coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوگل هوش مصنوعی Imagen 3 را برای مشترکان Gemini Advanced منتشر می‌کند

به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد هوش مصنوعی Imagen 3 را برای کاربران بیشتری منتشر کند. این مدل که ماه گذشته با دسترسی محدود معرفی شد، احتمالاً به زودی برای مشترکان Gemini Advanced از طریق یک پاپ‌آپ در نسخه بتای اپلیکیشن گوگل برای اندروید در دسترس خواهد بود.بررسی کدهای داخلی اپلیکیشن گوگل نشان می‌دهند که مدل Imagen 3 پس از اینکه به صورت محدود عرضه شد، به زودی برای کاربران بیشتری قابل دسترسی خواهد بود. اگرچه هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت که مدل به‌روزرسانی شده دقیقاً همان هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر Imagen 3 است، اما پیام‌های ظاهر شده در اپلیکیشن این احتمال را تقویت می‌کنند.


بیشتر بخوانید:


هوش مصنوعی Imagen 3

پاپ‌آپ اعلام می‌کند “نگاه اول: Imagen 3” و از مشترکان پولی Gemini دعوت می‌کند تا از آخرین نسخه این ابزار هوش مصنوعی استفاده کنند. علاوه بر این، یک لیست به صورت کشویی باز می‌شود که امکانات بروز شده را نمایش می‌دهد.

پاپ‌آپ همچنین اطلاعاتی درباره ویژگی‌های جدید و بهبود یافته‌ای که در آخرین نسخه ابزار هوش مصنوعی در دسترس است ارائه می‌دهد؛ هرچند جزئیات این ویژگی‌ها هنوز مشخص نیست. در ابتدا، فقط تعدادی از سازندگان منتخب به صورت خصوصی به هوش مصنوعی Imagen 3 دسترسی داشتند و دیگران می‌توانستند در یک لیست انتظار ثبت‌نام کنند. اکنون، با این گسترش دسترسی، مشترکان پریمیوم Gemini فرصت خواهند داشت تا قابلیت‌های Imagen 3 را بررسی و آزمایش کنند.

این گسترش دسترسی نشان می‌دهد که گوگل به تدریج این مدل را به یک پایگاه کاربری وسیع‌تر ارائه می‌دهد که از مشترکان پیشرفته Gemini شروع می‌شود. در حالی که گوگل رسما این ارتقا دسترسی را تائید نکرده، شواهدی دال بر اینکه این اتفاق افتاده در اپلیکیشن‌های گوگل وجود دارد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر