coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

چت‌بات های هوش مصنوعی متا به اینستاگرام می‌آید

متا قصد دارد چت‌بات های هوش مصنوعی را در اینستاگرام ادغام کند که تعامل را بالاتر برده و کاربران را بیشتر سرگرم کند. تصمیم جدید متا قرار است با اجرای آزمایشی در ایالات متحده آغاز شود.به نظر می‌رسد متا قصد دارد با افزودن چت‌بات های هوش مصنوعی به اینستاگرام کاربران را بیشتر درگیر کند. این مدل‌ها توسط سازندگان از طریق استودیو Meta AI رشد و توسعه یافته‌اند.


بیشتر بخوانید:


چت‌بات های هوش مصنوعی متا به کسب‌وکارهای آنلاین کمک می‌کند

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، این آواتارهای هوش مصنوعی را یک «شکل هنری» در حال تکامل عنوان کرده که با گذشت زمان بهبود می‌یابند. همانطور که گفته شده وظیفه ابتدایی این چت ربات های هوش مصنوعی ایجاد سرگرمی است اما زاکربرگ معتقد است که این ربات‌های گفتگو در نهایت به ابزارهای پیچیده‌ای برای سازندگان و کسب‌وکارها تبدیل خواهند شد تا با مخاطبان خود تعامل داشته باشند.

البته این بار نیاز نیست نگران باشید چرا که متا این چت بات ها را برچسب‌گذاری کرده و شما را نسبت به اینکه با یک مدل ماشینی طرف هستید آگاه می‌کند. متا نه تنها استودیوی خود را برای این کار در اختیار گذاشته بلکه برای توسعه و اصلاح نسخه‌های اولیه این چت‌بات‌ها با سازندگانی مانند Wasted و Don Allen Stevenson III همکاری می‌کند.

 

این قابلیت در ابتدا قرار است در اختیار 50 درصد از سازندگان و تعداد کمی از کاربران قرار بگیرد اما این شرکت اعلام کرد که طی چند ماه آینده آن را در اختیار کاربران بیشتری و در نهایت در ماه اوت کاملا راه اندازی کند.

زاکربرگ به طور برجسته ای به پتانسیل آواتارهای هوش مصنوعی را برای پاسخگویی به علایق مختلف و ارائه تجربیات شخصی تاکید کرد. او در ادامه عنوان کرد که برای منعکس‌کردن اولویت‌های مختلف و امکان ساختن سازندگان و کسب‌وکارها برای توسعه چت‌بات های هوش مصنوعی خود به به طیف گسترده‌ای از APIها نیاز دارد.

اضافه شدن این فناوری به اینستاگرام با هدف پاسخگویی جذاب و سریع نسبت به طرفدارانی است که صفحه شما را دنبال می‌کنند.

مدیر اینستاگرام عقیده دارد چالش‌های موجود در ایجاد آواتارهای هوش مصنوعی واقعا جذاب و قابل اعتماد خواهند بود. او این مراحل را به چشم یک آزمایش می‌بیند و سازندگان را برای کشف نکات کارآمدتر تشویق می‌کند.

به هر حال این موضوع خیلی هم دور از ذهن نبود چرا که اقدام جدید متا کاملا با روند رو به رشد ادغام هوش مصنوعی در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مطابقت دارد. انتظار می‌رود در آینده نزدیک استفاده از هوش مصنوعی را در پلتفرم‌های بیشتری شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر