coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

 رندرهای جدیدی از سامسونگ گلکسی واچ اولترا منتشر شد؛ شیک و با طراحی متفاوت

به تازگی تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اولترا منتشر شده که طراحی متفاوت و لاکچری آن را به رخ می‌کشد.

نام تجاری Ultra که اولین بار با سری گلکسی  S20 اولترا وارد بازار شد، چند روزی می‌شود که سامسونگ رسما اعلام کرده که ساعت‌های هوشمندش نیز نمونه اولترا خواهند داشت. از آنجایی که معمولا اولین‌ها بهترین هم هستند انتظار می‌رود اولین نمونه از ساعت هوشمند اولترای سامسونگ نیز جزء بهترین ساعت های هوشمند 2024 باشند.


بیشتر بخوانید:


طراحی متفاوت و مدرن سامسونگ گلکسی واچ اولترا

سامسونگ گلکسی واچ اولترا با طراحی مدرن و متفاوت نسبت به مدل‌های قبلی ساعت‌های هوشمند گلکسی معرفی خواهد شد. سامسونگ توانسته به این ساعت ظاهری مربعی بدهد در حالی که زبان طراحی دایره‌ای محبوب سری گلکسی واچ را حفظ کرده است.

تصاویر جدید این ساعت را در دو رنگ نقره‌ای و مشکی نشان می‌دهند. یکی از تفاوت‌های جدید Watch Ultra نسبت به مدل‌های قبلی اضافه شدن دکمه سوم در کنار ساعت است که به رنگ نارنجی، مشابه Apple Watch Ultra، طراحی شده است

مشخصات و ابعاد

صفحه نمایش Galaxy Watch Ultra از نظر اندازه مشابه با Galaxy Watch6 Classic است. با اینکه اندازه صفحه نمایش بزرگتر نیست، اما تفاوت چشمگیری در ابعاد این دو ساعت وجود دارد. Watch Ultra ضخیم‌تر است. ابعاد Galaxy Watch6 Classic برابر با 46.5× 46.5× 10.9 میلی‌متر است، در حالی که Watch Ultra ابعادی معادل 47× 47.4× 16.4 میلی‌متر دارد. همچنین، قاب این ساعت از جنس تیتانیوم خواهد بود.

سامسونگ با معرفی Galaxy Watch Ultra تلاش کرده تا ترکیبی از طراحی جدید و ویژگی‌های محبوب سری گلکسی واچ را ارائه دهد. با اضافه شدن دکمه جدید و استفاده از مواد با کیفیت بالاتر، این ساعت می‌تواند گزینه جذابی برای علاقمندان به تکنولوژی و ساعت‌های هوشمند باشد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر