coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ماجرای خرید خودرو بدون قرعه کشی با فرزندآوری چیست؟

ماجرای خرید خودرو بدون قرعه کشی با فرزندآوری چیست؟ در این مطلب به پاسخ این سوال می پردازیم و از زوایای مختلف آن را بررسی می کنیم.

به تازگی اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد دبیر کمیته خانواده و کمیسیون فرهنگی مجلس گفته است تنها با آوردن فرزند دوم و به قیمت کارخانه خودرو ایرانی بخرید. در ادامه به جزئیات بیشتر این خبر می‌پردازیم.

مهدی عسگری، دبیر کمیته خانواده و کمیسیون فرهنگی گفته است که در راستای طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری و برای تشویق مادران به فرزندآوری قرار است که خودروی ایرانی با قیمت کارخانه و بدون قرعه کشی عرضه شود.

ماجرای خرید خودرو بدون قرعه کشی با فرزندآوری

به تازگی و با توجه به جمعیت کشور عزیزمان که روز به روز به سوی پیری جمعیت در حرکت است و نیز جهت جلوگیری از این بحران، اقداماتی در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است. از جمله این اقدامات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

ماجرای خرید خودرو بدون قرعه کشی با فرزندآوری

قرار است که در صورت فرزندآوری، نیمی از مالکیت زمین به مادران اختصاص داده شود. همچنین طرح خرید خودروی ایرانی و با قیمت مصوب کارخانه از دیگر سوبسیدهایی است که برای بانوان در نظر گرفته شده است. پوشش بیمه‌ای سلامت زنان و نیم بها شدن برخی بلیط ها و هزینه‌ها از دیگر اقدامات ریز و درشت است که به آن توجه شده است.

در همین راستا یکی از مهمترین مشوق‌های مادران دارای یک فرزند برای داشتن فرزند دوم، خرید خودروی بدون قرعه کشی و با قیمت کارخانه است. همان‌طور که می‌دانیم مدت‌ها است که شرکت‌هایی مانند ایران خودرو و سایپا برای فروش خودروهای خود طرح فروش فوق العاده یا فروش فوری از طریق قرعه کشی برگزار می‌کنند.

این قرعه کشی‌ها و برنده شدن در آنها بسیار سخت و بر حسب شانس خواهد بود. اکنون برای مادران دارای یک فرزند این فرصت مطرح شده تا با فرزندآوری از چنین سوبسیدی استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ماجرای خرید خودرو بدون قرعه کشی با فرزندآوری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر