coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

میزو نوت 21 (Meizu Note 21) و میزو نوت 21 پرو (Meizu Note 21 Pro) گواهی FCC را دریافت کردند

دو گوشی اقتصادی از برند میزو با نام‌های میزو نوت 21 و میزو نوت 21 پرو در پلتفرم صدور گواهی FCC ظاهر شده‌اند. این دو گوشی به زودی در بازارهای جهانی موجود خواهند شد.

برند میزو به زودی دو گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه با نام‌های Meizu Note 21 و Meizu Note 21 Pro را روانه بازار خواهد کرد. این دو گوشی اقتصادی از شبکه فایوجی پشتیبانی نمی‌کنند و بر اساس اطلاعات موجود در مرجع صدور گواهی FCC، تنها اتصال فورجی را ارائه می‌دهند. این نشان می‌دهد که میزو، این دو گوشی را در همه مناطق و کشورها موجود نخواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات میزو نوت 21 و میزو نوت 21 پرو

میزو Note 21 و میزو Note 21 Pro احتمالا در چندین منطقه از بازارهای جهانی به فروش خواهند رسید. متأسفانه، هنوز دقیقا مشخص نیست که این گوشی‌های هوشمند در کدام کشورها فروخته خواهند شد. با این حال، با کسب گواهی FCC، جزئیات مهمی درباره طراحی، مشخصات و قابلیت‌های این دو گوشی فاش شده که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

میزو نوت 21
Meizu Note 21

طبق اطلاعات موجود در پلتفرم صدور گواهی FCC، گوشی میزو نوت 21 با شماره مدل M411H، دارای 3 دوربین پشتی با یک فلاش نور خواهد بود. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 14 به بازار عرضه خواهد شد. طول و عرض و ضخامت آن نیز به ترتیب برابر 167.8 میلی‌متر، 77.4 میلی‌متر و 9.1 میلی‌متر خواهد بود. بنابراین، می‌توان گفت که میزو نوت 21 یک گوشی بسیار ضخیم است.

همان‌طور که گفته شد، سری میزو نوت 21 از اتصال 5G پشتیبانی نمی‌کند و وای‌فای 6 نیز در این دو دستگاه در دسترس نخواهد بود. به طور کلی گزینه‌های اتصالی این دو گوشی شامل شبکه‌های 2G/3G/4G/4G و وای‌فای 5 می‌شود. بعید است که این گوشی‌های هوشمند به بازار اروپا راه پیدا کنند؛ چرا که پشتیبانی از باند LTE FDD B20 برای بازار اروپا ضروری است و این دو گوشی فاقد آن هستند. علاوه بر این، گفته می‌شود که میزو نوت 21 با یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه خواهد شد.

از سوی دیگر، میزو Note 21 پرو با شماره مدل M412H دارای 2 دوربین پشتی و یک فلاش LED خواهد بود. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 14 به بازار عرضه شده و طول آن 168.5 میلی‌متر، عرض آن 76.6 میلی‌متر و ضخامت آن 8.35 میلی‌متر خواهد بود. بنابراین، طراحی میزو نوت 21 پرو در مقایسه با میزو نوت 21، باریک‌تر و زیباتر خواهد بود.

میزو نوت 21
Meizu Note 21 Pro

همچنین گزینه‌های اتصال مدل پرو همانند مدل پایه خواهد بود. شایان ذکر است که هر دو گوشی هوشمند از NFC پشتیبانی خواهند کرد. گفته می‌شود که ظرفیت باتری میزو نوت 21 پرو کمتر از مدل پایه و برابر 4950 میلی آمپر ساعت خواهد بود. میزو به احتمال زیاد به زودی و در آینده نزدیک سری نوت 21 خود را معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی‌های اقتصادی میزو نوت 21 و میزو نوت 21 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر