coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

با وجود کاهش قیمت بیت کوین مردم باز هم تمایل به خرید دارند

قیمت بیت کوین در این چند وقت همچنان در حال نزول است. به نظر می رسد که قرار نیست قیمت بیت کوین ثابت شود و نوسانات پایان یابد.

به گزارش تکراتو، چندی پیش بود که ارزش بیت کوین بالا رفت و قیمت آن به حدود ۱۹ هزار دلار رسید. اما اکنون این وضعیت تغییر کرده و قیمت بیت کوین در حال کاهش است.  قیمت بیت کوین در حدود ۶۷۸۵ دلار در نوسان است. از نظر بسیاری تحلیل‌گران بازار، نوسان شدید قیمت بیت کوین تمام شده است و دیگر اتفاق نخواهد افتاد.


بیشتر بخوانید: سرقت از صرافی ارز دیجیتال کره باعث افت ارزش بیت کوین شد


نوسانات قیمت بیت کوین

بسیاری از افراد به دلیل نوسانات پیش آمده دچار ضرر شدند. چنین بی‌ثباتی در ارزش بیت‌کوین، می‌تواند وحشتناک باشد. البته هنوز خریداران بسیاری هم وجود دارند که با پول نقد در بازار فعال اند و در حال خرید ارز دیجیتالی هستند.

بر اساس تجزیه و تحلیل و بررسی صورت‌گرفته توسط Coindesk، در طول این مدت بازار عمیقا در نوسان بوده است ولی با این وجود مردم به خرید ادامه داده اند.

کاهش قیمت بیت کوین

این تغییرات و نوسانات بازار، باعث انتقال ثروت از نسلی به نسل دیگر و از کشوری به کشور دیگر خواهد شد. این انتقال ثروت، به‌صورت موروثی قابل انتقال است و می‌توان ارز رمزنگاری شده را به هر رده سنی اعم از پیر و جوان در کشورهای دور و نزدیک منتقل کرد. چنین رویکرد اقتصادی واقعا هیجان‌انگیز است.

گاهی اوقات قیمت‌ها بالا می‌رود و گاهی کاهش پیدا می‌کند. هر فرد هوشیاری می‌داند که چنین شرایطی برای هر کسی و در هر بازاری ممکن است رخ بدهد. ظاهرا قرار نیست قیمت بیت کوین به نموداری خطی و ثابت برسد و کماکان دچار نوسان خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techcrunch

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر