coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بهترین ایربادها برای گوش های کوچک ؛ از کیفیت صدا لذت ببرید!

در این راهنمای خرید تکراتو  با بهترین ایربادها برای گوش های کوچک آشنا می‌شوید که با وجود ابعاد کوچک، امکانات پیشرفته‌ای مثل نویز کنسلینگ فعال و کیفیت صدای بسیار خوب دارند.

خرید بلیط هواپیما

اگر شما هم گوش‌های کوچکی دارید احتمالاً در جریان هستید که پیدا کردن ایرباد مناسب برای گوش‌های کوچک کار ساده‌ای نیست و نمی‌توان برای محکم شدن ایرباد در گوش، به سَری‌های موجود در جعبه اکتفا کرد. در واقع کوچک بودن کانال‌های گوش چنین کاربرانی باعث شده که هر ایربادی برای آنها مناسب نباشد چون ایربادهای بزرگتر می‌توانند به گوش آنها فشار آورده و گوش را اذیت کنند.

در عین حال، ممکن است ایربادهای خیلی کوچک هم محکم داخل مجرای گوش قرار نگیرند و دائماً از گوش بیفتند. با توجه به این موضوع، در ادامه مطلب با معرفی بهترین ایربادها برای گوش های کوچک همراه شما هستیم که بعضی از آنها قابلیت‌های پیشرفته‌ای مثل حذف نویز فعال را هم دارند. همچنین سعی شده ایربادهای معرفی شده در این مطلب تنوع قیمت زیادی داشته باشند تا هر سلیقه و بودجه‌ای را پوشش دهند. اگر شما هم به دنبال چنین ایربادهایی هستید، در این راهنمای خرید ایرباد برای گوش کوچک با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید


بهترین ایربادها برای گوش های کوچک

در مجموع، بهترین ایرباد برای گوش های کوچک مدل‌هایی با طراحی کپسولی یا قطره‌ای هستند چون با توجه به طراحی ارگونومیک این مدل‌ها، بیشتر کاربران می‌توانند از آنها استفاده کنند. اما محصولات دیگری با طراحی بزرگتر – مثل Technics EAH-AZ80 – هم وجود دارند که کاربرانی با گوش‌های کوچک می‌توانند از آنها استفاده کنند. وزن 7 گرمی این ایرباد در سرتاسر بدنه آن توزیع شده؛ طوری که به خوبی داخل گوش قرار گرفته و تکان نمی‌خورند.

بهترین ایربادها برای گوش های کوچک
بهترین ایربادها برای گوش های کوچک

لازم به ذکر است که برای کاربرانی با گوش‌های کوچک، معمولاً طراحی open-ear مناسب‌تر است چون این مدل‌ها دردسرهای محکم شدن در گوش را ندارند. با این حال باید توجه داشت که همه گوش‌ها شکل و ابعاد یکسانی ندارند و به همین دلیل، ممکن است پیدا کردن بهترین هندزفری برای گوش های کوچک نیاز به کمی آزمون و خطا داشته باشید. اما این راهنمای خرید می‌تواند به شما برای پیدا کردن چنین ایربادهایی کمک کند.

قبل از ادامه مطلب اگر به دنبال هدفون‌های برندهای خاصی هستید، می‌توانید از سایر مطالب سایت ما مثل بهترین هدفون های انکر، بهترین هدفون های شیائومی و غیره استفاده کنید.

1. Sony LinkBuds S

راهنمای خرید هدفون برای گوش کوچک

مشخصات

  • وزن: 4.8 گرم هر ایرباد
  • پاسخ فرکانسی: 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • درایورها: 5 میلی‌متری
  • ماندگاری شارژ: در صورت فعال بودن ANC تا 6 ساعت و در صورت غیرفعال بودن ANC تا 9 ساعت، 2 بار شارژ با قاب

دلایل خرید: طراحی سبک و راحت، صدای باکیفیت و جذاب، اپلیکیشن کنترلی بسیار مفید

دلایل اجتناب از خرید: می‌توانست صدای قوی‌تری داشته باشد، ظاهر یا حس و حال خاصی ندارد.

راهنمای خرید ایرپاد برای گوش کوچک را با یکی از محصولات سونی شروع می‌کنیم. قبلاً ایربادهای برند سونی طراحی بزرگی داشتند و چندان مناسب گوش‌های کوچک نبودند اما خوشبختانه حالا این شرکت به انتقادات کاربران توجه کرده و محصولاتی متفاوت را روانه بازار کرده است. LinkBuds S ایربادی با طراحی کوچک و زیبا است که کاملاً با زبانه گوش هم تراز می‌شود تا حتی در اثر وزش باد شدید هم تکان نخورد.

در این ایرباد سونی برای ترکیب پردازش صدا و حذف نویز از همان پردازنده V1 موجود در مدل پرچمدار این شرکت یعنی WF-1000XM4 استفاده شده؛ اما این پردازنده قوی و موفق در اینجا با یک درایور داینامیک فول رنج 5 میلی‌متری ترکیب شده که نسبت به XM4 کوچکتر است.

مهم‌ترین قابلیتی که این ایرباد سونی را تبدیل به بهترین هدفون برای گوش های کوچک کرده، تنوع زیاد امکانات آن است. در واقع این مدل به استثنای جفت شدن چند نقطه‌ای، منبعی کامل از همه فناوری‌های جدید محسوب می‌شود. می‌توانید تکنولوژی حذف نویز این ایرباد را با استفاده از سطح لمسی روی هر باد فعال یا غیرفعال کنید (که با وجود ابعاد کوچک بادها، بسیار خوب کار می‌کند). همچنین، قابلیت صدای محیطی این ایرباد دارای 20 سطح مختلف تنظیم صدا است که توسط اپلیکیشن Headphone Connect مدیریت می‌شود – همان اپلیکیشن مورد استفاده در بهترین ایربادهای سونی.

از نظر کیفیت صدا، بهتر بود که این ایرباد سونی صدایی قوی‌تر داشته باشد اما باز هم این مدل کیفیت صدای خوبی دارد و برای گوش دادن به موزیک کاملاً مناسب است. در مجموع اگر به دنبال یکی از بهترین ایربادها برای گوش های کوچک هستید، حتماً این محصول سونی را مد نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید

بهترین هندزفری های گردنی 2024

بهترین هدست بلوتوثی 2024

2. JLab JBuds Mini

بهترین ایربادها برای گوش های کوچک

مشخصات

  • وزن: 3.3 گرم هر ایرباد
  • پاسخ فرکانسی: نامشخص
  • درایورها: 6 میلی‌متری
  • ماندگاری شارژ: هر ایرباد 5.5 ساعت، تا 20 ساعت از طریق قاب شارژ

دلایل خرید: ابعاد بسیار کوچک، امکانات بسیار مفید مثل اتصال چند نقطه‌ای، صدای قابل تنظیم

دلایل اجتناب از خرید: پشتیبانی از کدک‌های معمولی، سرعت نه چندان زیاد تکنولوژی شارژ فوری

JBuds Mini یکی دیگر از بهترین ایربادها برای گوش های کوچک است که با وجود وزن 3.3 گرمی، یک محصول بسیار باکیفیت از نوع کاملاً بی‌سیم محسوب می‌شود. همچنین، هر ایرباد این مدل نسبت به LinkBuds S سونی 1.5 گرم سبک‌تر است.

برای مقایسه بهتر، لازم به ذکر است که هر کدام از ایربادهای WF-1000XM4 حدود 2 برابر این مدل یعنی 7.3 گرم وزن دارند و این مدل حتی نسبت به 1More ComfoBuds Mini که قبلاً سبک‌ترین ایرباد محسوب می‌شد (با وزن 3.7 گرم برای هر باد) سبک‌تر است. بعلاوه، طراحی این ایرباد به صورتی انجام شده که به خوبی داخل گوش‌های کوچک با مجرای ظریف قرار بگیرد.

JBuds Mini که اواخر تابستان 2023 رونمایی شد، به قدری سبک است که ممکن است فراموش کنید این ایرباد داخل گوش شما قرار دارد. در عین حال، این ایرباد برای مقاومت در برابر نفوذ باران و گل گواهینامه ضد آب IP55 دارد و با خرید آن به قابلیت اتصال چند نقطه‌ای (که حتی در بعضی از ایربادهای گران قیمت هم وجود ندارد) و یک اپلیکیشن بسیار مفید و کاربردی دسترسی خواهید داشت.

متأسفانه این ایرباد قابلیت حذف نویز فعال را ندارد که ممکن است برای بعضی از کاربران چندان مطلوب نباشد اما نمی‌توان از محصولی با این قیمت، انتظار چنین امکاناتی را داشت.

از نظر کیفیت صدا هم JBuds Mini نسبت به قیمت آن کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و می‌توانید از طریق اپلیکیشن اختصاصی آن، تنظیمات اکولایزر را به شکل دلخواه تغییر دهید. در مجموع، این ایرباد بین مدل‌های ارزان قیمت و اقتصادی، بهترین ایرپاد برای گوش های کوچک محسوب می‌شود.

3. Montblanc MTB 03

بهترین ایربادها برای گوش های کوچک

مشخصات

  • وزن: 6 گرم هر ایرباد
  • پاسخ فرکانسی: 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • درایورها: 7 میلی‌متری
  • ماندگاری شارژ: ایربادها 6 ساعت، تا 18 ساعت از طریق قاب شارژ

دلایل خرید: طراحی شیک و جمع و جور، پشتیبانی از کدهای صوتی بدون اتلاف

دلایل اجتناب از خرید: عدم پشتیبانی از اتصال چند نقطه‌ای، معمولی بودن حذف نویز

اگر به دنبال یک ایرباد شیک و زیبا هستید احتمالاً این ایرباد با طراحی متفاوت و خاص آن نظر شما را جلب می‌کند. این ایرباد Montblanc از کدهای رزولوشن بالا – aptX تطبیق‌پذیر – هم پشتیبانی می‌کند و صدای آن به خوبی توسط طراحش تنظیم شده است.

ایرباد MTB 03 دارای گواهینامه ضد آب و اپلیکیشنی مفید شامل اکولایزر 5 باند، امکانات حذف نویز، صدای محیطی و تشخیص خودکار برداشتن ایرباد از گوش است. همچنین میزان شارژ باقیمانده هر ایرباد به روشی زیبا و متفاوت نمایش داده می‌شود.

اگر مایل هستید که برای خرید بهترین ایرباد برای گوش های کوچک با ساختار و رویه باکیفیت هزینه زیادی پرداخت کنید، این مدل می‌تواند رضایت شما را جلب کند. از نظر کیفیت صدا هم این ایرباد Montblanc همه ویژگی‌های مورد انتظار از جمله صدای عمیق و خنثی را حتی برای فایل‌های موزیک رزولوشن بالا دارد.

کیفیت حذف نویز این ایرباد عالی نیست که این ویژگی برای محصولی با این قیمت دور از انتظار است و قطعاً محصولاتی مثل QuietComfort Earbuds Ultra از برند بوز از این نظر نسبت به این مدل برتری دارند؛ اما ایرباد بوز بسیار بزرگ است و برای گوش‌های کوچک چندان مناسب نیست. در مقابل، ایرباد Montblanc طراحی خوبی برای گوش‌های کوچک دارد و این طراحی باعث کاهش وضوح و کیفیت صدا نشده است.

بیشتر بخوانید

بهترین هدست های پلی استیشن 4

بهترین هدست برای PS5

4. Sony WF-C700N

بهترین ایربادها برای گوش های کوچک

مشخصات

  • وزن: 4.6 گرم هر ایرباد
  • پاسخ فرکانسی: 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • درایورها: 5 میلی‌متری
  • ماندگاری شارژ: ایربادها 7.5 ساعت، در مجموع تا 15 ساعت (در صورت فعال بودن ANC)

دلایل خرید: صدای واضح و فراگیر، حذف نویز قوی

دلایل اجتناب از خرید: عدم پشتیبانی از کدک رزولوشن بالای LDAC، تنها امکان یک بار شارژ با قاب وجود دارد.

اگر به دنبال بهترین ایرپاد برای گوش های کوچک با قابلیت حذف نویز قوی و قیمت مناسب هستید، به احتمال زیاد این ایرباد سونی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

البته این ایرباد سونی از نظر پشتیبانی از کدک‌های بسیار باکیفیت چندان مجهز نیست و اگر به دنبال قابلیت پشتیبانی از کدک‌های رزولوشن بالاتر در محصولی مناسب برای گوش‌های کوچک هستید، باید بیشتر هزینه کنید. با این حال، WF-C700N از تکنولوژی 360 Reality سونی پشتیبانی می‌کند که برای کاربران تیدال بسیار مفید است – چون در این پلتفرم، موزیک‌های زیادی با این فرمت خاص وجود دارند.

این ایربادهای سونی کاملاً کوچک و زیبا بوده و با داشتن قابلیت‌هایی مثل حذف نویز فعال و کیفیت صدای خوب، ارزش خرید بسیار بالایی دارند. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که کمبود آن در این مدل حس می‌شود، عدم تشخیص برداشتن ایرباد از روی گوش است که باز هم برای محصولی با این قیمت، ایراد چندان مهمی نیست. همچنین معمولاً سایر مدل‌ها دو تا سه بار با استفاده از قاب شارژ می‌شوند اما قاب شارژ این ایرباد سونی تنها یک بار آن را شارژ می‌کند.

با استفاده از اپلیکیشن Headphones Connect هم که در بهترین هدفون های سونی قابل استفاده است، به حذف نویز فعال دسترسی دارید و سیستم کنترل صدای تطبیق‌پذیر گوشی هم بر اساس آنچه که انجام می‌دهید، بهینه سازی می‌شود. همچنین، C700N یاد می‌گیرد که چطور از آن استفاده می‌کنید و سعی دارد بر همان اساس تنظیم شود؛ در نتیجه مثلاً در محیطی مثل اداره، حذف نویزی سبک‌تر از هنگام سفر دارید. البته امکان تغییر دادن این تنظیمات در اپلیکیشن سونی وجود دارد. هنگام فعال بودن ANC، همه چیز به غیر از بلندترین صداها محو می‌شوند تا کاملاً در موزیک غرق شوید. با توجه به ابعاد این ایرباد، عملکرد و کیفیت صدای آن قابل تحسین است و قطعاً این مدل یکی از بهترین ایربادها برای گوش های کوچک محسوب می‌شود.

5. Samsung Galaxy Buds 2 Pro

بهترین ایربادها برای گوش های کوچک

مشخصات

  • وزن: 5.5 گرم هر ایرباد
  • پاسخ فرکانسی: 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • درایورها: کواکسیال 2 طرفه اختصاصی (تیوتر 3.5 میلی‌متری، ووفر 10 میلی‌متری)
  • ماندگاری شارژ: ایربادها 5 ساعت، قاب شارژ 18 ساعت

دلایل خرید: پشتیبانی از صدای رزولوشن بالا، حذف نویز قوی

دلایل اجتناب از خرید: معمولی بودن ماندگاری شارژ، محدود بودن دسترسی به قابلیت‌های مهم به کاربران سامسونگ

راهنمای خرید هندزفری برای گوش کوچک را با یکی از ایربادهای سامسونگ ادامه می‌دهیم. قبل از رونمایی از گلکسی بادز 2 پرو، ایربادهای سامسونگ محصولات چندان چشمگیری نبودند اما با رونمایی از این محصول، شاهد تغییر شرایط هستیم.

این ایرباد هم مثل بهترین هدفون های سامسونگ دارای امکاناتی مثل حذف نویز فعال بسیار قوی، تشخیص صدا، تشخیص پوشیدن و کنترل‌های رو گوشی قابل تنظیم – که بسیار خوب کار می‌کنند – به همراه گواهینامه ضد آب IPX7 است و قطعاً با داشتن چنین قابلیت‌هایی، جزء بهترین ایربادها برای گوش های کوچک محسوب می‌شود.

در عین حال، فقط کاربران گوشی‌های خود سامسونگ (با دسترسی به اپلیکیشن Samsung Wearable و ویجت‌های صفحه اصلی این ایرباد) قابلیت‌هایی مثل صدای فضایی، دنبال کردن حرکات سر و صدای رزولوشن بالای 24 بیتی را در اختیار خواهند داشت.

این ایرباد سامسونگ با وزن سبک و قابلیت فیت شدن بهتر، برای کاربرانی با گوش‌های کوچک بسیار مناسب است – در واقع این مدل 15 درصد کوچک‌تر از مدل قبلی است و هر باد آن 0.8 گرم سبک‌تر شده است – مهم‌تر اینکه، با وجود کوچک‌تر و سبک‌تر شدن این ایرباد سامسونگ، این مدل به راحتی داخل گوش‌های کوچک قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، با توجه به اینکه قرار است به زودی یک نسخه جدید از این مدل ارایه شود، احتمالاً این مدل از چند ماه آینده با تخفیف بیشتری به فروش خواهد رسید. در مجموع، اگر به عنوان یکی از کاربران گوشی‌های سامسونگ به دنبال بهترین هدفون برای گوش های کوچک هستید، حتماً ایربادز 2 پرو را در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید

بهترین میکروفون های گیمینگ 2024

بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان

6. SoundMagic E11C

بهترین ایربادها برای گوش های کوچک

مشخصات

  • وزن: 15 گرم
  • پاسخ فرکانسی: 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • درایورها: 10 میلی‌متری داینامیک
  • ماندگاری شارژ: –

دلایل خرید: طراحی کوچک و ظریف، حذف نویز غیرفعال بسیار خوب

دلایل اجتناب از خرید: بیس کمی ضعیف، نداشتن USB-C (البته یک مدل USB-C هم موجود است)

اگر به انجمن‌ها یا مطالب تخصصی تجهیزات صوتی سرزده باشید، احتمالاً با این ایرباد باسیم بسیار موفق که توانسته جوایز زیادی کسب کند، آشنا هستید. با وجود اینکه این مدل در سال 2018 معرفی شده بود، هنوز هم به خاطر داشتن صدایی جادویی و کم نظیر بین مدل‌های باسیم، بهترین هندزفری برای گوش های کوچک محسوب می‌شود. این مدل برای جک 3.5 میلی‌متری طراحی شده اما یک نسخه USB-C هم از آن با نام SoundMagic E11D موجود است.

معمولاً کاربرانی با گوش‌های کوچک ایربادهای باسیم را بیشتر می‌پسندند چون علاوه بر کیفیت صدای بیشتر (کانکشن بلوتوث معمولاً کیفیت صدای کمتری دارد) وجود سیم هم به پیشگیری از گم شدن ایرباد کمک می‌کند. قطعاً کاربرانی که تجربه افتادن ایرباد از گوش و گم شدن آن در مکان‌های عمومی را دارند، این نکته را به خوبی درک می‌کنند.

طراحی متالیک تیره آلومینیومی SoundMagic E11C جلوه زیباتر و شیک‌تری به این مدل داده و باعث شده که گران‌تر از قیمت واقعی آن به نظر برسد؛ این نکته در رابطه با صدای این ایرباد هم صدق می‌کند. قطعاً نمی‌توان گفت که E11C بهترین صدای ممکن را دارد (چون صداهای زیر و بیس در آن کمی ضعیف هستند) اما این ایرباد، نسبت به قیمت آن کیفیت صدای بسیار خوب و قابلیت حذف نویز passive دارد.

کابل مسی این ایرباد با TPE (ترموپلاستیک الاستومر) پوشانده شده که به غیر از مزایای زیست محیطی، بادوام‌تر بوده و از گره خوردن سیم جلوگیری می‌کند.

7. Apple AirPods Pro 2

بهترین ایربادها برای گوش های کوچک

مشخصات

  • وزن: 5.3 گرم
  • پاسخ فرکانسی: –
  • درایورها: طراحی اختصاصی اپل
  • ماندگاری شارژ: 6 ساعت (بادها) و 30 ساعت (قاب شارژ)

دلایل خرید: حذف نویز بسیار قوی، امکانات هوشمند زیاد

دلایل اجتناب از خرید: ماندگاری شارژ معمولی، عدم پشتیبانی از کدک‌های بدون اتلاف

در این قسمت از راهنمای خرید هدفون برای گوش کوچک به طرفداران برند اپل می‌رسیم. طراحی ایرپاد پرو 2 برای بیشتر گوش‌ها از جمله گوش‌های کوچک مناسب است. این ایرپاد اپل کیفیت صدای بسیار خوب و تکنولوژی حذف نویز قوی را در پکیجی کوچک و سبک ترکیب کرده و از این نظر جزء بهترین ایربادها برای گوش های کوچک محسوب می‌شود.

وزن این ایرباد 5.3 گرمی کمی زیاد به نظر می‌رسد اما توزیع وزن خوبی دارد. در واقع ساقه این مدل نسبت به نسل‌های قبلی کوتاه‌تر و باریک‌تر شده و این تغییرات به محکم‌تر شدن ایرباد در گوش کمک می‌کنند.

تکنولوژی حذف نویز این ایرباد اپل بسیار قوی است اما ماندگاری شارژ خود ایرباد تنها به 6 ساعت می‌رسد. البته این نقطه ضعف با ماندگاری شارژ 30 ساعت قاب شارژ جبران شده است.

مثل سایر محصولات اپل، کاربران آیفون بیشترین بهره را از خرید این مدل می‌برند چون تنها کاربران خود این برند به قابلیت‌هایی مثل دنبال کردن حرکات سر، پشتیبانی از Find My (از جمله دنبال کردن لوکیشین با دقت باند فوق عریض) و جابجایی راحت بین دستگاه‌های اپل دسترسی دارند که به نوعی معادل با اتصال چند نقطه‌ای مدل‌های دیگر است.

بیشتر بخوانید

بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2024

بهترین اسپیکرهای کامپیوتر 2024

8. SoundMagic E80D

بهترین ایربادها برای گوش های کوچک

مشخصات

  • وزن: 16 گرم
  • پاسخ فرکانسی: 20 هرتز تا 16 کیلوهرتز
  • درایورها: 10 میلی‌متری داینامیک
  • ماندگاری شارژ: –

دلایل خرید: دسترسی به صدای رزولوشن بالا با قیمت مناسب، حذف نویز قوی، سبک و راحت

دلایل اجتناب از خرید: کم بودن میزان بلندی صدا، کوچکی کنترل‌های دکمه‌ای، تأثیرات نامطلوب نویز کابل

راهنمای خرید ایرباد برای گوش کوچک را با SoundMagic E80D به پایان می‌بریم که نسبت به قیمت آن ارزش خرید زیادی داشته و صدای باکیفیت را در یک پکیج باسیم قابل اطمینان در اختیار شما قرار می‌دهد. این ایرباد که با استفاده از پورت USB-C به گوشی و کامپیوتر وصل می‌شود، مجهز به تکنولوژی مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ است و نسبت به سایر ایربادهای اقتصادی، صدای رزولوشن بالا را با جزئیات بسیار بیشتری به گوش شما می‌رساند.

این قابلیت‌ها باعث شده که E80D جزء بهترین ایربادها برای گوش های کوچک باشد به ویژه برای کاربرانی که خواستار دسترسی به صدای رزولوشن بالا بدون نیاز به پرداخت هزینه چشمگیر هستند. SoundMagic E80D بهترین کیفیت صدا را ندارد اما همانطور که اشاره شد، کیفیت صدای رزولوشن بالای این مدل نسبت به قیمت آن بسیار مناسب است و به همین دلیل، برای کاربرانی که بودجه محدودتری دارند، انتخاب بسیار خوبی محسوب می‌شود.

این مدل فاقد تکنولوژی حفظ نویز فعال است اما قابلیت تفکیک نویز قوی دارد. همچنین E80D صداهای ناخواسته اطراف را آرام‌تر می‌کند تا بهتر متمرکز بر فیلم، پادکست یا موزیک مورد علاقه‌تان شوید.

SoundMagic E80D طراحی باسیم ساده‌ای دارد که استفاده از آن برای گوش‌های کوچک بسیار راحت است و می‌توانید ساعت‌ها از آن استفاده کنید. یکسری سری کوچک و بزرگ هم به همراه این ایرباد در اختیار شما قرار می‌گیرد که هر کدام از آنها را که استفاده کنید، باز هم در مجموع این ایرباد کاملاً سبک بوده و بین مدل‌های باسیم USB-C بهترین ایرباد برای گوش های کوچک محسوب می‌شود.

جمع‌بندی

معمولاً پیدا کردن یک ایرباد خوب برای کاربرانی با گوش کوچک کار سختی است. خیلی از ایربادهای درون گوشی، طراحی نسبتاً بزرگی دارند که ممکن است به بخش‌هایی از گوش فشار وارد کند. خوشبختانه ایربادهای طراحی شده برای کاربرانی با گوش‌های کوچک این مشکلات را رفع کرده و خیلی از آنها با وجود داشتن ابعاد کوچک و وزن کم، کیفیت صدا و امکانات خیلی خوبی دارند. امیدواریم که این مطلب به شما برای آشنایی با بهترین ایربادها برای گوش های کوچک کمک کرده باشد.

سوالات پرتکرار

بهترین ایربادها برای گوش های کوچک چه مدل‌هایی هستند؟

LinkBuds S و WF-C700N از برند سونی، گلکسی بادز 2 پرو، ایرپادز پرو 2 و JLab JBuds Mini جزء بهترین ایربادها برای گوش های کوچک هستند.

آیا ایرپادهای اپل برای کاربرانی با گوش‌های کوچک مناسب هستند؟

طراحی ایرپاد پرو 2 برای بیشتر گوش‌ها از جمله گوش‌های کوچک مناسب است. این ایرپاد اپل، کیفیت صدای بسیار خوب و تکنولوژی حذف نویز قوی را در پکیجی کوچک و سبک ترکیب کرده و از این نظر جزء بهترین ایربادها برای گوش های کوچک محسوب می‌شود.

آیا برای گوش‌های کوچک ایرپاد 2 مناسب‌تر است یا 3؟

قطعاً ایرپاد 3 با وجود داشتن قیمت بالاتر، کیفیت صدا و طراحی بهتری نسبت به نسل قبل دارد. همچنین این مدل ماندگاری شارژی بهتری داشته و ضدآب است.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره بهترین ایرباد برای گوش های کوچک چیست؟ به نظر شما کدام مدل بیشترین ارزش خرید را دارد؟ دیدگاه خود را با بخش راهنمای خرید و سایر کاربران به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر