coinex
otetmarket
propification.com

تاریخ عرضه شیائومی پد 7 و شیائومی پد 7 پرو اعلام شد [+ مشخصات کلیدی]

تاریخ عرضه شیائومی پد 7 و شیائومی پد 7 پرو مشخص شد. این دو تبلت با مشخصات برتر و قابل توجهی در کنار سری 15 شیائومی معرفی خواهند شد.

همان‌طور که می‌دانید شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه تبلت‌های مورد انتظار سری پد 7 به عنوان جانشین سری تبلت‌های پر طرفدار پد 6 است. انتظار می‌رود که این مجموعه دارای دو مدل باشد: شیائومی پد 7 و شیائومی پد 7 پرو. مدل پرو قبلا در مرجع صدور گواهی 3C چین و همچنین پایگاه داده و اطلاعات IMDA سنگاپور ظاهر شده است. اکنون، افشاگری به نام Digital Chat Station برخی از جزئیات کلیدی این تبلت‌ها را فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات و تاریخ عرضه شیائومی پد 7 و شیائومی پد 7 پرو

بر اساس اطلاعات موجود در پست جدید Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo، تبلت شیائومی پد 7 از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام، صفحه نمایش 11 اینچی LCD با وضوح 3K و نرخ نوسازی 144 هرتزی، باتری 10000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 120 واتی برخوردار خواهد بود.

تاریخ عرضه شیائومی پد 7

همچنین در گزارش‌های پیشین ادعا شده است که شیائومی پد 7 پرو (Xiaomi Pad 7 Pro) به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام و صفحه نمایش OLED با نرخ نوسازی 144 هرتزی مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود که ظرفیت باتری و سرعت شارژ این تبلت نیز مشابه نسخه پایه باشد. علاوه بر این، DSC معتقد است که هر دو تبلت‌ با رابط کاربری HyperOS 2.0 در کنار سری گوشی‌های پرچمدار Xiaomi 15 به بازار عرضه خواهند شد.

تاریخ عرضه شیائومی پد 7

قبلا شایعه شده بود که این دو تبلت شیائومی در سه ماهه سوم سال 2024 معرفی خواهند شد، اما اکنون گفته می‌شود که زمان عرضه در ماه اکتبر و هم‌زمان با سری 15 شیائومی خواهد بود. هر دو تبلت ابتدا در بازار چین عرضه می‌شوند و سپسس در تاریخ مشخصی وارد سایر بازارها خواهند شد. از آنجایی که شیائومی Pad 7 Pro قبلا در مرجع صدور گواهی IMDA سنگاپور ظاهر شده، مطمئن هستیم که شیائومی قصد دارد این تبلت‌ها را در مقطعی، به خارج از چین، ارسال کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات و تاریخ عرضه شیائومی پد 7 و شیائومی پد 7 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر