coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

کلاهبرداری 10 میلیاردی از متقاضیان خرید خودرو !

رئیس پلیس آگاهی فراجا از شیوه های جدید کلاهبرداری خبر داده است. او ضمن هشدار به متقاضیان خرید خودرو ، از ماجرای این کلاهبرداری 10 میلیاردی و نحوه بازداشت کلاهبردار پرده برداشته است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا در خصوص ماجرای کلاهبرداری ده میلیاردی از متقضیان خرید خودرو  توضیح داد:«چندی قبل گزارشی از پلیس آگاهی کرمانشاه به پلیس آگاهی فراجا وصول شد، مشخص شد که فردی با هویت معلوم که مالک نمایشگاه خودرو بوده ابتدا شرکتی را در زمینه پیش فروش و تامین قطعات خودرو در سطح شهرستان‌های این استان تاسیس کرده و سپس با تنظیم قراردادهای صوری در خصوص واگذاری خودرو و قطعات خودرو فعالیت خود را انجام داده است.»

بیشتر بخوانید:هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری تلفنی از طریق شرکت در مسابقه

او ادامه داد:«این فرد پس از جلب اعتماد شهروندان از تعداد ۱۴۶ نفر متقاضی خرید خودرو، مبلغ یک هزار میلیارد ریال اخاذی و سپس متواری شده است.»

وی درباره نحوه دستگیری این کلاهبردار اعلام کرد:«کارآگاهان محل اختفای این کلاهبردار در استان تهران را شناسایی و ضمن هماهنگی با مراجع قضائی متهم را بازداشت کردند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کلاهبرداری 10 میلیاردی از متقاضیان خرید خودرو چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر