coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نوکیا جی 50 فایوجی با باتری غول پیکر رونمایی شد

نوکیا جی 50 فایوجی با باتری غول پیکر رونمایی شد که دارای شبکه 5G، دوربین سه گانه‌ی ۴۸ مگاپیکسلی، قیمت و مشخصات فنی مناسب است.

شرکت نوکیا یک موبایل میان‌رده جدید را وارد بازارهای بین‌المللی نموده است، به نام نوکیا جی ۵۰ که قیمتی ۲۹۹ دلاری دارد و با وجود یک نمایشگر ۶.۸۲ اینچی +HD، باتری بزرگ، جک هدفون و شارژ سریع ۱۸ وات قابلیت رقابت با گوشی‌های میان رده‌ی بازار را دارد.

نوکیا جی 50 فایوجی

موبایل جدید سری G نوکیا بسیار مثل نوکیا ایکس ۲۰ است که آوریل پیش رونمایی گشته بود البته با این فرق که نمایشگر آن بزرگ‌تر شده، یک باتری بزرگ‌تر دارد و نسخه آمریکایی آن تحت لیسانس شرکت‌های مخابراتی AT&T و T-Mobile است. لازم به ذکر است که این موبایل از نسخه کم سرعت‌تر Sub 6 فناوری ۵ جی استفاده خواهد کرد.

مانند تمام موبایل‌های ۵G، این موبایل نیز در محدوده قیمتی ۳۰۰ دلاری است. این موبایل مجهز به چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ کوالکام است؛ پس انتظار عملکرد خیلی سریع در اجرای بازی‌ها، انتظار زیادی است. این اسمارت‌فون دارای ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی است. افزون بر این خواهید توانست از اسلات کارت میکرو اس دی روی این گوشی برای افزایش حافظه هم استفاده نمایید. در مقایسه با گوشی موتورولا که با همین نام عرضه شده (موتورولا جی ۵۰)، گوشی نوکیا دارای نمایشگر بزرگ‌تر ۶.۶۸ اینچی +HD با روشنایی ۴۵۰ نیت ویک ناچ در بالای آن برای میزبانی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

نوکیا جی 50 فایوجی

ولی در پشت این موبایل ماژول دوربین سه‌گانه‌ای به شکل دایره‌ای هست. دوربین اصلی آن یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و دیگر دوربین‌ها یک سنسور ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق کاربردی با رزولوشن پایین هستند. دوربین سلفی این موبایل یک سیستم لرزشگیر ویدیویی دارد که به شما اجازه‌ی ضبط ویدیوهای بدون لرزش برای تیک تاک را می‌دهد و با حالت Night Selfie خواهید توانست عکس‌های سلفی شفافی در شب ثبت نمایید.

اچ ام دی گلوبال که به عنوان پدر معنوی گوشی‌های نوکیا شناخته می‌شود گفته است که این موبایل مجهز به اندروید ۱۱ خواهد بود و به مدت دو سال آپدیت‌های بزرگ اندروید و سه سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت می‌کند. البته این گوشی میان‌رده بیشتر از ۲ سال پشتیبانی نرم افزاری نخواهد شد.

نوکیا به صورت پیش‌فرض برنانه Spotify را روی این گوشی نصب نموده و در ۳۰ روز خواهید توانست از ExpressVPN روی دستگاه خود رایگان استفاده نمایید. در نهایت این موبایل در دو رنگ آبی (Ocean Blue) و رنگ خاصی به نام خورشید نیمه شب (Midnight Sun) منتشر خواهد شد.

یشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نوکیا جی 50 فایوجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر