coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شماره پیراهن مسی در پاری سن ژرمن مشخص شد

با توجه به جدایی مسی از بارسلونا، باشگاه پی اس جی مذاکرات برای به خدمت گرفتن او را آغاز کرده و حال شایعاتی از شماره پیراهن مسی در پاری سن ژرمن منتشر شده است.

باشگاه متمول پاریسی که پیش از این نیز بارها نسبت به جذب مسی تمایل نشان داده بود، با وجود داشتن بازیکنانی چون امباپه، نیمار و حتی ایکاردی و دی ماریا، حال با توجه به اعلام خبر جدایی مسی از بارسلونا، کوشش خود برای جذب او را آغاز کرده است.

گرچه گفته می شود منچسترسیتی نیز از دیگر تیم های متمایل به مسی است، اما پپ گواردیولا رسما اعلام کرده که مسی جایی در برنامه هایش ندارد و بیشتر به جذب هری کین از تاتنهام فکر می کند. آن ها اخیرا جک گریلیش را نیز از استون ویلا با 100 میلیون یورو جذب کرده اند و احتمالا با جذب قریب الوقوع کین، نسبت به پرداخت دستمزدها با مشکلات عدیده ای مواجه خواهند بود.

شماره پیراهن مسی در پاری سن ژرمن مشخص شد

اما گویی پی اس جی با وجود جذب ستارگان پرشمار با دستمزدهای بالا، مشکلی نسبت به پرداخت دستمزد مسی ندارد و مسی نیز خود نسبت به همبازی شدن با دوست صمیمی خود نیمار متمایل است. این مهم سبب شده تا حتی نیمار رسما مسی را به پی اس جی دعوت کند.

بنابر آخرین اخبار منتشر شده درباره مقصد بعدی مسی، باشگاه پاریسی رسما مذاکرات خود با خورخه مسی پدر مسی و مدیر برنامه هایش را برای به خدمت گرفتن فوق ستاره آرژانتینی آغاز کرده است و بعید نیست این انتقال به زودی عملی شود.

شماره پیراهن مسی در پاری سن ژرمن مشخص شد
شماره پیراهن مسی در پاری سن ژرمن

به نظر یکی از اساسی ترین علل میل مسی نسبت به این مهم، همبازی شدن دوباره با نیمار دوست صمیمی اش است که خود مسی را به پی اس جی دعوت کرده بود. پیشنهاد پی اس جی برای مسی قراردادی 2 ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم با دستمزد خالص سالیانه 40 میلیون یورو است.

همچنین برنامه «تله‌فوت» از شبکه تلویزیونی «TF1» فرانسه، خبر داده، لیونل مسی 34 ساله پیشنهاد پوشیدن پیراهن شماره 10 پاری‌ سن‌ ژرمن که متعلق به نیمار است را رد کرده و به جای آن پیراهن شماره 19 این تیم را به تن خواهد کرد، شماره‌ ای که زمانی در بارسلونا آن را به تن داشت.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص شایعات شماره پیراهن مسی در پی اس جی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر