coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

انتشار پوسترهای سری شیائومی 12 برخی مشخصات و قیمت این گوشی‌ها را فاش کرد

گوشی‌های شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12 ایکس در 15 مارس (24 اسفند) رسما در بازارهای جهانی عرضه می‌شوند و حالا، در حالیکه تنها چند روز تا این تاریخ باقی مانده، جزییاتی از مشخصات و قیمت سری شیائومی 12 در پوسترهای جدید فاش شده است.

عکس‌های جدیدی که از پوسترهای نسخه گلوبال گوشی‌های سری شیائومی 12 منتشر شده، با اطلاعاتی که قبلا از این گوشی‌ها می‌دانستیم، سازگاری دارند. بد نیست بدانید که نسخه جهانی سری شیائومی 12، تغییرات اندکی نسبت به نسخه چینی دارند.

مشخصات و قیمت سری شیائومی 12

عکس‌های جدید از سری Xiaomi 12 توسط Snoopy Tech منتشر شده‌اند. این عکس‌های لور فته نشان می‌دهند که قیمت شیائومی 12 بین 850 یورو و 900 یورو خواهد بود.

قیمت Xiaomi 12 Pro هم حدود 1200 یورو تعیین شده است که البته این قیمت در نسخه‌های مختلف رم و حافظه، متفاوت است.

اطلاعاتی هم از قیمت Xiaomi 12X فاش شده و به نظر می‌رسد که این گوشی با قیمت 650 یورو عرضه می‌شود؛‌ هرچند که این قیمت برای نسخه مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 نیست.

نسخه‌ای از این گوشی که در چین راه‌اندازی شده، از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 برخوردار است. اما نسخه جهانی احتمالا همراه با تراشه اسنپدراگون 870 عرضه می‌شود؛ تراشه‌ای که دو نسل از اسنپدراگون 8 نسل 1 عقب‌تر است.

هیچ تضمینی نیست که قیمت‌های عنوان شده در این تصاویر، دقیقا مطابق با قیمت‌های رسمی باشند؛ با اینحال حدود قیمتی این گوشی‌ها را برای ما مشخص می‌کنند.

انتشار پوسترهای سری شیائومی 12 برخی مشخصات و قیمت این گوشی‌ها را فاش کرد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سری Xiaomi 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر