coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ناتینگ فون 2a پلاس در سطح جهانی معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

امروز گوشی جدیدی از برند ناتینگ برای عرضه به بازارهای جهانی معرفی شده است. این گوشی ناتینگ فون 2a پلاس نام دارد و از نظر طراحی مشابه نسخه معمولی است.

همان‌طور که می‌دانید، از زمان معرفی گوشی ناتینگ فون 2a در اوایل ماه مارس سال جاری، این برند فعالیت‌های خود روی این گوشی را پایان نداده است. این گوشی در ابتدا در رنگ‌های سفید و مشکی به بازار عرضه شد و پس از آن نسخه ویژه با پنل پشتی چند رنگی وارد بازار شد. با این حال، به نظر می‌رسد که هنوز برند ناتینگ کار خود با این گوشی را تمام نکرده و این بار، یک نسخه پیشرفته از آن با نام Nothing Phone (2a) Plus را روانه بازار کرده است. این گوشی در مقابسه با نسخه معمولی با چند ارتقا و پیشرفت همراه است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ناتینگ فون 2a پلاس

طراحی ناتینگ فون (2a) پلاس جمع و جور است و با رابط Glyph، ماژول دوربین افقی به شکل کپسول و یک کابل کشیده شده در نیمه پایینی پنل پشتی شفاف بسیار مشابه نسخه معمولی به نظر می‌آید. یکی از تغییرات قابل توجه، روکش فلزی است که این گوشی را از نسخه معمولی متمایز می‌کند. کابلی که در نیمه پایینی پنل پشت به کار رفته نیز با وجود روکش فلزی براق به نظر می‌رسد و در گزینه مشکی، ظاهری دو رنگ به گوشی می‌دهد.

ناتینگ فون 2a پلاس
Nothing Phone (2a) Plus

ناتینگ Phone (2a) Plus دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با حاشیه‌های نازک و یک بریدگی سوراخ پانچ در وسط است. این نمایشگر، وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت را ارائه می‌دهد و با یک اسکنر اثر انگشت ادغام شده است.

تنظیمات دوربین دوگانه ناتینگ Phone (2a) پلاس از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در پنل جلویی نیز یک دوربین 50 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده که در مقایسه با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مدل پایه، یک ارتقا محسوب می‌شود. این دوربین با رزولوشن 50 مگاپیکسلی خود، کیفیت تصویر بهتر هنگام گرفتن عکس‌های سلفی و در حین تماس‌های ویدیویی را تضمین می‌کند. علاوه بر این، دوربین‌ها از قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K برخوردار بوده و از ویژگی‌هایی مانند Ultra XDR، ضبط حرکت و حالت شب پشتیبانی می‌کنند.

ناتینگ فون 2a پلاس

خوشبختانه این گوشی در بخش سخت افزار نیز شاهد یک‌سری تغییرات و ارتقا بوده است. در این بخش از گوشی ناتینگ فون Phone 2a Plus از تراشه دایمنسیتی 7350 مدیاتک استفاده شده که در برابر تراشه دایمنسیتی 7200 پرو مدل معمولی، بهتر است. در واقع این تراشه با فرکانس 3 گیگاهرتز (در مقابل 2.8 گیگاهرتز)، 10 درصد سریع‌تر از تراشه به کار رفته در مدل معمولی است و پردازنده گرافیکی آن نیز 30 درصد سریع‌تر است. این دستگاه دارای 12 گیگابایت رم حقیقی به همراه 8 گیگابایت رم مجازی و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین یک سیستم خنک‌کننده مایع پیشرفته برای دفع گرما در نظر گرفته شده و منبع تغذیه نیز یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 50 واتی است.

ناتینگ فون 2a پلاس

از دیگر مشخصات برجسته گوشی جدید ناتینگ می‌توان به شبکه اتصالی 5G دوگانه، وای‌فای 6، فناوری سلامت باتری، رتبه IP54 و رابط کاربری Nothing OS مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 اشاره کرد.

قیمت ناتینگ فون 2a پلاس از 27999 روپیه برای نسخه 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی شروع می‌شود و به 29999 روپیه برای نسخه 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی می‌رسد. نسخه 12/256 گیگابایتی این گوشی در بازارهای ایالات متحده و اروپا با برچسب قیمت 399 دلار / 399 پوند به فروش می‌رسد. این دستگاه در دو رنگ‌ خاکستری و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ناتینگ فون 2a پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر