاب و هولد باسئوس نیز از جمله بهترین گجت های برای کال آف دیوتی موبایل محسوب می شود که برای بازی‌هایی مانند کال‌آف‌دیوتی بسیار ایده‌آل است. این ابزار منجر به افزایش تعداد پورت‌های گوشی یا گجت گیمینگ مورد استفاده شما می‌شود و امکان اتصال انواع ابزارهای گیمینگ را فراهم می‌کند.

برای مثال اگر قصد اتصال کیبورد، ماوس یا برخی دیگر از بهترین گجت های گیمینگ برای موبایل را داشته باشید، با وجود تنها یک پورت گوشی با معضل کمبود پورت مواجه می‌شوید و در چنین شرایطی، هاب و هولدر گیمینگ باسئوس بسیار کارآمد خواهد بود.

این محصول به عنوان یکی از ارزان ترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل بدنه‌ای از جنس سیلیکون دارد و در عین سبکی، بدنه بسیار مقاومی دارد.

این محصول به عنوان یکی از بهترین گجت های گیمینگ مخصوص کال آف دیوتی موبایل چندین پورت مختلف برای اتصال مواردی چون ماوس و کیبورد در اختیار کاربر قرار می‌دهد و خود به طور بلوتوثی به گوشی متصل می‌شود و با همه سیستم‌عامل‌های موبایلی سازگاری دارد.

بیشتر بخوانید:

بدرد نخور ترین گجت های بازار

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

پاوربانک Iniu BI-B63

ارزان ترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل

یکی از مهمترین مشکلاتی که گیمرهای موبایلی با آن مواجه هستند، مسئله ظرفیت باتری گوشی‌های هوشمند و پایان شارژ دستگاه است. تخلیه سریع باتری و مدت زمان طولانی برای شارژ مجدد گوشی به همین دلیل به موضوع دغدغه کمپانی‌های سازنده موبایل نیز بدل شده و امروزه گوشی‌هایی با باتری بزرگتر و پشتیبانی از سرعت شارژ بالاتر روانه بازار شده‌اند، اما همچنان معضل باتری بسیار پابرجاست.

برای حل این مشکل، یکی از بهترین گجت های برای کال آف دیوتی موبایل پاوربانک Iniu BI-B63 است که محصولی سبک، خوش‌ساخت و پرظرفیت برای استفاده گیمرهاست. این مورد از بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل که طراحی جعبه‌ای‌شکل و مستطیلی دارد، با ظرفیت 25 هزار میلی‌آمپرساعتی عرضه شده و به طور میانگین قادر به شارژ حداقل 5 باره هر گوشی است.

پاوربانک مورد بحث به عنوان یکی از ارزان ترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل از یک درگاه USB-C برخوردار است که از قابلیت شارژ کردن لپ‌تاپ‌های 65 واتی پشتیبانی می‌کند و دارای قابلیت شارژ سریع است.

از دیگر ویژگی‌های این پاوربانک به عنوان یکی از بهترین گجت های گیمینگ موبایل باید به برخورداری از درگاه USB-C، درگاه USB-A و پشتیبانی از استانداردUSB Power Delivery اشاره کرد.

کاور انگشتی

گران ترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل

یکی از کاربردی‌ترین و بهترین گجت های گیمینگ مخصوص کال آف دیوتی موبایل کاورهای انگشتی هستند که می‌توانند در مورد مشکل تعریق دست و انگشتان، چرب‌شدن نمایشگر و کند شدن عملکرد گیمر کارآمد باشند.

کاورهای انگشتی که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند از جمله ارزان ترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل هستند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید مانع از چرب‌شدن نمایشگر در نتیجه تعریق دست و انگشتان در استفاده طولانی مدت از گوشی شوید. این موضوع برای افرادی که عادت به طولانی بازی کردن دارند بسیار کارآمد خواهد بود.

پاوربانک انکر 737

بهترین دسته های بازی برای کال آف دیوتی موبایل

در بخش‌های قبلی از پاوربانک‌ها به عنوان یکی از بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل یاد کردیم. اساسا پاوربانک‌ها در تجربه بازی‌های آنلاین بسیار کارآمد هستند و یکی دیگر از بهترین گزینه‌های موجود در بازار از این نظر، پاوربانک انکر 737 است که در شرایط سریع خالی شدن باتری گوشی به کمک شما خواهد آمد.

این پاوربانک به عنوان یکی از بهترین پاوربانک‌های بازار ظرفیت 24 هزار میلی‌آمپرساعتی دارد و به طور میانگین قادر به شارژ کامل گوشی‌ها بین 3 تا 5 بار به تناسب ظرفیت دستگاه است. البته پاوربانک انکر قیمت نسبتا بالایی دارد و یکی از گران ترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های گیمینگ

بهترین گجت ها برای تمیز کاری

دسته بازی GameSir X3

بهترین دسته های بازی برای کال آف دیوتی موبایل

دسته‌های بازی از مهمترین و بهترین گجت های گمینیگ برای بازی‌های شوتر هستند که نقش مهمی در افزایش بهره‌وری گیمر دارند. این محصولات با در اختیار قرار دادن کلیدهای بیشتر که قابل شخصی‌سازی هستند در مجموع سرعت واکنش گیمر را بالا می‌برند.

دسته بازی موبایلی GameSir X3 یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازی کال آف دیوتی با دسته است که در اوایل سال 2023 معرفی شد و از همان زمان هم مورد استقبال قرار گرفت و به آمار فروش بالایی رسید.

این محصول به عنوان یکی از بهترین دسته های بازی برای کال آف دیوتی موبایل حس بازی‌های کنسولی را برای گیمر به ارمغان می‌آورد و در مجموع گوشی شما را به کنسول‌های دستی پرطرفداری چون نینتندو بدل می‌کند.

دسته بازی GameSir X3 به عنوان یکی از بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل همچنین از یک خنک‌کننده اختصاصی برخوردار است که مشکل داغ‌شدن بیش از حد گوشی در زمان بازی را رفع می‌کند.

بخش خنک‌کننده در این مورد از بهترین دسته های بازی برای کال آف دیوتی موبایل مساحتی 4000 میلی‌متر مربعی دارد و یک لایه خنک‌کننده سیلیکونی روی یک ورق سرد مسی دارد که بین آن هم یک ماژول خنک‌کننده پلتیر قرار گرفته است. برخورداری از یک فن هفت‌پر با سیستم کاهش نویز نیز از دیگر مزایای مجموعه سیستم خنک‌کننده دسته بازی GameSir X3 محسوب می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این مورد از بهترین گجت های گیمینگ موبایل باید به وجود کلیدهای آنالوگ، کلیدهای استاندارد کنسول‌های دسترسی و D-Pad اشاره کرد. یکی از مزایای این محصول هم اینکه کلیدهای آن قابل جداسازی، جابجایی و تعویض هستند تا شما متناسب با نیاز خود آن‌ها را بچینید.

گیره اسمارت گریپ استیل سریز

بازی کال آف دیوتی موبایل با دسته

گیره‌های گیمینگ نیز از جمله بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل هستند که با نگه‌داشتن گوشی در زمان بازی کال آف دیوتی موبایل با دسته در بالای دسته کار گیمر را به مراتب راحت‌تر می‌کنند. این گیره‌ها را به نام دسته یا هولدر هم می‌شناسند اما گیره بهترین توصیف برای این ابزار محسوب می‌شود که در بازی‌های شوتر مانند کالاف دیوتی موبایل بسیار کارآمد است.

گیره موبایلی استیل سریز SmartGrip که توسط برند سرشناس استیل سریز عرضه شده، برای افرادی است که به بازی کال آف دیوتی موبایل با دسته می‌پردازند. عملکرد گیره به این شکل است که همزمان که دستان شما مشغول دسته بازی است،‌ گوشی را در زاویه‌ای مناسب و در بالای دسته نگه می‌دارد تا بتوانید در هر شرایط بازی کنید.

این محصول یکی از پرفروش‌ترین گجت‌های گیمینگ موبایلی محسوب می‌شود اما متاسفانه به عنوان یکی از بهترین گیره‌ها صرفا با دسته‌های خود استیل سریز از جمله Nimbus، Stratus Duo و Stratus XL سازگاری دارد.

بیشتر بخوانید:

بررسی گلکسی واچ 6

بهترین گجت های ورزشی

دسته بلوتوث 8BitDo Pro 2

بازی کال آف دیوتی موبایل با دسته

دسته بلوتوث 8BitDo Pro نیز از جمله بهترین دسته های بازی برای کال آف دیوتی موبایل محسوب می‌شود که در تجربه بازی‌های شوتر مانند کالاف و پابجی بسیار کارآمد است.

اگر قصد بازی کال آف دیوتی موبایل با دسته را دارید، باید بدانید که این دسته بلوتوثی علاوه بر موبایل با کامپیوتر و کنسول‌ها نیز سازگار است و با قیمت مناسبی که دارد یکی از پرفروش‌ترین دسته‌های گیمینگ محسوب می‌شود.

از جمله ویژگی‌های این دسته بلوتوثی نیز می‌توان به وجود پورت USB برای اتصال سیمی یا شارژ کردن دستگاه و البته وجود دو کلید اضافی قابل شخصی‌سازی اشاره کرد. دسته بلوتوثی 8BitDo Pro همچنین با همه سیستم‌عامل‌های موجود از جمله اندروید، ویندوز و کنسول سازگار است.

شاید تنها نقص این مورد از بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل مربوط به کلیدهای D-Pad آن باشد که به جای هشت جهت مختلف صرفا چهار جهت اصلی را دارد. البته این مورد آنقدر جدی و حساس نیست که گیمرها نگران آن باشند.

ریزر کیشی

بهترین دسته های بازی برای کال آف دیوتی موبایل

اگر قصد بازی کال آف دیوتی موبایل با دسته را دارید، یکی از بهترین انتخاب‌ها دسته بازی ریزر کیشی است که می‌تواند گوشی شما را به کنسولی دستی شبیه کند و قابلیت‌ها و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

این دسته یک تجربه گیمینگ بسیار ایده‌آل با گوشی را به ارمغان می‌آورد و یکی از کاملترین دسته‌های گیمینگ بازار از سال 2020 محسوب می‌شود. این دسته گیمینگ در نسل جدید خود ایرادات دسته سال 2020 که به عنوان بهترین دسته بازی سال انتخاب شد را هم ندارد و در مجموع یکی از بهترین دسته های بازی برای کال آف دیوتی موبایل به شمار می‌رود. ریزر کیشی همچنین با همه سیستم‌عامل‌های موبایلی سازگار است و از این نظر محدودیتی ندارد.

سوالات متداول

بهترین پاوربانک‌های مناسب برای گوشی‌های گیمینگ کدامند؟

پاوربانک انکر 737 و Iniu BI-B63 از بهترین پاوربانک‌‌های بازار با ظرفیت بالا برای گوشی‌های گیمینگ هستند.

بهترین دسته های گیمینگ برای بازی کالاف دیوتی موبایل کدامند؟

ریزر کیشی، دسته بازی موبایلی GameSir X3 و دسته بلوتوثی 8BitDo Pro از بهترین دسته های موبایلی مناسب کال آف دیوتی موبایل هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر