coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

بررسی موتو G54 ؛ موشکافی سیستم، دوربین، باتری و عملکرد

در این مطلب با بررسی موتو G54 همراه شما هستیم، یک گوشی کاملاً اقتصادی از برند موتورولا با ماندگاری شارژ طولانی و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز.

راهنمای خرید تکراتو

موتو جی 54 جدیدترین تلاش موتورولا برای ایجاد بهترین سطح تعادل بین قیمت و عملکرد است. این گوشی با شروع از قیمت 199 یورو، جزء گوشی‌های اقتصادی موجود در بازار محسوب می‌شود و قطعاً برای ارایه محصولی با این قیمت، باید از بعضی امکانات چشم پوشی کرد. سوال اصلی این است که آیا این کاستی‌ها در حدی هستند که برای کاربران قابل قبول باشند یا خیر.

موتو جی 54 هم مثل موتو جی 53 ماندگاری شارژ طولانی و تصویری روان با نرخ نوسازی 120 هرتز دارد. وضوح نمایشگر این گوشی از مدل نسل قبل بیشتر است و نسبت نمایشگر به بدنه و سرعت شارژ بیشتری دارد.

این گوشی برای بعضی بازارها با پیکربندی‌هایی متفاوت ارایه می‌شود. مثلاً باتری نسخه مخصوص اتحادیه اروپا 5000 میلی‌آمپرساعتی است و از سرعت شارژ 20 واتی پشتیبانی می‌کند. یک نسخه Power Edition هم از این گوشی وجود دارد که باتری بزرگتر 6000 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

در ادامه مطلب با بررسی موتو G54 همراه شما هستیم و پیکربندی و امکانات این گوشی را بررسی می‌کنیم. اگر شما هم به گوشی‌های اقتصادی علاقه دارید، با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید


بررسی موتو G54

Moto G54 هم مثل بسیاری از گوشی‌های موتورولا در یک بسته‌بندی ساده با رنگ پوست تخم مرغی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این جعبه هم کاملاً ساده است و به جز لوازم جانبی ضروری، آیتم خاص دیگری در آن مشاهده نمی‌شود.

بررسی موتو G54
بررسی موتو G54

داخل جعبه این گوشی، به غیر از خود گوشی یک شارژر 20 واتی، یک کابل شارژ USB-C، یک ابزار خارج کردن سیم کارت و دفترچه راهنمای گوشی به چشم می‌خورد. در جعبه این گوشی هم مثل سایر مدل‌های سری موتو جی قاب محافظی وجود ندارد.

مشخصات موتو G54 را در جدول زیر مشاهده می‌کنید و در ادامه با بررسی کامل این گوشی همراه شما هستیم.

بررسی موتو G54 مشخصات فنی موتو جی 54
طراحی و ساختار
  • 161.6 × 73.8 × 8 میلی‌متر
  • وزن 177 گرم
  • پنل جلو شیشه‌ای، فریم پلاستیکی، پنل پشت پلاستیکی یا چرم سازگار با محیط زیست
  • نانو سیم، eSIM یا دو سیم‌کارت هیبرید (نانو سیم، sual stand by)
  • طراحی ضد آب
  • رنگ‌بندی آبی یخی، آبی نیمه شب، آبی نیلی و سبز نعنایی
نمایشگر
  • IPS LCD با نرخ نوسازی 120هرتز
  •  6.5 اینچ، نسبت نمایشگر به بدنه حدود 85.5 درصد
  • رزولوشن 2400×1080 پیکسل، تراکم پیکسل حدود 405ppi
نرم‌افزار
  • اندروید 13 قابل ارتقاء به اندروید 14
تراشه
  • دایمنسیتی 7020 (تولید شده با فرایند 6 نانومتری)
  • پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای شامل 2 هسته 2.2 گیگاهرتزی کورتکس A78 و 6 هسته 2 گیگاهرتزی کورتکس A55
  • پردازنده گرافیکی IMG BXM-8-256
رم و حافظه داخلی
  • رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی
  • رم 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی
  • رم 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 256 گیگابایتی
  • رم 12 گیگابایتی با حافظه داخلی 256 گیگابایتی
  • درگاه حافظه microSDXC
دوربین اصلی
  • 50 مگاپیکسل، لنز واید، دیافراگم f/1.8، پشتیبانی از OIS و PDAF
  • 2 مگاپیکسل ماکرو با دیافراگم f/2.4
  • فلش LED دوگانه، پانوراما، HDR
  • قابلیت ضبط ویدیوی 1080 پیکسل با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه
دوربین سلفی
  • 16 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/2.4
  • HDR
  • قابلیت ضبط ویدیوی 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه
باتری
  • غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت
  • شارژ باسیم 15 وات
  • شارژ معکوس
صدا
  • اسپیکر استریو
  • جک هدفون 3.5 میلی‌متری دارد
شبکه و قابلیت‌های اتصال
  • Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac دو باند
  • بلوتوث نسخه 5.3، A2DP ،LE
  • NFC دارد
  • رادیو FM (بسته به بازار/منطقه)
  • GPS, GLONASS, GALILEO, BDS, QZSS
  • USB Type-C 2.0, OTG
  • اینترنت 5G
سنسورها
  • اثر انگشت (کنار گوشی)، شتاب‌سنج، قطب نما، ژیروسکوپ، مجاورت
قیمت موتو جی 54 حدود 190 دلار – از 7,780,000 تا 8,730,000 تومان

بیشتر بخوانید

بهترین گوشی های گیمینگ 2024

بهترین گوشی های شیائومی 2024

بررسی موتو G54 از نظر طراحی

با وجود اقتصادی بودن موتو جی 54، این گوشی از نظر ظاهری یا حس و حال به هیچ وجه ارزان و بی‌کیفیت به نظر نمی‌رسد. این گوشی موتورولا کاملاً با پلاستیک ساخته شده و رویه مات نرمی دارد. تا حدودی می‌توان گفت که لک انگشت روی این گوشی باقی نمی‌ماند.

بررسی موتو G54

همچنین، روی این گوشی خبری از لوگوهای بزرگی که زیبایی ظاهری آن را از بین ببرد، نیست و تنها یک لوگوی کوچک از موتورولا در قسمت وسط پشت گوشی قرار دارد. گلس نمایشگر این گوشی انحنا ندارد و با وجود ابعاد 6.5 اینچی پنل آن، نگه داشتن گوشی و کار کردن با آن با یک دست بسیار راحت است؛ به خصوص با توجه به طراحی سبک این گوشی.

کنترل‌های صوتی گوشی کمی بالا نصب شده‌اند اما بعید است که کار کردن با آنها برای کاربرانی که انگشت بلند دارند، سخت باشد.

همانطور که در جدول مشخصات موتو جی 54 مشاهده می‌کنید، این گوشی حدود 177 گرم وزن دارد و کاملاً سبک است. این گوشی موتورولا گواهینامه ضد آب IP52 دارد و این یعنی در برابر ورود محدود قطره‌های آب و گل، مقاوم است. توصیه می‌شود که وقتی نزدیک آب هستید، با مراقبت از این گوشی استفاده کنید. رنگ‌های این گوشی شامل آبی یخی، آبی نیلی، سبز نعنایی و آبی نیمه شب هستند.

بررسی موتو G54 از نظر نمایشگر

نقد و بررسی موتو جی 54 را با نگاهی به کیفیت تصویر و نمایشگر این گوشی ادامه می‌دهیم. رزولوشن 2400×1080 پیکسلی این نمایشگر نسبت به آنچه در G53 وجود داشت بسیار بهتر است و این گوشی، مشکل پیکسلی شدن تصویر را ندارد.

بررسی موتو G54

نرخ نوسازی 120 هرتزی نمایشگر گوشی هم باعث شده که وبگردی و تماشای ویدیو (حتی ویدیوهای 4K) با آن بسیار لذت بخش باشد و هیچ گونه تأخیر ناخوشایندی در پیمایش تصویر وجود ندارد.

این گوشی هم مثل مدل قبلی سه نرخ نوسازی خودکار، 120 و 60 هرتز دارد. بررسی موتو جی 54 نشان داده که حالت خودکار، بهترین تنظیمات نرخ نوسازی این گوشی محسوب می‌شود. در این حالت وقتی نیاز به نرخ نوسازی بالا داشته باشید، به آن دسترسی خواهید داشت و در سایر مواقع برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، نرخ نوسازی کاهش پیدا می‌کند. در حالت Battery Saver هم نرخ نوسازی 60 هرتز خواهد بود.

دمای رنگ Moto G54 هم کاملاً قابل قبول است و دو حالت طبیعی و استاندارد دارد. در عین حال، گلس محافظ نمایشگر Moto G54 بسیار براق است و تصویر گوشی هم کاملاً تاریک به نظر می‌رسد.

تکنولوژی LCD نمایشگر این گوشی بسیار قدیمی است و امروزه حتی گوشی‌هایی در این سطح قیمت مجهز به نمایشگر OLED هستند.

همچنین، با توجه به اینکه حداکثر و حداقل نرخ روشنایی این گوشی (به ترتیب 500 و 2.6 نیت) با حالت ایده‌آل فاصله زیادی دارد، به سختی می‌توان خرید این گوشی را توصیه کرد. بررسی موتو G54 نشان داده که تصویر این گوشی در فضاهای باز به سختی قابل مشاهده است و حتی در محیط‌های سرپوشیده هم چندان خوب به نظر نمی‌رسد.

در مجموع، با وجود نرخ نوسازی 120 هرتزی نمایشگر موتو جی 54، سایر مشخصات نمایشگر این گوشی در سطح قابل قبولی نیست.

بیشتر بخوانید

بهترین گوشی های سامسونگ 2024

بهترین گوشی های پوکو 2024

بررسی موتو G54 از نظر نرم‌افزار

همانطور که در جدول مشخصات فنی Moto G54 مشاهده می‌کنید، این گوشی با اندروید 13 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و تجربه روان و مرتبی برای آنها فراهم می‌کند. بررسی گوشی موتو G54 نشان داده که استفاده از این محصول موتورولا بسیار راحت و لذت بخش است.

بررسی موتو G54

اپلیکیشن Moto برای کاربرانی که به دنبال آشنایی با امکانات خاص گوشی‌های موتورولا هستند بسیار مفید است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید با نحوه استفاده از قابلیت‌های منحصربفرد موتورولا آشنا شده و قابلیت‌هایی مثل حرکات دست قابل پشتیبانی را تنظیم کنید.

یک نوار کناری مفید در نرم‌افزار موتو جی 54 وجود دارد که امکان دسترسی فوری به اپلیکیشن‌هایی مثل ماشین حساب، تقویم گوگل و پیام‌ها را فراهم می‌کند که می‌توانید آن را به شکل دلخواه تنظیم کنید.

از جمله حرکات انگشت خاص پشتیبانی شده در این گوشی موتورولا می‌توان به این موارد اشاره کرد: برداشتن گوشی برای باز کردن قفل آن، کشیدن انگشت در وسط صفحه برای دسترسی به حالت تقسیم صفحه، قرار دادن سه انگشت روی صفحه برای گرفتن اسکرین شات، دسترسی به دوربین با دو بار چرخاندن مچ و غیره.

چنین قابلیت‌هایی بسیار مفید بوده و به راحت‌تر شدن استفاده از گوشی کمک می‌کنند. انتظار می‌رود که این گوشی موتورولا اندروید 14 و حدود 3 سال آپدیت امنیتی دریافت کند. 3 سال آپدیت امنیتی برای گوشی با چنین قیمتی مناسب است اما تنها یک آپدیت سیستم‌عامل، بسیار کم به نظر می‌رسد.

بررسی موتو G54 از نظر عملکرد

موتورولا Moto G53 با چیپ‌ست 8 هسته‌ای مدیاتک دایمنسیتی 7020 تولید شده که جزئیات آن را در جدول مشخصات Moto G54 مشاهده می‌کنید.

بررسی موتو G54

بررسی موتو جی 54 نشان داده که این گوشی کارهای روزمره را انجام می‌دهد اما نه با سرعت کافی. کارهایی مثل تماشای ویدیوهای یوتیوب، گشتن در شبکه‌های اجتماعی و انجام بازی‌های سبک در این گوشی به صورت روان و بدون تأخیر قابل اجرا هستند. بازی‌هایی مثل «کال آف دیوتی» و «جنون سرعت: بدون محدودیت» هم در این گوشی اجرا می‌شوند.

جابجایی بین بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها به راحتی انجام می‌شود اما هنگام اجرای بازی‌ها یا اپلیکیشن‌های سنگین، عملکرد گوشی دچار افت خواهد شد. همچنین، وقتی برای مدت بیشتر از گوشی استفاده می‌کنید به خصوص در صورت استفاده از شبکه فایوجی، دمای گوشی افزایش پیدا می‌کند. نکته جالب این است که طبق بعضی بررسی‌ها، پس از حدود یک هفته استفاده از گوشی، این مشکل کمتر می‌شود؛ به خصوص در صورت استفاده از اینترنت وای فای.

بررسی موتو G54 نشان داده که حسگر اثر انگشت تعبیه شده روی دکمه پاور عملکرد خوبی دارد، اما سیستم تشخیص چهره گوشی هر از گاهی دقیق عمل نمی‌کند؛ به خصوص در محیط‌هایی با نور کم یا مثلاً وقتی که لبخند می‌زنید. همچنین وقتی عینک بزرگ روی صورت دارید، برای باز کردن قفل گوشی باید عینک را بردارید.

موتو G54 در تست‌های تک و چند هسته‌ای گیک بنچ نسبت به پیکسل 6a عملکرد بسیار ضعیف‌تری داشته و با وجود نزدیک بودن به ردمی نوت 12 پرو، از این گوشی هم ضعیف‌تر عمل کرده است.

بیشتر بخوانید

بهترین گوشی های هواوی 2024

بهترین گوشی های وان پلاس 2024

بررسی موتو G54 از نظر باتری و سرعت شارژ

همانطور که در جدول مشخصات فنی موتو G54 مشاهده می‌کنید، این گوشی یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری توربو شارژ 20 واتی دارد. بررسی گوشی موتو G54 نشان داده که ماندگاری شارژ این گوشی برای استفاده‌های معمولی به حدود یک روز می‌رسد. اگر زیاد از این گوشی استفاده نکنید، ماندگاری شارژ آن به یک روز و نیم می‌رسد که قابل قبول است؛ اما نسبت به سایر گوشی‌های موتورولا که تا دو روز ماندگاری شارژ دارند، چندان خوب نیست.

بررسی موتو G54

ماندگاری شارژ Moto G54 5G برای ویدیو استریمینگ به 10 ساعت و 8 دقیقه و برای وبگردی به 12 ساعت و نیم می‌رسد. برای اجرای بازی هم ماندگاری شارژ گوشی به حدود 7 ساعت می‌رسد.

سرعت شارژ باتری موتو G54 چندان چشمگیر نیست و شارژ کامل گوشی بیش از دو ساعت زمان می‌برد. در صورت استفاده از تنظیمات Optimized Charging هم سرعت شارژ گوشی کمتر می‌شود.

شارژ کامل باتری موتو جی 54 حدود 2 ساعت زمان می‌برد که این رقم برای پیکسل 6a و ردمی نوت 12 پرو به ترتیب 1 ساعت و 53 دقیقه و 54 دقیقه است.

بررسی موتو G54 از نظر صدا و بازخوردهای لمسی

در این بخش از نقد و بررسی موتو جی 54 نگاهی به سیستم صوتی این گوشی داریم که مثل سایر گوشی‌های موتو جی، از سیستم دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند. یک اسپیکر گوشی در قسمت پایینی قرار دارد و از حفره پخش صدای مخاطب هم به عنوان اسپیکر دوم استفاده می‌شود.

بررسی موتو G54 نشان داده که این گوشی صدای بلندی ندارد و فرکانس‌های میانی و بالا هم در آن فاقد کیفیت مطلوب هستند. بدتر اینکه، صدای این گوشی موتورولا هیچ بیسی ندارد و این وضعیت برای همه سبک‌های موسیقی مشاهده می‌شود. در مجموع سیستم اسپیکر این گوشی صرفاً برای انجام کارهایی مثل بازی یا پخش پادکست خوب است.

مثل بسیاری از گوشی‌های هم قیمت، Moto G54 هم جک هدفون دارد.

عملکرد این گوشی از نظر بازخوردهای لمسی خوب است و هنگام انجام کارهایی مثل تایپ، هیچ تأخیر چشمگیری مشاهده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید

بهترین گوشی های ویوو 2024

بهترین گوشی های اوپو 2024

بررسی موتو G54 از نظر دوربین

در این قسمت، نگاهی به کیفیت دوربین موتو G54 داریم. قبل از هر چیز لازم به ذکر است که نمی‌توان از چنین گوشی انتظار دوربین باکیفیت داشت اما کیفیت دوربین موتو G54 نسبت به قیمت آن خوب است. این گوشی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با حالت پرتره دارد.

بررسی موتو G54

بررسی گوشی موتو G54 نشان داده که دوربین این گوشی عملکرد منسجمی ندارد. مثلاً در محیط‌هایی با نور کافی، تصویری زیبا، واضح و با رنگ‌های دقیق خواهید داشت. اما در سایر شرایط، رنگ‌ها بیش از حد اشباع شده و تصویر بیش از حد غیر طبیعی به نظر می‌رسد.

در محیط‌هایی با نور کمتر در صورت فعال بودن حالت Night Vision دوربین موتو جی 54 عملکرد خوبی داشته و مشکلاتی مثل اشباع شدن بیش از حد رنگ‌ها یا شارپ شدگی بیش از حد در آنها مشاهده نمی‌شود.

در صورت غیرفعال بودن Night Vision عملکرد دوربین چندان چشمگیر نیست. در این حالت جزئیات تصویر کمتر بوده و در بخشی قسمت‌ها تارشدگی مشاهده می‌شود. توصیه می‌شود که در محیط‌هایی با نور کم، از حالت Night Vision استفاده کنید چون باعث افزایش جزئیات و شارپ شدگی تصویر خواهد شد.

در حالت پرتره هم اگر سوژه تصویر متحرک باشد، نتایج مطلوبی ایجاد نمی‌شود. تصویر زوم 2x این گوشی جزئیات زیاد و رنگ‌هایی طبیعی دارد؛ اما وقتی بیشتر زوم کنید، کیفیت کاهش پیدا می‌کند. در مجموع، کیفیت زوم دوربین Moto G54 چندان چشمگیر نیست.

بررسی موتو G54

همانطور که انتظار می‌رود، دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی موتو G54 تا حدی بی‌استفاده است. این دوربین از نظر فوکوس روی اشیایی با فاصله کم عملکرد خوبی دارد اما کیفیت آن ضعیف است. با وجود طبیعی بودن رنگ‌های این دوربین، نمی‌توان از این حسگر انتظار زیادی داشت.

شارپ شدگی دوربین سلفی موتو جی 54 کمی زیاد است به خصوص در نور روز. در عین حال، این دوربین چه در نور روز و چه شب‌ها، رنگ‌های دقیقی دارد. پرتره‌های این دوربین هم مثل مدل قبلی از نظر تشخیص لبه‌ها دقیق نیستند.

کیفیت ویدیوها

دوربین موتو G54 قابلیت ضبط ویدیوهای 1080 پیکسلی را با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه دارد و می‌توانید به راحتی بین این حالت‌ها جابجا شوید. این گوشی موتورولا امکان ضبط ویدیوهای 4K را ندارد که البته برای گوشی با این قیمت، نمی‌توان چنین انتظاری را داشت.

در مجموع، بررسی موتو G54 نشان داده که این گوشی نسبت به قیمت آن، توانایی ضبط ویدیوهایی باکیفیت را بدون مشکلاتی مثل شارپ شدن بیش از حد جزئیات دارد.

بیشتر بخوانید

بهترین گوشی های آنر 2024

بهترین گوشی های نوکیا 2024

بررسی موتو G54 از نظر قیمت و محصولات رقیب

با وجود اینکه قیمت Moto G54 حدود 190 دلار است، این گوشی اقتصادی هم رقبای زیادی دارد. اولین محصولی که می‌توان به عنوان جایگزین این گوشی معرفی کرد، گلکسی A14 فایوجی است. قیمت گلکسی A14 کمی بیشتر است اما این گوشی کیفیت دوربین بالاتری داشته و برخلاف گوشی موتورولا، یک سیستم دوربین سه تایی دارد. نرخ نوسازی تصویر این گوشی کمتر است. از طرفی، گوشی موتورولا از نظر اتصال بلوتوث قوی‌تر بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن بیشتر است.

بررسی موتو G54

موتو جی 73 فایوجی هم با قیمت حدود 300 یورو برای کاربرانی که به دنبال رم و حافظه داخلی بیشتری هستند، انتخاب بهتری محسوب می‌شود. سیستم اسپیکر این گوشی قوی‌تر است و ماندگاری شارژ و چیپ‌ست بهتری دارد. همچنین، این گوشی از نظر سرعت شارژ هم بهتر است که البته با توجه به قیمت بیشتر آن، وجود چنین مزایایی دور از انتظار نیست.

جمع‌بندی

در انتهای بررسی موتو G54 می‌توان گفت که این گوشی نسبت به قیمت آن ویژگی‌های خوبی دارد. روشن نبودن تصویر، کیفیت پایین اسپیکرها و مشکلات عملکردی گوشی جزء معایب آن هستند اما این گوشی موتورولا توانایی برآورده ساختن نیازهای ساده کاربران را دارد. همچنین، ممکن است سرعت پایین شارژ، کیفیت ضعیف دوربین و نداشتن حسگر اولتراواید باعث اجتناب بعضی کاربران از خرید این گوشی شود اما باز هم نباید قیمت موتو G54 را فراموش کرد.

در مجموع اگر معایب ذکر شده برای شما قابل تحمل هستند، می‌توان گفت که Moto G54 5G برای انجام کارهای روزانه معمولی، گوشی خوبی است.

سوالات پرتکرار

قیمت موتو G54 چند است؟

قیمت Moto G54 حدود 190 دلار است. این گوشی در بازار ایران و در زمان نگارش این مقاله از 7,780,000 تا 8,730,000 تومان به فروش می‌رسد.

آیا موتو جی 54 ارزش خرید دارد؟

اگر معایبی مثل روشن نبودن تصویر، کیفیت پایین اسپیکرها و دوربین و کم بودن سرعت شارژ برای شما قابل تحمل باشند، می‌توان گفت که Moto G54 5G برای انجام کارهای روزانه معمولی، گوشی خوبی است.

اندروید موتو جی 54 چند است؟

این گوشی با اندروید 13 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و اندروید 14 را هم دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره بررسی موتو G54 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام من این گوشی رو حدود یکسال دارم، واقعا از هرلحاظ عالی،هیچ نقصی رو من درآن ندیدم،بسیار روان و دارای امانات فراوان می باشد،دارای رم مجازی تا ۸ گیگ می باشد،قاب پشتی از جنس مخمل وبسیارشیک می باشد،تو بازی خیلی پرقدرت وداغ ننی کند،قابلیت قراوانی دارد،،که من ۲ نمونه باحالشو می گم،وقتی با انگشت ۲ باربه پشت گوشی بزنی اسکرین می گیردیا آهنک پخش می کند،۲،ضبط همزباناز دوبین پشت وجلو😇 باید داشته باشی تا بهمی من چی می گم،،طراخی ورنگ بسیارشیک داره،،یک قاب ژله ای داخل جعهبه هستش که دوستان گفتتند نیست!؟قیمش واقعاعالیه🙏💥

    پاسخ

    کاملا مشخصه از طرف شرکت سامسونگ یا شیا پشتیبانی و حمایت میشین…اسپیکرش صدای بسیار بلند و با کیفیتی داره…مخصوصا فیلم نگاه میکنی انگار تو صحنه هستی..چیپستش خیلی قوی هست..امتیاز بنچمارک انتوتو رو ندیدین؟من موندم چقدر الکی تخریب کردین..واقعا گوشی تا ۱۰تومن این مدل بهترینه…با اشغال های درجه ۳و ۴چینی هم مقایسه نکنید

    پاسخ