coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نخستین رندرهای رسمی گلکسی S24 منتشر شد

پیش از معرفی آخرین و جدیدترین پرچمداران سامسونگ در مراسم آنپکد، چندی پیش رندرهای رسمی گلکسی S24 توسط یکی از منابع منتشر شد.

هر چقدر سامسونگ سعی کند جلوی روند افشاگری‌ها را بگیرد، به‌نظر می‌رسد نتوانسته از رخ‌دادن آن‌ها جلوگیری کند. گلکسی S24 آینده همانند نسل‌های پیشین خود دارد اقدامات مشابهی را طی می‌کند و اولین رندرهای رسمی نمایش داده شده از مدل پایه اکنون از طریق کانال‌های غیررسمی به نمایش گذاشته شده است.

راهنمای خرید تکراتو


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندرهای رسمی گلکسی S24

با گلکسی S24 آشنا شوید، همانطور که این رندرها نشان می‌دهد، چندین گزینه رنگی از جمله طلایی، بنفش، گرافیتی و نقره‌ای تایید شده است. همانطور که پیش‌بینی می‌شد، رندرها تایید می‌کنند که گلکسی S24 بسیار شبیه S23 به نظر می‌رسد، به جز اینکه اکنون یک فریم تخت و تغییرات طراحی کوچک دیگر دارد.

گلکسی S24 به نظر می‌رسد دارای پنل عقب شیشه‌ای با یک خمیدگی کم دور لبه‌ها به جای برش در یک زاویه 90 درجه است.

همانطور که انتظار می‌رفت، دوربین‌ها دارای حلقه‌های فلزی و برش‌های جداگانه هستند که از زمان عرضه گلکسی S23، طراحی مشخص سامسونگ بوده است.

اگرچه این تغییرات بصری کوچک هستند، گلکسی S24 به‌نظر می‌رسد تا حدی با شخصیت‌تر شده و بهتر از نسل قبلی است. فریم تخت واقعاً تفاوت ایجاد می‌کند و احتمالاً این گوشی حساسیت بیشتری نسبت به گلکسی S23 خواهد داشت.

سامسونگ قصد دارد روی بهبود جنبه‌های دیگر گلکسی S24 تمرکز کند و این تلاش‌ها به خارج از ظاهر گوشی مربوط می‌شود. گوشی پرچمدار آینده سامسونگ به‌نظر می‌رسد قابلیت‌های هوش مصنوعی بی‌سابقه، تراشه‌های جدید و قدرتمندتر و صفحه‌نمایش‌های روشن‌تری که ممکن است بیش از 2500 نیت را ارائه کنند، خواهد داشت.

سامسونگ هنوز تایید نکرده که زمان یا محل معرفی سری گلکسی S24 کی و کجاست، اما شایعات قدیمی‌تر نشان می‌دهد که این گوشی‌های پرچمدار در تاریخ 17 ژانویه در یک رویداد Unpacked در سن خوزه، کالیفرنیا رونمایی خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رندرهای رسمی گلکسی S24 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر