coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

راهنمای خرید بهترین گوشی های گیمینگ تا 8 میلیون تومان [مرداد 1403]

در راهنمای خرید بهترین گوشی های گیمینگ تا 8 میلیون تومان به شما کمک می‌کنیم تا با انتخابی هوشمندانه، قدرتمندترین گوشی گیمینگ را در میان رقبای سرسخت پیدا کنید و در بازی‌های موبایلی به پیروزی مطلق برسید.

خرید بلیط هواپیما

گیمرها، صدای شیپور جنگ را می‌شنوید؟ بله، درست شنیدید! نبردی حماسی در سرزمین بازی‌های موبایلی در حال وقوع است و برای پیروزی در این نبرد بی‌رحمانه، شما به یک گوشی گیمینگ قدرتمند نیاز دارید. ما در راهنمای خرید گوشی گیمینگ تا 8 میلیون تومان شما را به سفری هیجان‌انگیز در سرزمین گوشی‌های گیمینگ خواهیم برد.

در این راهنمای خرید تکراتو قصد داریم تا با بررسی دقیق و موشکافانه، بهترین گوشی برای گیم تا 8 میلیون را معرفی کنیم تا انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


راهنمای خرید بهترین گوشی های گیمینگ تا 8 میلیون تومان

انتخاب بهترین گوشی گیمینگ تا 8 میلیون تومان با توجه به تنوع مدل‌های موجود در بازار و مشخصات فنی دستگاه‌ها می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. هیچ‌کدام از گوشی‌های این فهرست نمی‌توانند در حد و اندازه‌های بهترین گوشی های گیمینگ 2024 باشند؛ اما در بازه قیمتی خودشان جزء برترین مدل‌ها هستند.

شما همچنین می‌توانید گوشی مورد نظر خود را از لیست بهترین گوشی های گیمینگ تا 5 میلیون، بهترین گوشی های گیمینگ تا 6 میلیون و بهترین گوشی های گیمینگ تا 7 میلیون هم پیدا کنید؛ اما اگر بودجه 8 میلیونی را مشخص کرده‌اید، این راهنمای خرید برای شماست.

پوکو M5s

گوشی تا 8 میلیون

  • نمایشگر: 6.43 اینچ AMOLED، رزولوشن 2400×1080 پیکسل، نرخ نوسازی 60 هرتز
  • تراشه: مدیاتک Helio G95 (12 نانومتر)
  • رم: 4، 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه: 64، 128 و 256 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 64 مگاپیکسل واید + 8 مگاپیکسل اولتراواید + 2 مگاپیکسل ماکرو + 2 مگاپیکسل سنجش عمق / دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت، توان شارژ 33 وات

Poco M5s یک انتخاب مقرون‌به‌صرفه و یکی از بهترین گوشی های گیمینگ تا 8 میلیون تومان بازار به‌حساب می‌آید. گوشی شیائومی Poco M5s که از بهترین گوشی های پوکو 2024 هم هست، یک صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED دارد که می‌تواند رنگ‌ها را بسیار زنده و تصاویر را با وضوح بالایی به نمایش در بیاورد.

قلب تپنده این میان‌رده قدرتمند، تراشه مدیاتک هلیو G95 است که می‌تواند انواع برنامه و بازی را بدون تاخیر اجرا کرده و عملکرد خوبی در اجرای برنامه‌ها به‌صورت همزمان داشته باشد. M5s می‌تواند بازی محبوبی همچون Monster Hunter Stories را با حداقل لگ و تاخیر اجرا کند. علاوه‌براین، بهترین گوشی برای کالاف تا 8 میلیون به حساب می‌آید.

تامین انرژی POCO M5s برعهده یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است که به‌راحتی می‌تواند یک روز کامل یا حتی بیشتر دوام بیاورد. این گوشی 8 میلیونی گیمینگ همچنین از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند که به POCO M5s اجازه می‌دهد تا از بسیاری از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه پیشی بگیرد.

جزئیات بیشتر درباره مشخصات این گوشی را در بررسی پوکو M5s بخوانید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا 6 میلیون

بهترین گوشی تا 7 میلیون

گلکسی A15 4G

بهترین گوشی تا 8 میلیون تومان
بهترین گوشی تا 8 میلیون تومان
  • نمایشگر: 6.5 اینچ Super AMOLED، رزولوشن 2340×1080 پیکسل، نرخ نوسازی 90 هرتز
  • تراشه: مدیاتک Helio G99 (6 نانومتر)
  • رم: 4، 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه: 128 و 256 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 50 مگاپیکسل واید + 5 مگاپیکسل اولتراواید + 2 مگاپیکسل ماکرو / دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت، توان شارژ 25 وات

اگر از طرفداران گوشی‌های سامسونگ هستید و به دنبال گوشی تا 8 میلیون گیمینگ برای انجام بازی‌های سبک با نمایشگر باکیفیت، باتری قدرتمند و مجموعه سخت‌افزاری با عملکرد قابل قبول هستید، گلکسی A15 فورجی یک گزینه ایدئال برای شما است.

گلکسی A15 که از بهترین گوشی های سامسونگ 2024 به حساب می‌آید، با برخورداری از صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با وضوح فول اچ دی و نرخ به روز رسانی 90 هرتز عرضه می‌شود. این دستگاه از چیپست Helio G99 قدرت می‌گیرد و می‌تواند بازی‌های محبوبی مانند Subway را با سرعت بالایی اجرا کند و دمای کمی را در حین بازی ایجاد کند.

گلکسی a15، دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و  از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند. یک شارژر 25 واتی می‌تواند باتری این گوشی را در مدت زمان 1 ساعت و 31 دقیقه به طور کامل شارژ کند.

جزئیات بیشتر درباره مشخصات این گوشی را در بررسی A15 فورجی بخوانید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون

پوکو M5

بهترین گوشی های 8 میلیونی شیائومی

  • نمایشگر: 6.58 اینچ IPS LCD، رزولوشن 2408×1080 پیکسل، نرخ نوسازی 90 هرتز
  • تراشه: مدیاتک Helio G99 (6 نانومتر)
  • رم: 4 و 6 گیگابایت
  • حافظه: 64 و 128 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 50 مگاپیکسل واید + 2 مگاپیکسل ماکرو + 2 مگاپیکسل تشخیص عمق / دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت، توان شارژ 18 وات

گوشی دیگری که در راهنمای خرید بهترین گوشی های گیمینگ تا 8 میلیون تومان به شما معرفی می‌کنیم، پوکو M5 است. این گوشی گیمینگ 8 میلیونی از بدنه‌ای پلاستیکی برخوردار شده و طراحی خوش‌دستی دارد؛ بنابراین، در زمان بازی کردن و استفاده طولانی مدت، دست شما را خسته نمی‌کند.

پوکو M5 از نمایشگر 6.58 اینچ IPS LCD برخوردار شده و رفرش ریت آن 90 هرتز است. این نمایشگر در بازه قیمت هشت میلیون تومان، عملکرد و سرعت خوبی دارد و تماشای فیلم و سریال و بازی کردن را برای شما لذت‌بخش می‌کند. یکی از مهم‌ترین مزایایی که باعث شده پوکو M5 در لیست بهترین گوشی تا 8 میلیون گیمینگ قرار بگیرد، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت است که شارژدهی طولانی دارد. اگر کاربر کم‌مصرفی باشید، ماندگاری شارژ این گوشی 8 میلیونی گیمینگ به بیش از یک روز هم می‌رسد. متاسفانه سرعت شارژ این موبایل خیلی زیاد نیست و با توان 18 وات، بیش از 2 ساعت طول می‌کشد تا باتری کاملا شارژ شود.

اما برسیم به مهم‌ترین بخش معرفی پوکو M5. نماینده ارزان قیمت شیائومی در راهنمای خرید گوشی گیمینگ تا 8 میلیون تومان از تراشه مدیاتک Helio G99 بهره می‌برد که نه‌تنها برای کارهای روزانه، بلکه برای اجرای بازی‌های سبک نیز مناسب است. نرم‌افزار این گوشی هم به‌خوبی با سخت‌افزار آن سازگار شده تا بهترین تجربه کاربری را در اختیار شما قرار دهد.

در مجموع می‌توانیم گوشی گیمینگ 8 میلیون تومانی پوکو M5 را به‌خاطر طراحی مقاوم در برابر آب، کیفیت بالای اسپیکرها، ماندگاری شارژ عالی و عملکرد قابل قبول و تجربه کاربری جزء بهترین گزینه‌ها در این بازه قیمتی بدانیم.

جزئیات بیشتر درباره مشخصات این گوشی را در بررسی پوکو M5 بخوانید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون

بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون

موتو G24

بهترین گوشی ها تا 8 میلیون

  • نمایشگر: 6.56 اینچ IPS LCD، رزولوشن 1612×720 پیکسل، نرخ نوسازی 90 هرتز
  • تراشه: مدیاتک Helio G85 (12 نانومتر)
  • رم: 4 و 8 گیگابایت
  • حافظه: 128 و 256 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 50 مگاپیکسل واید + 2 مگاپیکسل ماکرو / دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی‌آمپرساعت، توان شارژ 15 وات

موتو G24 که از بهترین گوشی های موتورولا در بازار ایران است، یک گوشی گیمینگ خوب در رنج 8 میلیون به حساب می‌آید. موتورولا در این گوشی خود از تراشه مدیاتک Helio G85 استفاده کرده که جزء تراشه‌های قدیمی است؛ اما هنوز هم کارایی مناسبی دارد. این تراشه با حداکثر فرکانس پردازشی 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2، سیستم پردازشی مناسبی برای اجرای نرم‌افزارهای روزانه و بازی‌ها دارد و می‌تواند در لیست بهترین گوشی گیمینگ تا 8 میلیون تومان قرار بگیرد.

نرخ نوسازی 90 هرتزی هم کمک می‌کند که تجربه بازی کردن، روان‌تر و جذاب‌تر باشد. با این گوشی گیمینگ 8 میلیونی می‌توانید بازی‌هایی مثل کالاف دیوتی و پابجی را هم بازی کنید، اما باید گرافیک را روی متوسط قرار دهید. موتو G24 با اندروید 14 عرضه می‌شود و تا سه سال، آپدیت سیستم عامل را دریافت می‌کند.

این گوشی 8 میلیونی گیمینگ از نمایشگر 6.56 اینچ IPS LCD برخوردار شده که از رزولوشن 1612×720 پیکسل پشتیبانی می‌کند و عملکرد قابل قبولی دارد؛ اما در مجموع، نمایشگر را نمی‌توانیم جزء نقاط قوت این Moto G24 بدانیم. هرچند که نرخ نوسازی 90 هرتزی آن سرعت مناسبی دارد و به تجربه گیمینگ بهتر کمک می‌کند.

یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده موتو G24 در لیست بهترین گوشی های گیمینگ تا 8 میلیون تومان قرار بگیرد، ماندگاری شارژ بالاست. این گوشی در حالت استفاده ترکیبی، مثل بازی کردن و وبگردی و…، به‌راحتی می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد. این باتری با توان 15 وات، به حدود 2 ساعت و نیم زمان نیاز دارد تا کاملا شارژ شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ تا 10 میلیون

بهترین گوشی های گیمینگ تا 13 میلیون

ریلمی C53

گوشی تا قیمت 8 میلیون

  • نمایشگر: 6.74 اینچ IPS LCD، رزولوشن 2400×1080 پیکسل، نرخ نوسازی 90 هرتز
  • تراشه: Unisoc Tiger T612 (12 نانومتر)
  • رم: 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه: 128 و 256 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 50 مگاپیکسل واید + 0.3 مگاپیکسل تشخیص عمق / دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت، توان شارژ 33 وات

آخرین مدلی که در لیست بهترین گوشی های گیمینگ تا 8 میلیون تومان به شما معرفی می‌کنیم، ریلمی C53 است که نسبت به قیمتش، توانایی خوبی در اجرای بازی‌ها دارد. تراشه‌ی Unisoc T612 با حداکثر فرکانش 1.8 و پردازنده گرافیکی Mali-G57، در ترکیب با رم 6 یا 8 گیگابایت، سیستم پردازشی این گوشی را تشکیل می‌دهند. این سیستم پردازشی برای اجرای بازی‌های سبک و نیمه‌سنگین مناسب است. بازی‌هایی مثل کالاف دیوتی هم روی این موبایل با تنظیمات گرافیکی حداقل، اجرا می‌شود.

مزیت دیگر این گوشی گیمینگ تا 8 میلیون تومان، نرخ نوسازی 90 هرتز است که نقش مهمی در اجرای بهتر بازی‌ها دارد. نمایشگر 6.74 اینچ گوشی ریلمی C53، از نوع IPS LCD است که جزئیات و ترکیب رنگ مناسبی دارد و در مجموع می‌توان روی آن حساب کرد.

ماندگاری شارژ هم مزیت دیگری است که ریلمی C53 را در لیست بهترین گوشی گیمینگ تا 8 میلیون تومان قرار داده. این گوشی در صورت استفاده متوسط و ترکیبی می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد. اگر کاربر کم‌مصرفی باشید، شارژدهی باتری به بیش از یک روز هم می‌رسد. سرعت شارژ هم نسبتا بالاست. آداپتور 33 وات گوشی ریلمی C53 با تکنولوژی VOOC به حدود 1 ساعت و 30 دقیقه زمان نیاز دارد تا باتری را کاملا شارژ کند.

سوالات متداول

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ تا 8 میلیون تومان کدامند؟

گلکسی A15 4G بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ تا 8 میلیون است.

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی تا 8 میلیون تومان کدامند؟

پوکو M5s و M5 بهترین گوشی های شیائومی مناسب بازی تا 8 میلیون هستند.

بهترین گوشی گیمینگ تا 8 میلیون تومان از نظر باتری کدام است؟

گلکسی A15 4G در حالت استفاده معمولی تا 26 ساعت و 31 دقیقه و در حالت استندبای تا 137 ساعت ماندگاری شارژ دارد. این گوشی در مدت 1 ساعت و 21 دقیقه فول شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راهنمای خرید بهترین گوشی های گیمینگ تا 8 میلیون تومان چیست؟ آیا گوشی دیگری هم می‌توانست در این فهرست قرار بگیرد؟ دیدگاه خود را با بخش راهنمای خرید و سایر کاربران به اشتراک بگذارید و اخبار موبایل را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر