coinex
otetmarket
propification.com

قیمت تکنو فانتوم V فولد 2 و فلیپ 2 پیش از عرضه به بازار فاش شد

قیمت تکنو فانتوم V فولد 2 و تکنو فانتوم V فلیپ 2 پیش از عرضه رسمی به بازار فاش شد. این دو گوشی تاشو به زودی در بازار کشور غنا موجود خواهند شد.

همان‌طور که می‌دانید دو گوشی Tecno Phantom V Fold 2 5G و Tecno Phantom V Flip 2 5G برای پیش‌سفارش از تاریخ 19 اوت تا 24 آگوست در کشور غنا در دسترس بوده‌اند. در کمال تعجب، با اینکه چند روزی از زمان پیش‌سفارش گذشته، این برند هنوز این دو گوشی تاشو را به بازار عرضه نکرده و حتی تاریخی را برای زمان عرضه تعیین نکرده است.

بدون شک، این دو گوشی تاشو از برند تکنو در راه بازار هستند، اما برای اطلاع از نحوه قیمت‌گذاری آنها لازم نیست که تا زمان عرضه منتظر بمانید. خوشبختانه، در یک نشت جدید از SpillSomeBeans قیمت هر دو دستگاه برای بازار غنا فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت تکنو فانتوم V فولد 2 و فلیپ 2

طبق اطلاعات فاش شده توسط SpillSomeBeans، تکنو Phantom V Flip 2، یک گوشی تاشو عمودی با قیمتی برابر 9800 سدی (معادل 632 دلار آمریکا) خواهد بود. توجه داشته باشید که این قیمت برای مدل پایه این گوشی با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی است. از سوی دیگر، تکنو Phantom V Fold 2 نیز به عنوان یک گوشی تاشو افقی با قیمت 16550 سدی (معادل 1065 دلار آمریکا) برای نسخه 12 گیگابایت رم/ 512 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود.

قیمت تکنو فانتوم V فولد 2

این قیمت‌ها نشان می‌دهند که Tecno قصد دارد بار دیگر گوشی‌های تاشو خود را به عنوان جایگزین‌های مقرون‌به‌صرفه‌ برای تاشوهای برندهای معروف، به بازار معرفی می‌کند. به عنوان مثال، Samsung Galaxy Z Fold 6 یک گوشی تاشو افقی است که با قیمت 1800 دلار به فروش می‌رسد. این در حالی است که ارزان‌ترین گوشی تاشو موتورولا در سال 2024 حدودا 700 دلار است.

متاسفانه هنوز اطلاعات چندانی درباره مشخصات تکنو فانتوم V Fold 2 و تکنو فانتوم V Flip 2 در دست نیست. با این حال، به لطف اطلاعات موجود در گواهینامه‌های FCC و TUV Rheinland، ما از برخی از مشخصات کلیدی نسخه فولد آگاه هستیم.

این گوشی از یک باتری دو سلولی 2637 و 2973 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود که ظرفیت نهایی آنها روی هم 5610 میلی آمپر ساعت می‌شود. ممکن است که تکنو در زمان عرضه، ظرفیت معمولی را معادل 5700 میلی آمپر ساعت اعلام کند. یعنی ظرفیت باتری این گوشی مشابه Vivo X Fold 3 Pro و 1300 میلی آمپر ساعت بیشتر از Galaxy Z Fold 6 خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که این باتری از شارژ سریع 70 واتی پشتیبانی خواهد کرد. این مسئله یک ارتقا قابل توجه نسبت به نسل قبلی با قابلیت شارژ 45 واتی به حساب می‌آید.

علاوه بر این، شایعه شده است که تکنو فانتوم V فولد 2 و تکنو فانتوم V فلیپ 2 به ترتیب به چیپست‌های دایمنسیتی 9000 پلاس و دایمنسیتی 8050 مدیاتک مجهز خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قیمت تکنو فانتوم V فولد 2 و تکنو فانتوم V فلیپ 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر