coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده بازی پرسپولیس فولاد 15 تیر 1400 [+ساعت پخش و نتیجه]

فوتبال دوستان ایرانی طبعا دوست ندارند پخش زنده بازی پرسپولیس فولاد 15 تیر 1400 را از دست بدهند. برای تماشای این بازی با ما باشید.

خرید بلیط هواپیما

در حاشیه هفته بیست و ششم لیگ بیستم خلیج فارس ایران، دو تیم پرسپولیس و فولاد در یکی از حساس ترین و نزدیک ترین بازی های لیگ به مصاف هم خواهند رفت.
قهرمان 4 سال اخیر لیگ برتر و صدرنشین فعلی که در لیگ بیستم از 25 بازی تنها یک بازی را واگذار کرده است، به مصاف فولادی خواهد رفت که با مربی جوان خود جواد نکونام و تیم یکدست و خوبی که ساخته به آینده امیدوار است. فولاد که سهمیه آسیایی هم داشت امسال اگر کمی شانس یارش بود امکان صعود از گروه خود را نیز داشت اما با بدشانسی حذف شد. حال برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس فولاد 15 تیر 1400 چه راه هایی پیش روی ماست؟

پخش زنده بازی پرسپولیس فولاد 15 تیر 1400

هر دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران فصل خوبی را پشت سر می گذارند. پرسپولیس به پنجمین عنوان قهرمانی کشوری و تداوم موفقیت های آسیایی خود می اندیشد و فولاد که البته چند هفته ای است روی دور خوب همیشگی خود نیست، همچنان به سهمیه آسیایی امیدوار است. اگرچه در این راه رقبایی سرسخت چون تراکتور، آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان را پیش روی خود می بیند.

اما هفته بیست و ششم لیگ می تواند هفته سرنوشت فولاد باشد. خوزستانی ها که 35 امتیاز دارند با یک برد 38 امتیازی شده و به رتبه 4 جدول می رسند و در همین حین می توانند به خرد شدن امتیازات در بازی همزمان آلومینیوم و گل گهر امیدوار باشد. به علاوه دیگر رقیب آن ها یعنی تراکتور که حال و روز خوشی ندارد باید در تهران به مصاف استقلال این روزها سرحال برود و این امید را به اردوی خوزستانی ها آورده است.

پخش زنده بازی پرسپولیس فولاد 15 تیر 1400
پخش زنده بازی امروز پرسپولیس فولاد 15 تیر 1400 / ساعت پخش پرسپولیس فولاد 15 تیر / نتیجه بازی پرسپولیس فولاد

اما در طرف دیگر میدان همه آمارها به نفع پرسپولیس است. این تیم که در لیگ بیستم تنها یک بار باخته، حالا با 54 امتیاز در صدر جدول است و با 13 گل خورده بهترین خط دفاع لیگ و با 35 گل زده دومین خط حمله لیگ را داراست. این طبعا برای فولادی ها که خط حمله انچنان شگفت انگیزی ندارند می تواند مشکل ساز باشد. به خصوص که پرسپولیس نگران تهدید سپاهان 52 امتیازی است و باخت مقابل فولاد با توجه به اینکه سپاهان در همین روز به مصاف پیکان می رود می تواند نگران کننده باشد. چراکه بعید است شاگردان نویدکیا در مصاف با خودروسازان به مشکل خاصی بخورند.

همچنین باید بدانید که در سه دیدار قبلی دو تیم که همگی در چارچوب مسابقات لیگ انجام شده است، پرسپولیس به فولاد نباخته و در مجموع سهم دو تیم از دیدارهای رو در رو 11 برد برای پرسپولیس و تنها 4 برد برای فولادی هاست! اما تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس فولاد 15 تیر 1400 چگونه است؟

لینک پخش زنده بازی پرسپولیس فولاد 15 تیر 1400

برای تماشای این رقابت حساس می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی امروز بازی پرسپولیس فولاد از شبکه سوم سیما

پخش زنده بازی پرسپولیس و فولاد از تلوبیون (Telewebion)

 

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص نتیجه بازی پرسپولیس فولاد امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر