coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده بازی پی اس جی و استراسبورگ 23 مرداد 1400 [هفته دوم لوشامپیونه]

پرسروصداترین تیم امسال قاره اروپا، پی اس جی امروز باید به مصاف استراسبورگ برود. پخش زنده بازی پی اس جی و استراسبورگ 23 مرداد 1400 را با ما ببینید.

پاری سن ژرمن با یک فصل نقل و انتقالاتی ایده آل پا به میدان مسابقات گذاشته است. تیم پاریسی که در گام اول تروا را با نتیجه 2 بر 1 شکست داد، در فصل نقل و انتقالاتی موفق به جذب جانلوئیجی دوناروما، سرخیو راموس، جورجینیو واینالدوم و اشرف حکیمی شد، تا تقریبا در همه پست ها بازیکنانی ایده آل داشته باشد. برای تماشای پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و استراسبورگ 23 مرداد 1400 با ما باشید.

خرید بلیط هواپیما

پخش زنده بازی پی اس جی و استراسبورگ 23 مرداد 1400

اما بدون تردید بمب خبری فوتبال در مدت اخیر و گل سر سبد همه انتقالات و جابجایی ها، انتقال لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا به پاریس بود. مدتی پیش از علت جدایی لیونل مسی از بارسلونا و پیوستن مسی به پی اس جی برایتان گفته بودیم. با وجود اینکه بعید است مسی در بازی امروز در ترکیب ابتدایی باشد، بازهم شما را به تماشای پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و استراسبورگ 23 مرداد 1400 دعوت می کنیم. این بازی راس ساعت 23:30 به وقت ایران آغاز خواهد شد.

پخش زنده بازی پی اس جی و استراسبورگ 23 مرداد 1400 [هفته دوم لوشامپیونه]
ساعت پخش بازی پی اس جی و استراسبورگ 23 مرداد 1400 / ساعت شروع بازی پی اس جی و استراسبورگ 23 مرداد 1400
در مجموع 9 تقابل گذشته دو تیم در چارچوب لوشامپیونه و جام حذفی فرانسه، پی اس جی 6 بار و استراسبورگ تنها 1 بار پیروز شده اند. حال پی اس جی که سال گذشته رقابت لیگ برتر را با یک امتیاز به تیم آماده لیل واگذار کرد، باید به مصاف استراسبورگی برود که سال قبل به زحمت توانست خود را در لیگ برتر حفظ کند. برای پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و استراسبورگ 23 مرداد 1400 از لینک های زیر استفاده کنید.

پخش زنده پاری سن ژرمن استراسبورگ 23 مرداد از Canal Plus (فرانسوی)

پخش زنده پاری سن ژرمن استراسبورگ 23 مرداد از beIN Sports EN

پخش زنده پاری سن ژرمن استراسبورگ 23 مرداد از beIN Sports US

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده بازی پی اس جی و استراسبورگ 23 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر