coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تبلت شیائومی پد 7 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام و نمایشگر اولد به بازار عرضه می‌شود

تبلت شیائومی پد 7 برخلاف نسل قبلی به تراشه قدرتمندی از کوالکام مجهز خواهد شد. این تبلت به زودی در کنار نسخه پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 به بازار عرضه می‌شود.

اگر به یاد داشته باشید، شیائومی از تبلت پد 6 خود در آوریل سال گذشته با چیپست اسنپدراگون 870 کوالکام در چین رونمایی کرد. با این حال، افشاگر قابل اعتمادی اخیرا ادعا کرده است که شیائومی در نسل جدید این تبلت از تراشه توانمندتر و قدرتمندتری یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده خواهد کرد. طبق اطلاعات موجود در گزارش‌های پیشین، این تبلت به احتمال زیاد در ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات تبلت شیائومی پد 7

امروز افشاگر مشهوری به نام اسمارت پیکاچو (智慧皮卡丘) پستی را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده و مدعی شده است که سری تبلت‌های Xiaomi Pad 7 در کنار سری شیائومی 15 به زودی در چین عرضه خواهند شد. او می‌گوید که این سری از تبلت‌های شیائومی شامل دو مدل یعنی شیائومی پد 7 و شیائومی پد 7 پرو خواهد بود. این شرکت در نسل قبلی نیز از چنین استراتژی استفاده کرد و پس از آن دو مدل دیگر با نام‌های Pad 6 Max 14 و Pad 6S Pro را به تبلت‌های خود اضافه کرد.

تبلت شیائومی پد 7

او همچنین اشاره کرده که تبلت‌های سری پد 7 شیائومی به نمایشگرهای بزرگی مجهز خواهند بود. این محصول برای استفاده در خودرو طراحی شده و بدنه‌ای فلزی خواهد داشت. همچنین گفته می‌شود که در طراحی شیائومی پد 7 از زبان طراحی کلاسیک پیشینیان بهره گرفته خواهد شد. به این معنا که پد 7 از یک جزیره دوربین مربعی شکل با خطوط جداکننده لنزها برخوردار خواهد بود. این یکی از معدود پارامترهایی است که باعث تمایز این سری از سایر محصولات این شرکت می‌شود.

تبلت شیائومی پد 7

علاوه بر این، انتظار می‌رود که سری شیائومی پد ۷ با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام و رابط کاربری HyperOS با قابلیت اتصال یکپارچه بین تبلت و سایر دستگاه‌های HyperOS به بازار عرضه شود.

فرآیند صدور گواهی در مرجع EEC برای دو دستگاه با شماره مدل‌های 24091RPADG و 2410CRP4CG آغاز شده و گفته می‌شود که این دو دستگاه به ترتیب Xiaomi Pad 7 و  Xiaomi Pad 7 Pro هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت شیائومی پد 7 و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر