coinex
otetmarket
propification.com

رندرهای ایرپاد پرو 2 (AirPod 2 Pro) لو رفت

به تازگی رندرهای ایرپاد پرو 2 منتشر شده است و نشان می دهد که اپل قصد دارد طراحی این محصولات را تغییر دهد. در ادامه این رندرها را بررسی می کنیم.

نسل سوم ایرپادهای اپل که با عمر باتری بهتر همراه بودند، ماه گذشته رونمایی و عرضه شدند. اکنون اخبار تازه منتشر شده رندرهای ایرپاد پرو را نشان می‌دهند که از قابلیت‌های جذابی بهره‌مند شده است.

ایرپادهای نسل جدید اپل قرار است که با طراحی جدید و قابلیت‌هایی همچون لغو نویز فعال رونمایی گردد. تصاویر تازه‌ای از این محصول منتشر شده که این ایرپاد را از زوایای بهتری به نمایش می‌گذارد. در ادامه با تکراتو همراه ما باشید.

رندرهای ایرپاد پرو 2

اپل ظاهرا قصد دارد سال آینده از ایرپادهای پرو خود رونمایی به عمل آورد. در نسل قبلی ایرپادهای اپل دیدیم که دسته تا حدودی کوتاه شده بود و به نظر می‌رسد در نسل جدید کوپرتینویی‌ها قصد حذف کامل آن را دارند. البته چنین چیزی در رندرها دیده نمی‌شود.

رندرهای ایرپاد پرو 2

منبع آگاهی که رندرها را به نمایش گذاشته است مدعی است که تصاویر توسط یکی از منابع داخلی اپل به بیرون درز پیدا کرده است. یکی از مهمترین تغییرات فیزیکی در این عکس‌ها دیده می‌شود، نگهدارنده تسمه فلزی کنار شارژر است که می‌توان یک بند به آن افزود.

به نظر می‌رسد که نسخه جدید آی او اس 16 که سال آینده منتشر می‌شود قابلیت مرا پیدا کن را برای این ایرپاد به همراه می‌آورد. این قابلیت در مواقعی که جعبه شارژر شما گم شده باشد به کار می‌آید.

یکی از منابع دیگر می‌گوید که ادعای بلومبرگ پیرامون حذف دسته نادرست است و آن را رد می‌کند. همچنین ادامه می‌دهد که حذف دسته‌ها باعث می‌شود تا نصب مدارها روی هدفون بسیار سخت شود.

البته مشخص نیست که به طور دقیق این ایرپاد چه ویژگی‌هایی خواهد داشت و تنها چیزی که احتمال وقوع آن زیاد است، افزایش عمر باتری است. همچنین ممکن است اپل برای این دستگاه تراشه جدیدی معرفی نماید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای ایرپاد پرو 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر