coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده سویا ختافه 1 شهریور 1400 [هفته دوم لالیگا]

پخش زنده سویا ختافه 1 شهریور 1400 را با ما ببینید. دو تیم در چارچوب آخرین دیدار هفته دوم لالیگا امشب از ساعت 22:30 به وقت ایران در به مصاف هم می روند.

بازی امروز به میزبانی ختافه برگزار می شود. گرچه ختافه در سالیان اخیر کمتر در قامت تیمی قدرتمند یا مدعی ظاهر شده است، اما بعضا توان ایجاد دردسر برای بزرگان لیگ را داشته است.

از سویی خوان لوپتگی بعد از اخراج از تیم ملی اسپانیا و سپس رئال مادرید در سویا عملکرد قابل قبولی داشته و این تیم را به دوران خوبش بازگردانده است. سویا در پایان فصل گذشته با 77 امتیاز و تنها 2 امتیاز اختلاف با بارسلونا در رده چهارم جدول قرار گرفت. برای پخش زنده فوتبال سویا ختافه 1 شهریور 1400 با ما باشید.

پخش زنده سویا ختافه 1 شهریور 1400

پخش زنده سویا ختافه 1 شهریور 1400 [هفته دوم لالیگا]
ساعت پخش بازی سویا ختافه 1 شهریور 1400 / زمان پخش بازی سویا ختافه 1 شهریور 1400
دو تیم پیش از این 20 بار رو در روی هم قرار گرفته اند که از این تعداد 10 پیروزی برای سویا و 7 پیروزی برای ختافه ثبت شده است. البته که ختافه 2 سالی هست نه تنها سویا را نبرده، بلکه در همه تقابل ها بازنده بوده است.

دو تیم در بازار نقل و انتقالات حضور پررنگی داشته اند. ختافه بعد از جذب کارلوس آلنا، ساندرو رامیرز و ویتولو، جاکوب جانکتو، ستاره سمپدوریا را نیز به خدمت گرفته است.

سویا در نقل و انتقالات بازیکنان مهمی از دست داد، از اوساما ادریسی، فرانکو واسکز و برایان جیل که در همان ابتدای شروع پنجره نقل و انتقالاتی جدا شدند تا سرخی گومز، الکس ویدال و رونی لوپز که همگی در عملکرد خوب سال گذشته سویا موثر بودند.

سویا تا اینجای کار و برای جبران کمبودهای پدید آمده، اریک لاملا ستاره آرژانتینی تاتنهام و البته رافا میر جوان خوش آتیه و سابق ولورهمپتون را به خدمت گرفته است. حال باید دید سویا می تواند موفقیت های فصل گذشته را تکرار کند یا حتی موقعیتی بهتر از گذشته پیدا کند. برای پخش زنده فوتبال سویا ختافه 1 شهریور 1400 از لینک های زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی سویا ختافه 1 شهریور 1400 از Super Sport Laliga

پخش زنده بازی سویا ختافه 1 شهریور 1400 از Laliga TV UK

پخش زنده فوتبال سویا ختافه 1 شهریور 1400 Canal + Sports

پخش زنده سویا ختافه 1 شهریور 1400 [هفته دوم لالیگا]
ساعت پخش بازی سویا ختافه 1 شهریور 1400 / زمان پخش بازی سویا ختافه 1 شهریور 1400
بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده سویا ختافه 1 شهریور 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر