coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده بازی سپاهان فولاد 24 تیر 1400 [+ساعت پخش و نتیجه]

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز با سه بازی پیگیری خواهد شد. این نوشتار به پخش زنده بازی سپاهان فولاد 24 تیر 1400 اختصاص دارد.

دو تیم سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در حساس ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی البته بعد از بازی امروز استقلال و پرسپولیس، به مصاف هم می روند تا تکلیف یکی از مدعیان جام در مرحله نیمه نهایی مشخص شود.
آنچه بر اهمیت این بازی که از ساعت 21:30 به میزبانی فولادی ها برگزار می شود می افزاید اینکه، برنده دیدار این دو تیم قدرتمند باید یا به مصاف ملوان بندر انزلی یا خیبر خرم آباد برود که روی کاغذ به سادگی برنده خواهد بود.

در نتیجه همگی در حال حاضر تصور می کنند فینالیست های جام حذفی سال جاری از دو بازی استقلال و پرسپولیس و سپاهان و فولاد خارج می شوند و طبیعتا قهرمان نیز یکی از این دو تیم است. اما برای تماشای پخش زنده بازی سپاهان فولاد 24 تیر 1400 چه باید کرد؟

پخش زنده بازی سپاهان فولاد 24 تیر 1400

احتمالا به کار بردن لفظ از گور برخاسته برای سپاهانی که امسال شاهد نمایش های شگفت انگیزش هستیم چندان بیراه نخواهد بود. تیم موفق سال های نه چندان دور لیگ ایران در دهه هشتاد شمسی، که با مربیگری امیرقلعه نویی موفقیت های خیره کننده ای در لیگ کسب می کرد، ناگهان و چندسالی از محدوده مدعیان خارج شد و هیچگاه نتوانست برتری گذشته را بازیابد. زمانی که دو تیم پر غرور تهرانی مقهور تیم اصفهانی بودند.

سپاهان در این دوران رکورد خود حتی تا مرز سقوط از لیگ نیز رفت و برگشت، اما بار دیگر پروژه احیای سپاهان با بازگشت مربی سابق امیر قلعه نویی کلید خورد. قلعه نویی البته در تکرار تجربه خوش گذشته ناموفق بود تا با پایان کار او، محرم نویدکیا، اسطوره محبوب و دوست داشتنی سپاهان به سرمربیگری برگزیده شود.

در شرایطی که کمتر کسی از محرم حداقل جوان در عرصه مربیگری انتظار موفقیت خاصی داشت، تیم شگفت انگیز سپاهان عملکرد فوق العاده ای در لیگ برتر داشته و با 56 امتیاز از 27 بازی در رده دوم جدول است. اقای گل لیگ نیز یک سپاهانی یعنی سجاد شهباز زاده است و البته این تیم لقب بهترین خط حمله لیگ را یدک می کشد. حال سپاهانی ها فارغ از پیگیری رقابت حساس شان با پرسپولیس برای لیگ برتر، در جام حذفی نیز اندیشه های بزرگی در سر دارند.

پخش زنده بازی سپاهان فولاد 24 تیر 1400
پخش زنده بازی امروز سپاهان فولاد 24 تیر 1400 / ساعت پخش بازی سپاهان فولاد 24 تیر/ نتیجه بازی سپاهان فولاد

سپاهان رقابت ها جام حذفی را با برتری 2 بر 1 مقابل مس رفسنجان آغاز کرد و سپس در مرحله یک هشتم نهایی خوشه طلایی ساوه را 2 بر 0 شکست داد تا در یک چهارم نهایی رقیب فولاد باشد.

فولاد نیز اما رقیب ساده ای برای سپاهان نیست و نخواهد بود. به عنوان یکی از باکیفیت ترین و البته باثبات ترین تیم های لیگ بیستم، فولادی ها با 39 امتیاز حالا در رده چهارم جدول مسابقات هستند و برای سهمیه آسیا می جنگند. فولاد البته کمی بدشانس نیز بوده و می توانست اختلاف بهتری با دیگر تیم های مدعی داشته باشد.

شاگردان جواد نکونام رقابت های جام حذفی را با پیروزی 3 بر 0 مقابل ماشین سازی تبریز آغاز کردند. تیم موفق اهوازی در مرحله یک هشتم نهایی نیز مقابل قشقایی شیراز با نتیجه 2 بر 1 پیروز شد تا به دیدار یک چهارم نهایی و جدال با سپاهان برسد.

حساسیت بازی امروز آنجا بیشتر می شود که بدانید دو دیدار دو تیم در چارچوب لیگ بیستم برنده ای نداشت و این می تواند نویدبخش یک بازی جذاب و نزدیک برای فوتبال دوستان باشد. اما برای پخش زنده بازی سپاهان فولاد 24 تیر 1400 با ما باشید.

لینک پخش زنده بازی سپاهان فولاد 24 تیر 1400

برای تماشای این رقابت حساس می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی امروز بازی سپاهان فولاد از شبکه ورزش

پخش زنده بازی سپاهان و فولاد از تلوبیون (Telewebion)

 

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص نتیجه بازی سپاهان فولاد امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر