coinex
otetmarket
propification.com

اینستاگرام چینش عمودی پروفایل را آزمایش می‌کند؛ با مربع‌ها خداحافظی کنید

اینستاگرام در حال آزمایش تغییر مهمی در صفحات پروفایل کاربران است که ممکن است چیدمان‌ها را به هم بریزد. طبق اعلام رسمی، کاربران از این پس به جای شکل مربع پست‌هایشان با چینش عمودی در اینستاگرام مواجه خواهند بود. در حال حاضر برخی از کاربران متوجه این تغییر که از سال 2022 نشانه‌هایی از آن وجود داشت شده‌اند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در استوری اینستاگرامی خود در روز جمعه درباره این آزمایش صحبت کرده و گفته: «اکثریت محتوایی که امروز در اینستاگرام بارگذاری می‌شود، عمودی است؛ یا 4 به 3 در عکس و یا 9 به 16 در ویدیو. برش دادن آن‌ها به مربع خیلی سخت است.»


بیشتر بخوانید:


دلیل انتخاب چینش عمودی در اینستاگرام به جای مربع‌های آشنا

موسری اشاره کرده که چینش مربعی از زمانی که تنها می‌شد عکس‌های مربعی در اینستاگرام بارگذاری کرد، باقی مانده‌اند؛ محدودیتی که اینستاگرام در سال 2015 آن را حذف کرد. او همچنین می‌داند که این تغییر ممکن است برای کسانی که زمان زیادی را صرف تنظیم و هماهنگ کردن شبکه پروفایل خود کرده‌اند، ناراحت‌کننده باشد، اما او اضافه کرد: «من واقعاً دوست دارم به محتوای امروزی بهتر خدمت کنم.»

به چینش عمودی در اینستاگرام سلام کنید

کریستین پای، سخنگوی اینستاگرام، در بیانیه‌ای به وبسایت The Verge اعلام کرد: «ما در حال آزمایش چینش عمودی در اینستاگرام با تعداد کمی از کاربران هستیم. این یک آزمایش محدود است و قبل از هرگونه تصمیم‌گیری برای اعمال تغییرات گسترده، به بازخوردهای کاربران توجه خواهیم کرد.»

با این حال، اگر پروفایل خود را با مربع‌ها در یکی از پردانلودترین اپلیکیشن های سال 2024 به دقت تنظیم کرده‌اید، ممکن است بخواهید آماده شوید که روزی این مربع‌ها به مستطیل تبدیل شوند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر