coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

زد تی ای Axon A41 ارزان‌ترین گوشی هوشمند را روانه بازار می‌کند

ZTE یکی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند دست به اقدام عجیبی زده. او قیمت یکی از گوشی‌های همراهش، زد تی ای Axon A41 را به پایین‌ترین میزان از زمان عرضه 137 دلار (999 یوان) کاهش داده است.زد تی ای Axon A41 ابتدا در سال 2022 با قیمت 605 دلار عرضه شد. اما اکنون تولید کننده‌اش قیمت آن را به طور قابل توجهی کاهش داده است. این دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون 870، پشتیبانی از شارژ 66 واتی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است.

با توجه به اینکه این گوشی اکنون فقط 137 دلار قیمت دارد، گزینه مناسبی برای خرید به نظر می‌رسد. تراشه موجود در این دستگاه شاید جدید نباشد اما از بسیاری از تراشه‌های امروزی بهتر عمل می‌کند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات زد تی ای Axon A41

بهرحال اکنون شما می‌توانید زد تی ای Axon A41 را با یک چهارم قیمت زمان عرضه تهیه نمایید اما توجه داشته باشید که فقط در چین موجود است. بسیاری از گوشی‌های این برند در سطح جهانی عرضه شده اما متاسفانه زد تی ای Axon A41 جزء آنها نیست.

زد تی ای Axon A41 ارزان‌ترین گوشی هوشمند را روانه بازار می‌کند

 

سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند با قیمت رقابتی خود در بسیاری از کشورها پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند. چنین کاهش قیمت قابل توجهی می‌توانست اتفاقی عجیب در بازارهای بین‌المللی رقم بزند. در هر حال به یاد داشته باشید زد تی ای Axon A41 ممکن است جدیدترین نسخه اندروید را اجرا نکند اما همچنان برای کاربرانی با یک گوشی هوشمند معمولی کارشان راه می‌افتد انتخابی عالی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره زد تی ای Axon A41 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر