coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

رندرهای رسمی رد مجیک 9s پرو خبر از بازطراحی بزرگ برند نوبیا می‌دهد

رندرهای رسمی رد مجیک 9s پرو منتشر شد. این گوشی پرچمدار با طراحی متفاوت و جدید از تاریخ 3 جولای برای خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

کمپانی نوبیا زمان عرضه گوشی رد مجیک 9s پرو را برای تاریخ 3 جولای اعلام کرده است. رد میجک نیز چندی پیش امکان رزرو این گوشی را برای خریداران فراهم کرده و امروز با پخش رندرهای دقیق از زوایای مختلف، طراحی رد مجیک 9s پرو را برای کاربران به نمایش گذاشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندرهای رسمی رد مجیک 9s پرو

همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، Red Magic 9s Pro در چهار گزینه رنگی به بازار عرضه خواهد شد. این چهار گزینه شامل رنگ‌های مشکی، سفید، نقره‌ای شفاف و مشکی شفاف می‌شود. این گوشی به طور رسمی در رویداد رونمایی محصولات جدید رد مجیک معرفی خواهد شد. همان‌طور که گفته شد، دو نسخه از این گوشی دارای روکش شفاف خواهند بود. این روکش در نزدیکی مادربرد و دریچه هوا وجود خواهد داشت.

رندرهای رسمی رد مجیک 9s پرو
Red Magic 9s Pro

اگرچه زبان طراحی با اضلاع صاف و گوشه‌های تیز مشابه نسل قبلی به نظر می‌رسد اما با کمی دقت، تغییرات قابل توجهی به چشم می‌آید. برای مثال، در پنل پشت، ماژول‌ دوربین به کناره منتقل شده و فلاش نیز به جای اینکه در بالای ماژول دوربین باشد، در کنار آن قرار گرفته است. لوگوی Red Magic هم از وسط پنل به کناره جابجا شده است. فن در جایگاه دوربین سوم قرار گرفته و سنسور سوم در داخل ماژول فلاش تعبیه شده است. پنل جلویی گوشی نیز در مقایسه با مدل قبلی یعنی Red Magic 8s Pro حاشیه‌های باریک‌تری دارد.

افشاگران می‌گویند که این گوشی از یک سیستم خنک‌کننده قدرتمند ICE 13.5 با فناوری اتلاف حرارت چندلایه، مایع VC 10000 سطحی، ژل خنک‌کننده و فن با سرعت بالا برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که این سیستم بتواند دمای بدنه دستگاه را تا 19.5 درجه سانتی‌گراد و دمای هسته CPU را تا 25 درجه سانتی‌گراد کاهش دهد.

همچنین گفته می‌شود که این گوشی از همان چیپست نسل قبلی یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام بهره خواهد برد. با این حال، کارشناسان معتقدند که در این نسل، سرعت هسته اصلی Cortx-X4 چیپست SD 8Gen 3 به 3.4 گیگاهرتز افزایش خواهد یافت. این در حالی است که سرعت هسته اصلی در نسخه معمولی این چیپست در فرکانس 3.3 گیگاهرتز قفل می‌شود. علاوه بر این، سرعت GPU نیز 1 گیگاهرتز افزایش خواهد یافت. ناگفته نماند که این گوشی دارای رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 خواهد بود.

رد مجیک 9s Pro به احتمال زیاد به یک مدل زبانی بزرگ برای قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز خواهد شد. گفته می‌شود که زمان پاسخگویی این LLM تنها 1 ثانیه خواهد بود. بنابراین می‌توان حدس زد که در این گوشی یک‌سری ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای متن وجود خواهد داشت. این ویژگی‌ها می‌تواند تولید متن یا خلاصه سازی باشد که این روزها در بسیاری از دستگاه‌های پرچمدار دیده می‌شود. با این وجود، هنوز اطلاعات زیادی درباره ویژگی‌های هوش مصنوعی این دستگاه در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رندرهای رسمی رد مجیک 9s پرو و طراحی آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر