coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

iOS 18 در مورد استفاده از شارژر کم سرعت به شما هشدار می‌دهد

iOS 18 با تغییرات قابل توجهی در بخش سلامت باتری و تنظیمات شارژ آیفون همراه است. اپل تنظیمات بیشتری برای محدودیت شارژ کاربران آیفون 15 اضافه کرده و اطلاعاتی در مورد استفاده از شارژر کم سرعت ارائه داده است.در اپلیکیشن تنظیمات iOS 18، کاربران آیفون ۱۵ چندین گزینه برای تنظیم محدودیت شارژ در بخش “شارژ” از منوی “باتری” خواهند دید. پیش‌تر، اپل امکان تنظیم محدودیت شارژ تا ۸۰٪ را فراهم کرده بود، اما اکنون گزینه‌های دقیق‌تری برای تنظیم محدودیت شارژ به ۸۵٪، ۹۰٪ و ۹۵٪ اضافه شده است.


بیشتر بخوانید:


iOS 18: شما در حال استفاده از شارژر کم سرعت هستید!

iOS 18 همچنین دارای ویژگی جدیدی است که می‌تواند به شما بگوید آیا از شارژر آهسته برای شارژ آیفون خود استفاده می‌کنید یا خیر. در اپلیکیشن تنظیمات، منوی “باتری” را انتخاب کرده و به نمودار سطح باتری نگاه کنید. اگر در حال شارژ کردن با شارژر کند باشید، یک پیام هشدار ظاهر می‌شود. همچنین نمودار سطح باتری با رنگ جدید نارنجی به‌روز شده است که نشان‌دهنده استفاده از شارژر آهسته است.

اپل احتمالاً یک سند پشتیبانی هنگامی که iOS 18 پاییز امسال به عموم عرضه شود، منتشر خواهد کرد و اطلاعات بیشتری در مورد این تغییرات ارائه خواهد داد. در حال حاضر، مشخص نیست که چه سرعت شارژی منجر به نمایش پیام “شارژر کم سرعت” می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: 9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر