coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تبلت ردمی Pad SE 8.7 فورجی تاییدیه پلتفرم صدور گواهی IMDA را دریافت کرد

تبلت ردمی Pad SE 8.7 فورجی با شماره مدل 24076RP19G در مرجع صدور گواهی IMDA سنگاپور ظاهر شد. این گوشی به زودی و در ماه‌های آینده وارد بازار خواهد شد.

در روزهای گذشته گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه شیائومی در حال کار بر روی تبلت جدیدی با نام Redmi Pad SE 8.7 4G است. اکنون، یافته‌های اخیر از پایگاه‌های اطلاعاتی شماره مدل و نام بازاریابی این تبلت جدید شیائومی را فاش کرده است. علاوه بر این، تبلت مذکور در مرجع صدور گواهی IMDA مشاهده شده و از این رو باید منتظر عرضه Redmi Pad SE 8.7 در آینده نزدیک باشیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات تبلت ردمی Pad SE 8.7 فورجی

همان‌طور که گفته شد، شیائومی در حال کار بر روی یک تبلت اقتصادی با نام Redmi Pad SE 8.7 4G است. این تبلت در واقع یک نسخه جدید از Redmi Pad SE است که از داده تلفن همراه پشتیبانی می‌کند و اتصال فورجی را ارائه می‌دهد. البته ردمی Pad SE که در گذشته معرفی شده دارای صفحه نمایش 11 اینچی است، در حالی که تبلت جدید از صفحه نمایش 8.7 اینچی برخوردار خواهد بود.

تبلت ردمی Pad SE 8.7 فورجی
Redmi Pad SE 8.7 IMDA certificate

تبلت جدید ردمی با شماره مدل 24076RP19G در وب‌سایت صدور گواهی IMDA ظاهر شده است. این با شماره مدلی که قبلا در پایگاه‌های اطلاعاتی کشف شده مطابقت دارد. اگرچه در گواهینامه IMDA به نام بازاریابی دستگاه اشاره‌ای نشده اما تشخیص آن از روی شماره مدل کار چندان دشواری نیست.

نسخه‌های گلوبال و هندی ردمی پد SE 8.7 دارای شماره مدل‌های مختلفی خواهند بود. نسخه چینی هنوز ظاهر نشده، بنابراین مشخص نیست که شیائومی قصد عرضه این دستگاه در چین را دارد یا خیر. انتظار می‌رود که شیائومی این تبلت مقرون‌به‌صرفه و جمع و جور را در جولای سال جاری معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت ردمی Pad SE 8.7 فورجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر