coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فروش CMF Phone 1 ناتینگ تنها در سه ساعت از مرز 100000 دستگاه عبور کرد!

برند Nothing بار دیگر یک رکورد بی‌نظیر را در کارنامه خود ثبت کرده است. گفته می‌شود که فروش CMF Phone 1 ناتینگ از مرز 100000 دستگاه در 3 ساعت عبور کرده است.

گوشی جدید ناتینگ یعنی CMF Phone 1 در اولین فروش خود به ارقام قابل توجهی دست یافته است. این شرکت ادعا می‌کند که سی ام اف فون 1 تنها در سه ساعت بیش از 100000 دستگاه فروش داشته است. این حتی از رکورد فروش Nothing Phone (2a) نیز بیشتر است، چرا که ناتینگ فون 2a در مدت 24 ساعت به این مقدار از فروش دست یافت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فروش CMF Phone 1 ناتینگ

قیمت گوشی CMF Phone 1 از 15999 روپیه برای نسخه 6 گیگابایت/ 128 گیگابایتی شروع می‌شود و به 17999 روپیه برای نسخه 8 گیگابایت/ 256 گیگابایتی می‌رسد. این گوشی در حال حاضر در فروشگاه‌های مختلف مانند Flipkart ،Croma ،Vijay Sales و دیگر فروشگاه‌های خرده فروشی شریک موجود شده و خریداران اولیه از یک‌سری تخفیف‌های اختصاصی (روی گوشی و شارژر 33 واتی) بهره‌مند خواهد شد.

CMF Phone 1 ناتینگ

مشخصات CMF Phone 1 ناتینگ

CMF فون 1 دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتز و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای است. این نمایشگر روشنایی خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و برای کار در فضای باز و زیر نور خورشید کاملا مناسب است.

CMF Phone 1 ناتینگ

نکته قابل توجه، طراحی CMF Phone 1 است که با یک ماژول دوربین و چهار پیچ در پنل پشتی حسابی به چشم می‌آید. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با باز کردن پیچ‌ها رنگ قاب‌ پشتی را به دلخواه خود (سبز روشن، آبی یا نارنجی) تغییر دهند و یا لوازم جانبی مانند پایه یا بند را با استفاده از یک صفحه مخصوص و پیچ‌گوشتی به گوشی وصل کنند.

این دستگاه به پردازنده دایمنسیتی 7300 مدیاتک مجهز شده و از  6 یا 8 گیگابایت رم (قابل ارتقا با رم مجازی) و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. منبع انرژی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند و بخش نرم افزار نیز با رابط کاربری Nothing OS 2.6 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار می‌کند.

تنظیمات دوربین پشتی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز ثانویه برای عکاسی پرتره می‌شود. در پنل جلویی، یک دوربین 16 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده که می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت 4K و سرعت 30 فریم در ثانیه را ضبط کند. علاوه بر این، سیستم دوربین دارای فناوری Ultra XDR است که با همکاری گوگل توسعه یافته و عکاسی در نور کم را راحت‌تر، بهتر و باکیفیت‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره فروش CMF Phone 1 ناتینگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر