coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

قابلیت‌ جدید واتساپ امکان تماس تصویری با 32 نفر را فراهم می‌کند

امروز واتساپ از مجموعه‌ای از تغییرات برای تماس‌های تصویری خود رونمایی کرد. اولین و مهم‌ترین تغییر این است که از این پس می‌توانید با حداکثر 32 نفر در یک تماس تصویری شرکت کنید و این قابلیت بر روی تمامی دستگاه‌های شما قابل دسترسی است.همچنین، تماس‌های تصویری واتساپ اکنون از اشتراک‌گذاری صفحه نمایش همراه با صدا پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، با ویژگی “نمایش سخنران”، فردی که در حال صحبت است به‌طور خودکار برجسته شده و در صفحه اول نمایش داده می‌شود.


بیشتر بخوانید:


با تماس تصویری واتساپ همزمان با 32 نفر صحبت کنید

این ویژگی‌ها قرار است در “چند هفته آینده” به تمام کاربران واتساپ ارائه شوند. علاوه بر این، این سرویس اعلام کرده که همچنان “به بهبود کیفیت صدا و تصویر برای تماس‌های شفاف‌تر در هر مکانی که باشید” متعهد است.

قابلیت‌ جدید واتساپ امکان تماس تصویری با ۳۲ نفر را فراهم می‌کند

برای این منظور، واتساپ به تازگی یک کدک جدید راه‌اندازی کرده که قابلیت اطمینان تماس‌ها را بهبود می‌بخشد. این کدک جدید باعث می‌شود که تماس‌ها در دستگاه‌های موبایل از کاهش نویز و لغو اکو بهتری برخوردار شوند و همچنین تماس‌های تصویری با رزولوشن بالاتری برای کسانی که از اتصالات سریع استفاده می‌کنند، ارائه شود. حتی اگر شبکه ضعیف باشد یا از دستگاه‌های قدیمی استفاده کنید، کیفیت صدا بهبود یافته و واضح‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر